Profil uživatele

Zdeněk Malinský

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 9 % (14)
Helena Grégrová: 10 % (26)
Kateřina Jírová: 10 % (6)
Pavel Širmer: 10 % (30)
Jan Pařízek: 12 % (26)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 26.6.2019)
Shooting Up - MeetFactory: 80 %
Hra pro válečníky i pacifisty, válka trochu jiným pohledem, bez patosu i bez zesměšňnování. Smutná komedie a humoná tragédie in one. Dobré vidět.

PS 1: Trošku nerozumím premiéře na konci sezóny (dovolené, venkovní aktivity...)
PS 2: S kolegou jsme pochopili konec každý jinak. :-p
PS 3: A Anita Krausová zase nebyla úplně nahá ;-)
(zadáno: 25.6.2019)
Šoa (Příběh Miloše Dobrého, Příběh Hany Pravdové) - Švandovo divadlo: 70 %
O holokaustu vyváženě - ani chladně, ani přehnatě srdcebolně. Sice na profi divadlo nečekaně dost přeřeků, z trojice jarních návstěv Švandova divadlo rozhodně nejlepší.
Alternace s M.D.
(zadáno: 25.6.2019)
Kurz negativního myšlení - Švandovo divadlo: 50 %
Varování: Pokud jste viděli film, na představení nechoďte a naopak po divadle nekoukejte za žádnou cenu na film (ani na ukázky). Okopírovat film, včetně všech střihů, bych čekal u amatérů z Horní Dolní a ne u profesionálů z Prahy.
(zadáno: 25.6.2019)
Zmrzačení - Divadlo X10: 80 %
Pokud si o tématu hry něco předem zjistíte, budete v tom mít trošku zmatek, který se během 1. půle rozptýlÍ a začnete mít pocit, že je vám (skoro) vše jasné. Žel druhá půle to zase zvrátí a máte v tom ještě větší gulage, než na začátku. Navíc 2. poločas hry je mnohem slabší (proto jen 80 %), takže klidně odejděte během přestávky, budete mít větší umělecký zážitek. První dějství mohlo být více brutální, druhé bylo naopak až moc soft. I přes tyto výhrady plně doporučuji, urcitě si nenechte ujít.
(zadáno: 20.6.2019)
Cry Baby Cry - Švandovo divadlo: 40 %
OMFG, opravdu jsem byl ve stejném divadle na stejném představení? Hra a vlastné i výkony jako od nějakého podřadného divadla, které obráží český venkov a hraje pro diváky TV Šlágr a Barrandov. A když už se člověk utěšuje, že to za ty peníze tak úplně hrozné nebylo...zabijou to na konci Zagorkou.
(zadáno: 28.2.2019)
Svatojánská noc - Divadlo D21: 80 %
Nebudu vynalézat kolo - vidím to stejně, jako Lukáš Holubec v hodnocení výše.
(zadáno: 27.2.2019)
Skugga Baldur - Studio Hrdinů: 80 %
Trošku jsem se toho obával, ale nakonec jsem byl nadšený. Nebylo to sice veliké ?vau?, ale doporučení rozhodně zaslouží. Pokud by vás nezaujal vyprávěný příněh, i jen výkon Terezy Hofové sám o sobě stojí za návštěvu. K dokonalosti by možná pomohlo více sněhu, mlhy, hudba hlasitější a basy hlubší - dráždící bránici i pozadí. Tak bych byl ještě více spokojený. A mezašjodila by k tomu ani hudba Ben Frosta nebo Chelsea Wolfe.
(zadáno: 26.2.2019)
Pohlavní životy siamských dvojčat - MeetFactory: 70 %
Skvělá Zuzana Stivínová, Anita Krausová zdatně sekunduje, ale kdybych si mohl přát, část s tlustou Leny mohla být ještě tlustší. Nenudil jsem se, ani neusínal, ale menší zkrácení by nezaškodilo.
(zadáno: 26.2.2019)
O slavnosti a hostech - Studio Hrdinů: 70 %
Snese srovnání s filmovým provedením. Redukce počtu postav nevadí, hra na 3 místech SH je příjemným zpestřením. Změna hostitele na hostitelku i její obsazení Evou Salzmanovou mi nepřišlo povedené, stejně tak Michal Kern jako Rudolf za svým filmovým předobrazem zaostává, je málo drzý a zákeřný. Skvělá byla Ivana Uhlířová, možná až příliš. Kdyby hrála méně výrazněji, určitě by to prospělo celku. Chápu, proč byl film zakázaný - soudruzi ho nepochopili, stejně jako mnozí diváci včera v sále. Vlažný a rozpačitý potlesk znamenal, že ani dnes si s tím mnozí z diváků moc nevěděli rady.
(zadáno: 6.2.2019)
8 GB tvrdýho porna - Divadlo Letí: 80 %
Je to takový 3 v 1 = trapný, smutný, legračni (nebo směšný). Prostě jako sám život. I když ani jednoho z herců nemusím, musím po pohlreichovsku přiznat: líbilo se mi to??
(zadáno: 10.1.2019)
Bolest - Studio Hrdinů: 90 %
Studené obří prostory SH i v parném létě (premiéra) moc vřelosti nepřidají. A pokud nesedíte v 1.řadě, asi vám dost textu uteče. Utáhnout sama celé pŕedstavení, je pro A.K. těžký úkol a scéna bez rekvizit a dekorace ji v tom tedy vůbec nepomáhá. V závěru už se pak člověk musí až moc soustředit na text. Opět bych krapíček krátil. Bez toho by bylo hodnocení vyšši.EDIT Oproti premiéře byla derniera výrazně lepší, hodina utekla jako 20 minut. Škoda, že už nelze doporučit. A hodnocení zvedám ze 70 na 87,384, takže 90.
(zadáno: 10.1.2019)
Lonely Horny Only - A studio Rubín: 70 %
J. Koula nechápe, že tinderové vztahy jsou povrchní, takže pod povrch jít nelze. Za mě dobrý, jen v závěru to trošku ztrácelo dech, takže bych to trošku urychlil nebo zkrátil (tindeová doba je rychlá). + 10 % za Anitu, + 10 % za nápaditou scénu + 10 % za Anyplace Anywhere Anytime (Nena + Kim Wilde) a nakonec - 10 % za opar z leknutí.
Lze doporučit, ale s varováním ministra kultury: občas u toho nutno myslet. ????
(zadáno: 17.2.2018)
Mileniny recepty - Studio Hrdinů: 50 %
SH mám rád, ale s tahle hra byla nejhorší, co jsem tu viděl. Nějak mi to nesedlo a přes veliké očekávání přišlo zklamání a kdybych neseděl nahoře vzadu, asi bych ani do konce nevydržel. Uhlířová skvělá, ale je jí občas až moc, stejně jako písmenek textu. Byla by to docela dobrá rozhlasová hra. Ocenil bych více hraní a méně deklamování či recitování textu, které je strašně náročné na pozornost, abyste vše slyšeli a všemu (po)rozumněli. Když se k tomu připojí poměrně hodně vytopený sál, bojí se člověk mrknout, aby ještě otevřel oči a neusnul. Za mě NEJ hudba skupiny DVA.
(zadáno: 26.1.2018)
Kabaretní bramboračka (Lesk a bída zemských jablek) - Divadlo Viola: 40 %
Dle hodnocení i z poměrně brzké derniéry (10 měs.po premiéře) jsem to očekával horší. Dobré a vtipné momenty střídaly úseky slabší, žel ponejvíce bylo hluchých míst. Bylo to takové celé divné, nekoherentní (nedrželo pohromadě), jako by si s tím autor nevěděl rady a úplně nejdivnější byl konec. Prakticky nikdo z diváků po skončení netleskal, protože nepoznal, že je konec. Po dlouhé trapné pauze se ozval rozpačitý potlesk, spíše jen ze slušnosti.
Přirovnal bych to k sérii Kameňák = zfilmované vtipy. Výkony herců slušné - profesionální, jen u Anity Krausové mi připadalo, že ji to snad i baví.
(zadáno: 2.3.2017)
Poutník - Kolonie, z.s.: 50 %
57,5 % - viz blog (více v článku na blogu)
(zadáno: 28.2.2017)
Počátek veškeré lásky - MeetFactory: 100 %
97,6 %
Takže nakonec o den později, než jsem slíbil. A byl jsem delší -> viz blog. (více v článku na blogu)
(zadáno: 26.1.2017)
KRYL - Zmrdtvýchvstání zažít - Divadlo D21: 70 %
75,389 % :-)
Pivo během a buřtguláš po skončení představení (ale vařený během hry)? ANO
Je jim něco svatý? NE
Opět jako Rozmarné léto v Celetné - škoda, že jsem byl těsně po večeři a navíc pospíchal na koncert, jinak bych alespoň ochutnal.
A chválit zpěv Anity Krausové při písních KK v němčině bude už asi jen vožením uhlí do dolů.
A kdo chce, může si zazpívat.
(zadáno: 12.1.2017)
Hoří - MeetFactory: 80 %
Nejlepší požár, co jsem kdy zažil. Minimální scéna, maximální zážitek. K dokonalosti chyběly jen větší plameny, kouř a smrad spáleniště. A trošku škoda, když je Mané hudební producentkou, že režisérka více ne(vy)užila hudbu, ruchy, hluky (tiché i v kontrastu hodně hlasité jako hluková stěna), klidně i světla a stroboskop. Skvělá Anita Krausová v hlavní roli. Zaslouží si mé doporučení.
(zadáno: 7.12.2016)
Milenec - MeetFactory: 90 %
Psáno z derniéry 5. 12. 2016. Filmová režie Radima Špačka byla pozitivním přínosem. Představení bylo neuvěřitelně koherentní, vyvážené, (asi) nejlepší, co jsem letos viděl. Žádný z herců ?nevyčníval? svým výkonem ani jedním směrem. Přesto bych vyzdvihl výkony dvou herců: překvapil Nebřenský (známý spíše z Vltavy, Gynekologie 2 a menších rolích v TV) a Anita Krausová.
V poslední scéně se povedlo rozbít pohovku. Geniálně naplánováno, že vydržela právě všechna naplánovaná představení. :D
(zadáno: 25.9.2016)
Přirození - A studio Rubín: 80 %
77,5 %
Herecky se mi líbila Vagnerová a Vančura (na rozdíl od L.Holubce myslím, že jeho afektované herectví se k tomu hodí, je to záměr). Body i pro Laštovkou Stodolovou, především za choreografii a "kulisy". Vulgarita není prvoplánová a už vůbec ne na škodu.
Doporučuji, ale maminku a starší na to radši neberte ;-)

PS: Během úvodní koupelnové orálně-anální scény nějaká babka vzdychala, že má astma, že jí ta mlha vadí. Pak nadávala na buzeranty a odešla. Cina ji při odchodu uklidňoval, že je to jen jako. Překvapilo mě, že ta paní nepraštila někoho z herců deštníkem, který měla s sebou. :D
(zadáno: 25.9.2016)
Padesátka - A studio Rubín: 60 %
55%
Od Kolečka i v Rubínu jsem určitě viděl lepší věci. O trošku lepší než Federer-Nadal. Vtípky s homosexuální tématikou očekávané a trapné (inspirace Troškou?). Herecky určitě nejlepší Taclík. Srovnání se Zakázaným uvolněním určitě ne. Palec nahoru s velkými výhradami. Přátele bych určitě pozval do Rubínu na úplně jiné hry.
(zadáno: 25.9.2016)
Rozmarné léto - Divadelní spolek Kašpar: 80 %
"ten Vančura, ty dlouhé věty s přechodníky"
Po náročném kulturním týdnu (H.Hahn v Rudolfinu, King Crimson ve Fórum Karlín) se mi ve čtvrtek do Celetné ani nechtělo. Bál jsem se hlavně délky (2:40), ale nikterak jsem se nenudil a uteklo to jako hodinovka v Rubínu. Vyzdvihnu především skvělou scénu a originální občerstvení o přestávce (Špalkovi hospodský sedne nejen postavou). Při srovnání se skvělým filmem Kašpar obstál. Jediná výtka je k Potměšilovi a jeho "drmolení" s cigárem v ústech. Bylo třeba se hodně soustředit a napínat uši.
Krásné letní představení, rozhodně doporučuji.
(zadáno: 14.1.2016)
Agónie a extáze Steva Jobse - A studio Rubín: 60 %
Jak napsal Jiří Koula sociálně angažovaná stand-up komedie, tak trochu bez začátku i konce a fanoušci značky Apple asi budou zklamáni, o jen Apple to zas tak úplně není. Asi to mělo v divácích vyvolat jakýsi pocit provinění a donutit je k zamyšlení nad otrockou prací dělníků v čínských továrnách, což vyvolá protiotázku, stejně jako u dětské práce: je lepší, když děti dělají v továrnách, aby uživili rodinu nebo je lépe, když se živí prostitucí, prodejem drog nebo svých orgánů? V tomto případě je to tak, že když to nebude Čína, bude to třeba levnější Bangladéš.
(zadáno: 29.10.2015)
Učitel malby - A studio Rubín: 60 %
55% Tahle kolečkovina moc kulatá není, nad hladinou ji drží herecké výkony (hlavně fernetový Pavelka a lolitka Pidrmanová, Batulková trošku zaostává) a "stůl po mrtvym školníkovi". A kdyby to bylo krapet kratší, tak by se vůbec nic nestalo.
(zadáno: 29.10.2015)
Hubte trampy, serou v lese - A studio Rubín: 20 %
Nejslabší rubínovské představení, které jsem zatím viděl. Trapný humor, kterému se nemohl ani při velké snaze smát, herci přehrávají; kdybych nejel domů s bratrem (kterému se naopak líbilo) jeho autem, asi bych nevydržel až do konce. Hřebíčkem do rakve byl výkon Lenky Zahradnické - velké poprsí není zásluha, roztahování nohou herecké umění. Alespoň jsem díky tomu pochopil, proč je v Praze tolik mizerných servírek.

Další stránky hodnocení: 1 2 >