Profil uživatele

Viktorie

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Kateřina Jírová: 12 % (10)
Iva Bryndová: 16 % (30)
Helena Grégrová: 19 % (22)
Michal Novák: 20 % (21)
Pavel Širmer: 20 % (41)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 25.3.2024)
První polovina se snaží působit mysteriózně, divákům nic neprozrazuje dokud opravdu nemusí, pomalé tempo s předvídatelnými zvraty ji však sabotují. Nudná ale není a úvod do fungování rodiny je to obstojný.
Druhá půlka je víc živá a obrazná a jde opravdu do hloubky. Dramaturgicky je to ale nic moc? osobně bych však dala větší důraz na autobiografický aspekt hry a jeho tragičnost. To by se krásně dalo udělat právě skrze (rodinnou i individuální) terapii, která tak, jak byla provedená, nenaplnila svůj potenciál. Na otázku "proč to hrát tady a teď?" jsem v inscenaci odpověď nenašla.
(zadáno: 24.3.2024)
(zadáno: 22.3.2024)
Plitké a nepodněcující. Oceňuji scénografii a herecké výkony, dramaturgicky to ale pokulhává.
(zadáno: 19.11.2023)
Viděno v rámci Noci divadel v reálném čase 0:00-2:22. Horory nejsou zrovna něco, co vyhledávám, ale byl to zážitek, kterého nelituji. A to nejen pro to, že jít do divadla o půlnoci je dosti nevšední zážitek.
(zadáno: 12.11.2023)
Má to silné obrazy, ale děj se kvůli neustálému toku dialogu těžko sleduje a nepodstatné splývá s podstatným. Ocenila bych, kdyby text byl trochu víc proškrtaný, aby poselství bylo jasnější a jisté momenty byly víc napjatější. Též mi přišlo, že postavy nebyly dostatečně psychologicky vykreslené, osobně jsem to s nimi tolik neprožívala, jako třeba při jiných divadelních představeních. Jinak scénografie, živá hudba a herecké výkony byly velmi dobré, ač křiklavě červená se po hodině a čtyřiceti minutách bez přestávky trochu okoukala.
(zadáno: 21.7.2023)
(zadáno: 22.6.2023)
Nevím proč, ale z Národního divadla vždy odcházím emočně nepoznamenaná...
(zadáno: 2.5.2023)
Silné herecké výkony a děj, ale ocenila bych uzavřenější konec.
(zadáno: 5.4.2023)
Zábavné, nenásilně edukativní, podněcující k hlubšímu zamyšlení nad otázkou vlastnictví a identity. Jsem ráda, že jsem se zdejším recenzemi nenechala odradit od vidění.
(zadáno: 2.4.2023)
Bohužel zastávám názor, že text hry není moc nadčasový, a po shlédnutí inscenace bych ocenila modernější zpracování. Jako "skanzen" je to pěkné. Představení mě však nijak hlubšeji nezasáhlo.
(zadáno: 29.3.2023)
(zadáno: 19.3.2023)
(zadáno: 24.2.2023)
Přibližně první půlka pro mě byla jen bezvýrazná recitace textu, až druhá půlka začala více působit na emoce a zaujmula mou pozornost. Ne všichni diváci však byli stejně trpěliví jako já, a několik jich odešlo během představení (hraného bez přestávky), čemuž se bohužel nedivím.
(zadáno: 2.2.2023)
Pojetí Hamleta, které se mnou osobně vnitřně velmi souladí. Výborné herecké výkony, Shakespearův text zněl a vyzněl. Ve druhé polovině se inscenace začne trochu víc "bouřit", ale proč ne?
Jen mi trochu vadila hudební stránka.
1 2  >