Profil uživatele

LukasLansky

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 8 % (5)
Anežka Hrebiková: 10 % (2)
Lukáš Dubský: 10 % (2)
Jiří Landa: 13 % (6)
Lukáš Holubec: 13 % (11)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 17.5.2018)
Terminus - Divadelní spolek Kašpar: 90 %
(zadáno: 17.5.2018)
Dům v jabloních - Pomezí: 90 %
(zadáno: 17.5.2018)
Pomezí - Pomezí: 80 %
(zadáno: 17.5.2018)
Pozvání - Pomezí: 60 %
(zadáno: 22.3.2018)
GundR - Wariot Ideal: 80 %
K naprostýmu minimalismu a autismu trochu scházela přehlednější struktura.
(zadáno: 22.3.2018)
Sezuan - Lachende Bestien: 90 %
Výborně užvaněné a otevřené. A inscenovaná přestávka!
(zadáno: 20.3.2018)
Vzkříšení - Dejvické divadlo: 70 %
To, že půjde o ideově konzervativní představení, jde uhádnout už ze vzezření úvodní scény: dá se tak úspěšně tipovat, který ze "soků" na konci získá ženu, jaký druh humoru se bude provozovat a že možná dojde i ke konverzi na víru. Přesto, je to dobře napsané a dost zábavné.
(zadáno: 9.2.2018)
Pornogeografie - Lachende Bestien: 80 %
Jazyk je tu fakt výrazný: některé konstrukce skvěle otevírají nové možnosti vyjádření, některé jiné jsou měšťáckej samoúčel par excellence, lacinej způsob jak si ozvláštnit postupný umírání.
(zadáno: 9.2.2018)
Šumava láska - Chemické divadlo: 50 %
Je velmi potřeba mít načtený aspoň Váchalův profil na Wikipedii, samo o sobě to nefunguje.
(zadáno: 8.2.2018)
120 dnů Sodomy - Depresivní děti touží po penězích: 70 %
Šlo se vydat dvěma směry: od literatury ke korporátu, nebo od korporátu k literatuře. Autoři zvolili první cestu, všechno je od začátku absurdně zvrácené a všechna dost explicitní přirovnání k managementu a žité zkušenosti diváctva tak vyznívají především jako vtip. Škoda!
(zadáno: 7.2.2018)
Edith a Marlene - Divadlo pod Palmovkou: 50 %
Hodně času se věnuje osobnosti Edith Piaf, která se přesto neprokresluje nijak do hloubky. Marlene Dietrichová prostor nedostane, okolní svět víceméně neexistuje. Představení je dlouhé, ale hrozně času sežerou písničky.
(zadáno: 7.2.2018)
Europeana - Divadlo Na zábradlí: 90 %
Europeanu, smutnou přehlídku detailů minulého století, jakoby pro Na zábradlí napsali.
(zadáno: 7.2.2018)
Dánská občanská válka 2018-24 - Divadlo Na zábradlí: 90 %
Inscenace si celou dobu dává pozor, aby se vyhýbala patosu, banalitám a naivně respekťácké politické angažovanosti, ke které téma přirozeně tíhne. Tím, že se systematicky průběžně shazuje, tak otevírá prostor upřímnému konci.
(zadáno: 7.2.2018)
Korespondence V+W - Divadlo Na zábradlí: 100 %
Pravdivě vyznívající příběh velké československé bromance. Tragické a dojemné.