Profil uživatele

TerJan

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 7 % (6)
Kateřina Jírová: 8 % (5)
Iva Bryndová: 9 % (26)
Jan Pařízek: 10 % (23)
Jiří Koula: 11 % (8)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 28.3.2024)
Vůbec mě nerušilo, že dějová linka není nijak souvislá. Naopak to, že jsme zmatení jako hrdinka a neorientujeme se, jen posiluje napětí. Tenhle kousek je za mě must see hlavně kvůli oběma hercům, kteří 90 minut nevydechnou předvádí stejně silné výkony. /viděno 15.3.2024/
(zadáno: 28.3.2024)
Tady se s hodnocením potácím mezi - "samotná hra je nezábavná a o ničem" a "je silně vidět, jak to herce baví, že si takhle zablbli". Marek Holý a Jana Kotrbatá jsou na sebe napojení a jejich energie je to jediné, co představení táhne. /viděno 7.3.2024/
(zadáno: 28.3.2024)
Konverzačka s rozumnou stopáží, neurazí, nenadchne. /na základě představení 27.3.2024/
(zadáno: 22.2.2024)
Zveličení sebestřednosti a ufňukanosti Petronela z něj udělalo pro mě nesympatickou postavu, které nemám důvod fandit. Zvýraznění čertoviny u čerta dává větší smysl. Téma má potenciál, ale úplně zapomenutelná, zaměnitelná hudba nepřidává nic nového k původnímu a 3hodinová stopáž tomu nepřidává. Herecky vyčnívali jen Uriáš Honzy Sklenáře a Anička Fialová jako panna klíčnice. Nejsem úplně cílová skupina muzikálů a zřejmě potřebuji ke spokojenosti víc než jen známá jména a velikou barevnou výpravu, ale standing ovation plného divadla se mnou nesouhlasí.
(zadáno: 22.2.2024)
(zadáno: 22.2.2024)
(zadáno: 22.2.2024)
Hra samotná mě v určitých místech mátla a nebylo snadné ji sledovat. Rozhodně ale představení stojí za vidění kvůli ansámblu - tento ročník DAMU mi přijde silný, hlavně Kateřina Hrdinová a Karolína Knězů, ale dost mě bavil i Erik Zabrucký. /na základě představení 9.2.2024/
(zadáno: 22.2.2024)
Vtipná chytrá komedie s hlubokým přesahem - definuje obličej, kdo jsme? Odsýpající text, svižné změny místa i osob, co vyžadují diváckou pozornost a nedají vám to jen tak zadarmo. Herci jsou na sebe dobře napojeni a šlape jim to, v prostoru fungují s lehkostí. /na základě představení 21.2.2024/
(zadáno: 19.2.2024)
(zadáno: 13.2.2024)
Intenzivní, hutné, místy tíživé. Skvělá příležitost pro Evu Hacurovou, která táhne tuhle nelehkou roli se vší parádou. /na základě představení 12.2.2024/
(zadáno: 9.2.2024)
Chápu, co se mi představení snažilo říct, ale nepovedlo se mu to předat. A při vší úctě ke všem účastněným, tři nominace na Thálii jsou moc. /na základě představení z 9.1.2024/
(zadáno: 18.1.2024)
Popelka nazaretská je silná už svým vznikem - Václav Renč příběh vytvořil ve vězení, kde jako katolický spisovatel neměl ani tužku, a tak si ji "zapisoval" jen do paměti. Přednes Mileny Steinmasslové a Aleše Petráše je procítěný a jemný a svíčky a vůně svařáku už jen doplňují báječnou adventní atmosféru. (na základě představení 22.12.2023, viděno podruhé)
(zadáno: 18.1.2024)
Klasická anglická chytrá komedie, ze které je vidět, že tahle práce všechny na jevišti baví. /viděno 20.12.2023/
(zadáno: 18.1.2024)
Naprostá klasika, adventní tradice. My už si doma taky všichni říkáme zlá-tó. :)
(zadáno: 18.1.2024)
Tohle představení mě vtáhlo. Civilní herectví, takže máte pocit, že se čtveřicí opravdu sedíte v obýváku. Má to spád a má to nápad. Rozhodně doporučuji.
(zadáno: 19.12.2023)
Proč. To je hlavní slovo, co mi celou dobu běželo hlavou. Proč chce Palmovka dělat tohle? A proč takhle? Když využívá 3D projekci, proč nemá nějakou přidanou hodnotu k tomu, co se právě odehrává na scéně (kromě asi dvou míst)? Nemám posvátnou úctu ke klasice, ať si je Vašek retardovaný, Jeník na mol a Mícha kašpar, co je rád, že se zbaví zbouchnuté dcery. Ale výsledný dojem je fraška, kterou spojuje jen to, že postavy v jednotlivých obrazech mají stejné kostýmy. Díky aspoň za krátkou stopáž. Jediné, proč to vidět, je Kecalová Báry Kubátové.
(zadáno: 19.12.2023)
Tohle je tak kouzelně udělaný příběh, s humorem, vůbec ne školometský, s vyrovnanými herekými výkony. Viděli jsme dvakrát s poměrně velkou obměnou v obsazení a pokaždé báseň. Lucerna se Dlouhé mimořádně povedla.
(zadáno: 19.12.2023)
Sice skvěle vygradované, ale než se divák dočká finále, snadno upadne to letargie úplně banálním monologem, byť se s ním Švehlík mazlí a sedne mu. /na základě představení 18.12.2023, Kamenná scéna/
(zadáno: 28.11.2023)
Ač řemeslně dobře zahrané (hlavně jako vždy skvělá Denisa Barešová), zajímavě pojatá scénografie, tak tohle představení ke mně nedokázalo přenést žádnou emoci a osudy protagonistů by zůstaly být jedno. /na základě představení 27.11.2023/
(zadáno: 28.11.2023)
Sledovat autentické herectví Petra Uhlíka je radost, stejně jako vidět, jak moc se dá udělat bez kulis a s minimem rekvizit. /na základě představení 17.11.2023/
(zadáno: 27.11.2023)
Jak jsem od toho moc nečekala, dojem byl vlastně pozitivní. Chytré přestavby a vůbec dobře udělaná scéna krásně zachytily atmosféru původního filmu. Jak píší ostatní, stopáž je dlouhá, dá se to, ale cca 20-30 minut dolů by potěšilo. Hodně nás bavil Arnoštek Martina Písaříka, David Kraus skvěle bez výrazu a nálady a top Jan Sklenář jako Šmíd, tomu ty slizáci prostě sednou. /na základě návštěvy 14.11.2023/
(zadáno: 13.11.2023)
Jednotlivé scénky mají potenciál, humor Janka Lesáka je mi blízký, jako celek to ale moc nedrží pohromadě a představení chybí nějaký vrchol. Herci bohužel hlasově nezvládali prostor a živá hudba tomu v tomto ohledu nepomohla.
(zadáno: 13.11.2023)
1 2  >