Redakční hodnocení

Hodnocení jsou řazena v tom pořadí, v jakém byla zadána (od nejaktuálnějších po nejstarší).

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>

(zadáno: 22.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Divadlo v Dlouhé - Sen v červeném domě  [Jiří Landa 30 %]
Inscenace se tváří jako poetická, režijní tandem SKUTR však pouze opakuje postupy, s nimiž pracuje již několik let. Tato novinka z divadelního hlediska nepřináší nic nového. Nevyšel ani zamýšlený koncept, kdy se z různých střípků vzpomínek herců tvůrci snažili vytvořit určitý celek. Ve výsledku se jedná o uměle poslepovanou 72 minutovou inscenaci, jejíž stopáž je však v subjektivním vnímání nesčetněkrát delší. Z jistě hřejivých vzpomínek na dětství a dospívání bohužel v DvD vznikl inscenační výjev plný banalit. Jenže ono vždy záleží na úhlu divadelního pohledu, takže vše může být i jinak...
(zadáno: 20.9.2018, počet hodnocení: 699)
Činoherní studio Ústí nad Labem - Děkujeme, že zde kouříte  [Lukáš Dubský 80 %]
Zábavná a aktuální inscenace, která řeší nejen protikuřácký zákon, ale i obecnější problém lidské svobody, která je pod různými záminkami stále více oklešťována. Inscenace tak ukazuje morální flexibilitu a honbu za zisky na straně tabákových koncernů, ale i pokrytectví a diktátorské tendence u lidí snažících se chránit lidstvo před sebou samým. Pojetím hlavních rolí režisér Trnka a autorka dramatizace D.Haladová ukazují, která strana je jim sympatičtejší. Mluvčí tabákových firem je v podání J.Plouhara sympatický "ďáblův advokát", zatímco K.Rímský je jako jeho protivník slizkým politikem.
(zadáno: 19.9.2018, počet hodnocení: 297)
Divadlo Radka Brzobohatého - Tančírna  [Pavla Haflantová 90 %]
Jsem nadšena. Během představení jsem si přála, aby nikdy neskončilo. Jelikož mám ráda hudbu (ve velice širokém vymezení) i tanec, potěšila mě naprostá většina písní, i kdyby jen proto, že jsem je dlouho neslyšela.
Výkony úžasné, herci předávali obrovské množství nálad a emocí. Skoro mi nepřijde fér vyzdvihovat jednotlivce, protože na jevišti fungoval skvěle sehraný tým. Ale přesto, velice mě dojímali pan Hábl s paní Čárovou, bavili V. Benoni, P. Šudoma a Ch. Doubravová, vždy ráda vidím pana Mejzlíka. No a Přéma Pálek...on se narodil, aby tančil.
Viděla jsem poprvé, ale určitě ne naposled.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 1342)
Divadlo Na zábradlí - Dobří chlapci  [Helena Grégrová 70 %]
75 %. Tento způsob dávkování obsahu divadelní hry je mi velmi sympatický. Pozvolna mě škádlí a pošťuchuje, náhle poněkud přitvrdí, abych ke konci byla profackována odrazem nelichotivé reality pokrytectvím prolezlé současné společnosti. A namísto roz(h)řešení si odnáším spoustu otazníků a bláhovou naději, že nad všechny pokřivené a zneužitelné ideologie je uklízečka, která se špíny v Augiášově chlévě dneška jen tak nezalekne, respektive, že možná snad existuje cesta jak z toho všeobjímajícího marastu ven.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 711)
Divadlo Na zábradlí - Dobří chlapci  [Jan Pařízek 80 %]
Působivá hra, jenž zajímavým způsobem zpracovává silné téma o střetu víry, viny a rodiny. Pro mě velmi pěkně pojato, s pomalejším tempem na začátku až k postupné eskalaci v závěru. Velmi výrazná a výborně doplňující hudební složka, která skvěle dotváří výslednou atmosféru. Též originální a nápaditá scéna a sehrané, vyrovnané herecké výkony. Jednoduše zde nevidím slabých míst. Opravdu povedená inscenace.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 297)
Experimentální prostor NoD - Osamělost komiksových hrdinů  [Pavla Haflantová 70 %]
Podívaná pro zábavu i k zamyšlení. Komiksové fanoušky mohou trochu rozčilovat (a rozptylovat) některé nepřesnosti, jejichž absencí by podle mě inscenace nijak neutrpěla.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Divadlo pod Palmovkou - Poslední důvod, proč se nezabít  [Jiří Landa 70 %]
Kabaretní zpracování blogu Poslední důvod, proč se nezabít je další parádní „kalbovskou“ jízdou, která pobaví. Tvůrcům se tentokrát sice úplně nepodařilo najít zcelující prvek, jímž by tak rozdílné výstupy propojili, ovšem žánr kabaretu je pro takový útvar textu adekvátní. Trojice B. Kubátová, J. Albrecht a T. Dianiška už vystupují jako „jedno tělo“, tak jsou na sebe napojení. Za zmínku stojí i příjemné doprovodné písně. Na scéně všechno funguje, jak má, ale přece jen některé z dřívějších inscenací této party cílily o něco trefněji.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Jatka78 - Amerikánka  [Jiří Landa 80 %]
85% Příběh o těžkém osudu dívky Emy Černé, která si v komunistickém Československu prošla hned několika státem spravovanými ústavy a pěstounskou péčí, mě díky výtvarnému minimalistickému řešení scény, hudbě, promyšlené režijní koncepci V. Tauše a především pak díky dvěma výtečným (a neskutečně sehraným) výkonům T. Voříškové a E. Křenkové hrajících jednu jedinou postavu naprosto pohltil. Jedná se o krásné divadlo, jež je plné emocí a také naděje. Těchto sto divadelních minut nemá hluchého místa. Snad jen absence rozuzlení osudů některých postav byla menší pihou na kráse jinak zdařilého textu.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 2808)
La Fabrika - Duet pro jeden hlas  [Jiří Landa 60 %]
Duet o jednom hlasu. Vedle zajímavě ztvárněné postavy roztroušenou sklerózou trpící violoncellistky v podání Z. Stivínové, která do ní dokázala zhmotnit neskutečné množství emocí, přičemž ve všech těchto proměnách působila zcela přirozeně, stál až příliš apatický projev J. Novotného coby psychiatra. Pravděpodobně byl režisérem do této polohy směrován, nicméně herci se z ní nepodařilo vykřesat více než jeden výraz. Ani jeho závěrečný velký monolog nepůsobil dvakrát věrohodně. Inscenace za vidění sice stojí, má však své mantinely.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Divadlo J.K.Tyla Plzeň - Linie krásy  [Jiří Landa 50 %]
Společensko-kritický román o mladém muži, který se snaží dostat mezi „horních deset tisíc“, se nepodařilo převést na jeviště tak, aby autorovy myšlenky neztratily adekvátní výpovědní hodnotu. Toť obvyklý problém většiny dramatizací. V režii N. Deákové je sice odvyprávěn příběh o mladém gayi, jenž se díky svému sympatickému vzezření stává úspěšným, aby posléze dostal od osudu „za vyučenou“, nicméně větší přesah inscenace nenabízí. V tomto balení se z románu stává pouhá romantická story, která se vzdala dalších ambicí k postihnutí toho závažného, co autor sděluje. A co tvůrcům uniklo mezi řádky.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Činoherní klub - Kati  [Jiří Landa 80 %]
O. Sokol opět dokázal, že si s hrami M. McDonagha rozumí nejen jako režisér, ale i coby překladatel. Jeho překlad je „plnokrevný“, spousta humorných dovětků a glos jistě vznikala až během zkoušení. Všechny postavy, včetně těch vedlejších, mají díky pečlivé režii v inscenaci své opodstatnění. Přestože Kati patří mezi klasické ansámblovky, herecky jde o velmi vyrovnanou inscenaci (přesto si dovolím vyzdvihnout D. Černou). Škoda jen (sice) oku lahodící, nicméně ne zcela divácky komfortně řešené scény. Z mnoha míst zleva totiž není skoro během celého představení na určité postavy vidět.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 185)
Dejvické divadlo - Elegance molekuly  [Anežka Hrebiková 80 %]
Ze všeho nejvíce se jedná o kvalitně napsanou hru o opomíjené postavě české vědy. Jako člověk znalý vědeckého prostředí i chorob typu Parkinson musím pochválit skvělého Martina Myšičku, jako vědec i nemocný člověk byl opravdu uvěřitelný. Výborný i Ivan Trojan a Zdeňka Volencová, naopak u Veroniky Kubařové mi stále přijde, že se s dejvickými zcela herecky neidentifikovala. Spokojenost.
(zadáno: 18.9.2018, počet hodnocení: 699)
Klicperovo divadlo Hradec Králové - Netopýr  [Lukáš Dubský 50 %]
Hodně povedená jsou hudební čísla, která jsou takovým průřezem operetním repertoárem a jimž dal nové aranžmá D.Král. Jinak jde o patrně nejslabší Drábkovu režii v Klicperáku. První půlka má slušné tempo a pár povedených gagů, herci se navíc opravdu snaží a prokazují výrazný komický talent (hlavně J.Sklenář a N.Holíková). Druhá půlka je civilnější a o dost nudnější, poselství inscenace vyznívá poněkud jalově. Více viz blog
(zadáno: 17.9.2018, počet hodnocení: 1342)
Divadlo v Dlouhé - Čtyři světové strany  [Helena Grégrová 70 %]
Pro autora Rolanda Schimmelpfenniga specifickou atypickou formu dramatického textu se v inscenaci Divadla v Dlouhé podařilo přednést jako komorní jevištní báseň složenou z variantně repetetivních střípků ozvěn čtyř příběhů čtyř postav, které do blíže nespecifikovaného města doputovaly v jeden den ze čtyř světových stran. Jedna z nich přinesla vitr, druhá déšť, třetí sníh, čtvrtá bouři. Napětí intimní atmosféry pozvolně směřující k prolnutí jejich osudů působivě podpořilo ovšem pět stěžejních "živlů": režie, herecké výkony, scénografie, hudba a filmové dotáčky. Veskrze poetická podívaná!
(zadáno: 16.9.2018, počet hodnocení: 984)
Divadlo Alfa - Tři siláci na silnici  [Michal Novák 70 %]
Po Faustovi v Národním divadle tu máme další inscenaci s kamionem na jevišti. Na archetypovém modelu vznikla "moderní" pohádka, která v plzeňské Alfě ohromuje invenční loutkařinou (= co vše s loutkami lze vyobrazit), baví jemným vtipem a hraje se "drsná" motorkářská muzika. Základem inscenace je však pěkně vystavěný scénář. Práce s loutkou není skrývaná, přesto se propadáte do iluzivní magie loutkového divadla. Motorkářská inscenace mi byla sympatická i proto, že sděluje velkou pravdu našich silnic - dávat si pozor na kamioňáky.
(zadáno: 15.9.2018, počet hodnocení: 273)
MeetFactory - Jasno lepo podstín zhyna  [Kateřina Jírová 80 %]
Plnokrevný melodram jedné herečky. Bez ztráty pozornosti bydlíme v prázdném domě, staráme se o Jednookého, a nakonec se vydáme na cestu. Na cestu do hlubin jedné osamělé duše. Jeden stůl, jedna lampa, jeden viksvajlant, jedna kobercovka.
(zadáno: 15.9.2018, počet hodnocení: 273)
Národní divadlo - Maryša  [Kateřina Jírová 60 %]
Ambiciózní adaptace se poněkud vzpírá původnímu smyslu textu. Nahrávací studio mi nijak nepřekáželo, nijak jsem ho nevnímala. Zajímavé jsou dialogy Vávry (Prachař) a Lízala (Javorský). Lízalka (Medvecká) je krásně ledová bílá socha, ale více nemá co hrát. Nejživější je neurvalá Strouhalka, která se neštítí demonstrovat ani fyzickou převahu. Maryša (Beretová) dobře hraje pubertálního fracka, který si chce ještě užívat přiměřeně svému věku. Přerod v dospělou ženu se jí moc nedaří. Nakonec všemi otloukaná Maryša Vávrovi ani to kafe neuvaří.
(zadáno: 14.9.2018, počet hodnocení: 984)
Divadlo Drak - Bílý tesák  [Michal Novák 60 %]
Inscenace postavená na originálním nápadu, příběh sledujeme očima zvířete, jež se stalo v literárním světě legendou. Obdivuhodná práce s videokamerou dá zapomenout na nadužívání těchto technologií v současném divadle, jen nápad se hodně rychle vyčerpá (nejpůsobivější je v samém začátku, včetně zvuků a použití autentických materiálů). Dramaturgie akcentuje téma agresivity v džungli zvířecí i lidské, aby nakonec spočinula v idealistických obrázcích.
(zadáno: 13.9.2018, počet hodnocení: 1342)
Jatka78 - Amerikánka  [Helena Grégrová 90 %]
85 %. V rozhovorech přiznaná fascinace Viktora Tauše skutečným osudem dívky, se kterou se život nikterak nemazlil, je výslednému tvaru inscenace jednoznačně pozitivním přínosem. Silný příběh je tak prostřednictvím detailně promyšlené režie vyprávěn s účelnou naturalistickou přímočarostí, jejíž autentický nádech násobí obdivuhodná herecká symbióza Terezy Voříškové a Elišky Křenkové ruku v ruce s působivou hudební složkou. Tohle je divadlo blízké mému diváckému naturelu - hladí proti srsti, jitří emoce a zážitek spolu s probuzenými otázkami nenechá jen tak odeznít.
(zadáno: 12.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Národní divadlo - Zbyhoň!  [Jiří Landa 40 %]
Pokus tvůrců vytvořit projekt na způsob německého apelativního divadla nevyšel. Na vině je především dramaturgicko-režijní koncepce, která nedokázala inscenaci dodat patřičné tempo a hlavně pro tento divadelní tvar nutnou stimulaci, která by neustále atakovala pozornost diváků. Je však otázkou, zda se prvopočátek problému nenachází už u samotného textu. Jde o nešťastný počin s ještě nešťastným závěrem v podobě trapného momentu zpěvu státní hymny. Zbyhoň! měl ovšem i jedno velké pozitivum. Bylo zajímavé vidět herce ND zase v úplně nových polohách, v nichž v mezích možností inscenace obstáli.
(zadáno: 12.9.2018, počet hodnocení: 699)
Městské divadlo Kladno - Nadaný žák  [Lukáš Dubský 60 %]
65%. Inscenace nenudí a příběh o fascinaci zlem a zneužíváním moci je dost aktuálním tématem. Potěší i příjemná stopáž a slušné tempo bez zbytečných odboček. Nadaný žák je velkou příležitostí pro ústřední hereckou dvojici, ze které si lépe vede J.Čapka jako stárnoucí nacista. U postavy Todda (T.Hron) je méně zřetelný vývoj od zvědavého chlapce po zrůdu přebírající Dussanderovy vzorce chování. Nešťastné je ovšem scénické řešení se čtvrtou stěnou - předěl mezi jevištěm a hledištěm tvoří plexisklo, které divákovi vhled do příběhu spíš znesnadňuje.
(zadáno: 11.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Divadlo Palace - Pension pro svobodné pány  [Jiří Landa 70 %]
Inscenace, jíž dominuje naprostá sehranost ústřední trojice Děrgel, Příkazký, Fialová. Především pak L. Příkazký zvládl nastudování nelehké choreografie s přehledem. Jeho ohebnost, navíc jím ještě vtipně prezentovaná, přináší nejvděčnější chvíle představení. Nenápadná režie J. Dulavy, která divákům připravila i několik naoko „mimoděčných“ situací, se soustředila na herce a na vygradování jednotlivých komediálních situací. Dobrý pocit z celku podtrhuje i „nešizená“ výprava. Snad jen závěr mohl být zpracován o něco svižněji a nápaditěji. I tak se však jedná o zábavnou a nepodbízivou inscenaci.
(zadáno: 9.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Studio DVA divadlo - Brouk v hlavě  [Jiří Landa 60 %]
Pěkně zpracovaná fraška, která ctí žánr. Prim v ní hrají R. Štabrňák, jenž se zcela vyrovná svému předchůdci I. Trojanovi z inscenace DnV, a F. Blažek v hlavní dvojroli. Z dalšího obsazení herecky nejvíce zaujme L. Pernetová, která svoji postavu obdařila smyslem pro trefnou pointu. Podobně jako v příbramské verzi si režisér M. Schejbal nevěděl moc rady se služebnými, jejichž výstupy patří k slabším místům inscenace. Nevhodné obsazení J. Schneiderové do jedné z hlavních rolí. Její výkon sice lze považovat za solidní, nicméně herečka nemá přirozený komediální talent. Celkově dobrá letní zábava.
(zadáno: 9.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Východočeské divadlo Pardubice - Král jelenem  [Jiří Landa 60 %]
65% Inscenace M. Pecka je velmi poetická, k čemuž přispívají písně a hudba R. Mankoveckého a jejich náležitě procítěná interpretace M. Dobrovolné. Další zdařilou složkou jsou loutky zcela přirozeně zakomponované do celku, jež přinášejí působivé možnosti proměn lidí v jiné bytosti. L. Špiner a M. Němec zdařile přecházeli z jedné postavy do druhé, přičemž dokázali zůstat zábavní, přestože některé scény měly hodně dojemný nádech. Inscenace by sice snesla krácení, dokážu si představit i vyrovnanější herecké obsazení, jako celek je však důstojným příspěvkem do repertoáru městského divadla.
(zadáno: 9.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Divadlo Tramtarie - Růže pro Algernon  [Jiří Landa 60 %]
65% Divadelní adaptace povídky by si zasloužila cílenější dramaturgický zásah, zejména co se týče vedlejších postav, které dění spíše rozmělňovaly, než aby byly přidanou hodnotou. Nebo by stačilo jejich ztvárnění pojmout méně afektovaně. Coby Charlie přesvědčil V. Stojan, jenž si s nelehkou rolí poradil s lehkostí, i když se mu spolu s režisérem nepodařilo nalézt zcela adekvátní hereckou polohu pro chlapcovo postižení. Nápaditá výprava A. Szturcové a hudba L. Marečka. Dále zaujali J. Posníková a M. Tlapák, který na malém prostoru vytvořil postavu, která dokáže na diváka velmi emočně zapůsobit.
(zadáno: 9.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Divadlo v Celetné - Slovácko sa nesúdí  [Jiří Landa 70 %]
Inscenace vonící po víně má vůni neodolatelnou, která i v centru Prahy navodí atmosféru staré dobré venkovské pospolitosti. Během hodinového vyprávění dojde na spoustu historek, které dramaturgicky drží pohromadě. E. Elsnerová, A. Jastraban i nejmladší z trojice D. Ondráček mají dar vyprávět, ale i povídat si s diváky, ač k žádné velké interakci (vyjma koštu) nedochází. Jde o veskrze příjemnou hodinku, která jistě ovlivní divákovu náladu na celý zbytek večera.
(zadáno: 9.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Studio DVA divadlo - Vzhůru do divočiny  [Jiří Landa 30 %]
35% Na inscenace dvojice Krausová-Roden chodí určitá cílová skupina diváků. Druhý díl navazující na Sex pro pokročilé je textově zdařilejší, stejně tak i J. Krausová více drží na uzdě své "hlasové emoční vzlety". Navíc oceňuji její pevné nervy, kdy musí během představení stále reagovat na K. Rodena, který přeskakuje repliky, odpovídá její postavě na jiné otázky, které teprve přijdou, a herečka musí adekvátně řešit dané situace a představení i svého partnera vracet, aby se divák v dění na jevišti orientoval. Klobouk dolů! Prim však v představení hrála ve své roli naprosto přesná K. Nováková.
(zadáno: 9.9.2018, počet hodnocení: 1342)
Divadlo v Celetné - Slovácko sa nesúdí  [Helena Grégrová 70 %]
65 %. Inscenace se specifickou náladou záživných historek, které voní životem a také po švestkách a révě. Neradno je soudit, ale raději do posledního slova a loku spolu s interprety odprožít. Autenticky navozená atmosféra sousedské vzájemnosti vás uvítá hned při vstupu a vybídne ke koštu, který má dar pozitivně naladit a případné problémy a únavu nechat přede dveřmi.
(zadáno: 9.9.2018, počet hodnocení: 2808)
Divadlo Letí - Konec Faidry / Prosebnice  [Jiří Landa 70 %]
Inscenace vyniká zejména režijní imaginací. Především práce s prostorem, světelný design i působivá hudba přispěly k vytvoření neopakovatelné autentické atmosféry. Ta následně zprostředkovala nenásilné prolnutí světa živých a již dávno zesnulých, jejichž duše se vracejí, aby vyřešily (nejen) své dávné problémy mající nadčasový přesah. Do příběhu Faidry byla rozpracována linka prosebnic. Jazyk A. Saavedry se s hrou M. Carr zajímavě vřele doplňuje, jen občasná klišé o uprchlících a současné situaci vyznívají trochu lacině. Herecky, zvlášť pak od T. Vilišové a V. Vašáka, více než naplněné.
(zadáno: 7.9.2018, počet hodnocení: 548)
MeetFactory - Strážci občanského dobra 2  [Lukáš Holubec 50 %]
V MeetFactory tentokráte odbočili od již zaběhlé cesty dramatizace víceméně současných literárních děl zahraničních autorů a ve fabrice u kolejí se pustili do zpracování textu české spisovatelky Petry Hůlové s názvem Strážci občanského dobra 2. Dále viz blog.
(zadáno: 6.9.2018, počet hodnocení: 699)
Moravské divadlo Olomouc - Nebezpečné známosti  [Lukáš Dubský 70 %]
Režisér D.Šiktanc si napsal vlastní dramatizaci známého románu, kterou zasadil do současnosti. V aktualizaci byl celkem důsledný, i když třeba řeči o migrantech působí spíš rušivým dojmem. Jinak jde ale o svěží převyprávění známého příběhu, které by se ale nemělo příčit ani konzervativním divákům. Inscenace má slušný temporytmus a rozumnou délku. Herecky nejzajímavější je P. Kubes jako Valmont, z něhož udělal charismatického svůdce. Více viz blog
(zadáno: 5.9.2018, počet hodnocení: 711)
Studio DVA divadlo - Misery  [Jan Pařízek 70 %]
Vydařená inscenace, jenž dobře čerpá z žánrově ne úplně typického spojení komediálního thrilleru. Dramatický příběh je dobře odlehčen vtipnými glosy a svéráznými charaktery obou postav, byť samozřejmě šílená obdivovatelka má v tomto jasně navrch. Její postava, ztvárněná velice věrohodně výtečnou Z. Adamovskou, je bezesporu hlavní tahoun této hry. Ale i P. Štěpánek nijak nezklame a společně jim funguje více než dobře. Z mého pohledu bych ale přeci jen ubral komediální roviny a zvýšil napětí. Trochu větší strach o osudy postav by přineslo, myslím, ještě silnější zážitek.
(zadáno: 4.9.2018, počet hodnocení: 711)
Divadlo Letí - Konec Faidry / Prosebnice  [Jan Pařízek 60 %]
Zajímavé modernější pojetí této antické klasiky, které ve zdejším zpracování stojí určitě za vidění. Moc pěkně se zde využilo venkovního prostředí ostrova kolem vily Štvanice a i toto dodává inscenaci hodně poutavou atmosféru, zvláště v kombinaci s povedenou hudbou i scénou a kostýmy. Co mi přišlo trochu nešťastné je vcelku násilné napasování scén s tiskovým mluvčím a uprchlíky, jenž pro mě byly dost mimo kontext a i jejich pojetí lehce laciné vzhledem ke kvalitě okolního textu, zvláště skvělých dialogů Faidry a Thesea. Opravdu vynikající výkon T. Vilišové a vedle ní též skvělý V. Vašák. 65%
(zadáno: 29.8.2018, počet hodnocení: 711)
Losers Cirque Company - Vzduchem  [Jan Pařízek 70 %]
Losers i nadále drží laťku svých vystoupení dosti vysoko. Další velmi povedený kus, ve kterém hraje hlavní prim velmi dobrá choreografie. Výtečná pohybová složka jenž se i zde skvěle sladila s podmanivě harmonickou hudbou. Vedle toho také pochvala za nápadité využití scény (vynikající tyče!) a její efektivní přestavbu v průběhu vystoupení. Pokud něco vytknout pak je to přeci jen trochu slabší závěr, kterému chyběl nějaký silnější moment jako vyvrcholení. Stále však krásná podívaná. 75%
(zadáno: 29.8.2018, počet hodnocení: 1342)
Divadlo Kolowrat - Eigengrau  [Helena Grégrová 50 %]

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>