Profil uživatele

Viktorie

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 11 % (10)
Iva Bryndová: 16 % (27)
Michal Novák: 19 % (19)
Helena Grégrová: 20 % (18)
Jan Pařízek: 20 % (22)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 19.11.2023)
Viděno v rámci Noci divadel v reálném čase 0:00-2:22. Horory nejsou zrovna něco, co vyhledávám, ale byl to zážitek, kterého nelituji. A to nejen pro to, že jít do divadla o půlnoci je dosti nevšední zážitek.
(zadáno: 12.11.2023)
Má to silné obrazy, ale děj se kvůli neustálému toku dialogu těžko sleduje a nepodstatné splývá s podstatným. Ocenila bych, kdyby text byl trochu víc proškrtaný, aby poselství bylo jasnější a jisté momenty byly víc napjatější. Též mi přišlo, že postavy nebyly dostatečně psychologicky vykreslené, osobně jsem to s nimi tolik neprožívala, jako třeba při jiných divadelních představeních. Jinak scénografie, živá hudba a herecké výkony byly velmi dobré, ač křiklavě červená se po hodině a čtyřiceti minutách bez přestávky trochu okoukala.
(zadáno: 21.7.2023)
(zadáno: 22.6.2023)
Nevím proč, ale z Národního divadla vždy odcházím emočně nepoznamenaná...
(zadáno: 2.5.2023)
Silné herecké výkony a děj, ale ocenila bych uzavřenější konec.
(zadáno: 5.4.2023)
Zábavné, nenásilně edukativní, podněcující k hlubšímu zamyšlení nad otázkou vlastnictví a identity. Jsem ráda, že jsem se zdejším recenzemi nenechala odradit od vidění.
(zadáno: 2.4.2023)
Bohužel zastávám názor, že text hry není moc nadčasový, a po shlédnutí inscenace bych ocenila modernější zpracování. Jako "skanzen" je to pěkné. Představení mě však nijak hlubšeji nezasáhlo.
(zadáno: 29.3.2023)
(zadáno: 19.3.2023)
(zadáno: 27.2.2023)
Zajímavá hra o životě trampky, ale i o životě obecně.
(zadáno: 24.2.2023)
Přibližně první půlka pro mě byla jen bezvýrazná recitace textu, až druhá půlka začala více působit na emoce a zaujmula mou pozornost. Ne všichni diváci však byli stejně trpěliví jako já, a několik jich odešlo během představení (hraného bez přestávky), čemuž se bohužel nedivím.
(zadáno: 2.2.2023)
Pojetí Hamleta, které se mnou osobně vnitřně velmi souladí. Výborné herecké výkony, Shakespearův text zněl a vyzněl. Ve druhé polovině se inscenace začne trochu víc "bouřit", ale proč ne?
Jen mi trochu vadila hudební stránka.
(zadáno: 21.1.2023)
Inscenace mě myšlenkami i scénografií zaujmula, ale ocenila bych uzavřenější konec.
(zadáno: 15.1.2023)
Archaické, nedojímavé. Přednes veršů Kytice s kulisami a pár věcmi okolo.
(zadáno: 17.12.2022)
Moderní zinscenování starořeckého dramatu, které vlastně nepřináší nic nového. Dění na jevišti jsem většinu času vnímala spíše pozitivně, ale nijak mne nepoznamenalo. Střídání divokých scén s klidnějšími, melancholičtějšími dle mého názoru moc nefungovalo, akorát se navzájem oslabovaly jejich atmosféry a následně nedosahovaly svého potenciálu (vážné chvíle nepůsobily dostatečně seriózně, neseriózní momenty někdy působily nevkusně).

Také občas kvůli špatné artikulaci herců nebo až moc hlasité hudbě nebylo rozumět replikám.
(zadáno: 7.12.2022)
(zadáno: 7.12.2022)
Šla jsem do toho s otevřenou myslí, což se vyplatilo. Oceňuji odvahu představení a všech, co se na něm podíleli. Ale domnívám, že to mohlo být uděláno lépe. Možná představení dokonce nějaká energie i chyběla. Možná mu prostředí Stavovského divadla uškodilo. Mohu však říci, že jsem velmi ráda, že jsem ho viděla.

(Minimálně 10% strhávám za množství hlasitých zvukových efektů, kvůli kterým jsem se někdy nemohla soustředit na to, co se dělo.)
1 2  >