Redakční hodnocení

Hodnocení jsou řazena v tom pořadí, v jakém byla zadána (od nejaktuálnějších po nejstarší).

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>

(zadáno: 20.8.2017, počet hodnocení: 649)
Cirk La Putyka - Hit, Tell the Difference  [Jan Pařízek 90 %]
Tak tenhle projekt se povedl opravdu skvěle. Představení nemá chybu, moc pěkné akrobatické kousky, výtečné po pohybové stránce a naprosto výborně zkombinováno s hodně chytlavou doprovodnou živou hudbou. Vtáhne to dost rychle a pak už jen jedete na stejné vlně. Nejlepší však je ta energie a radost, která z těch kluků ze Rwandy ohromně čiší. To je prostě krásně nakažlivé. Snad to neskončí na Letní Letné 2017 a ještě se to někdy v budoucnu objeví.
(zadáno: 15.8.2017, počet hodnocení: 1352)
Maso krůtí - Cirkusvobody  [Jiří Koula 60 %]
64,99 % Sečteno a podtrženo, Cirkusvobody je autentický, zábavný a zneklidňující, ani po osmi měsících nemám jasno, co bych si z něj měl odnést, jak bych ho měl chápat. Mohu snad podat lepší důkaz, že na něm prostě něco je a vyplatí se na něj zajít? Více viz blog.
(zadáno: 14.8.2017, počet hodnocení: 1352)
Pidivadlo - GIRLS  [Jiří Koula 70 %]
Sečteno a podtrženo, Girls jsou inscenací, jež nejspíše nerozšíří vaše obzory ani vám neposkytne látku k rozjímání za dlouhých zimních večerů. Ale zase vás nebude (většinu času) nudit, přijde vám tak nějak mile povědomá a zasmějete se bez toho, abyste měli pocit, že musíte. A to je mi sympatické. Hodně sympatické. Více viz blog.
(zadáno: 9.8.2017, počet hodnocení: 649)
agentura Harlekýn - Skleněný zvěřinec  [Jan Pařízek 50 %]
Aniž bych chtěl nějak snižovat jinak jistě dobrý výkon S. Stašové, tak zvolené pojetí mi pro tuto hru nepřišlo šťastné. V některých místech svými silnými gesty, změnami hlasu či zvolený tónem, danou situaci příliš odlehčila a posunula tím její vyznění. Též jsou zde dosti upozaděni oba sourozenci, zvláště pak role dcery. Jejich dialogy sníženy na minimum a díky tomu také nejsou tak jasné jejich motivy a jednání. V konečném důsledku pak nevycházejí tolik jako oběti jednání své matky a tím se i posunul celý význam této hry. Nicméně přese všechny výtky má hra stále svoji sílu a dokáže zaujmout.
(zadáno: 1.8.2017, počet hodnocení: 440)
MeetFactory - Pohlavní životy siamských dvojčat  [Lukáš Holubec 70 %]
Vztah mezi ústředními postavami je jednou ze dvou klíčových linek, které se celým příběhem táhnou, tím druhým je poselství, jež nám autor sděluje. Jedná se bezpochyby o upozornění na různé druhy závislostí, a s tím spojené omezování osobních svobod. Vztahy mezi siamskými dvojčaty mohou být různorodé, ale jedno je vždy samozřejmé. Vzájemně se potřebují. To platí i pro hlavní hrdinky Welshova příběhu. Výtečná Pavla Beretová a bezchybný návrat Zuzany Stivínové na česká jeviště je jedním z důvodu proč tuto inscenaci nepropást. Něco málo více viz blog.
(zadáno: 14.7.2017, počet hodnocení: 1352)
OLDstars - Mučedník  [Jiří Koula 80 %]
75 % Sečteno a podtrženo, Mayenburgův text považuji za mimořádně povedený, je uvěřitelný jako sled konkrétních interakcí mezi konkrétními postavami, přičemž v něm je obsažen přesah do mnoha sfér lidskosti. A inscenace OLDstars je vesměs povedená, přes konkrétní výhrady ji doporučuji neminout. Více viz blog.
(zadáno: 12.7.2017, počet hodnocení: 1352)
OLDstars - Pán polštářů  [Jiří Koula 80 %]
75 % Sečteno a podtrženo, Pán polštářů je inscenací, díky nimž jsem (konečně) docenil McDonaghův text. Budete-li mít možnost ji zhlédnout, velmi doporučuji ji nepropást. Více viz blog.
(zadáno: 5.7.2017, počet hodnocení: 911)
Švandovo divadlo - Pohřeb až zítra  [Michal Novák 70 %]
Již hry uvedené pod hlavičkou Divadla Puls naznačovaly, že Natálie Kocábová umí napsat řízné dialogy. Sledujeme plejádu prudkých povah a jeden protipól „z jiného světa“. Z jeviště doslova (až nepříjemně) cáká hysterie a konflikty neberou konce, ale vtip Kocábové text má taky. Cenné přitom je, jak se dotýká současných reálií a právě hysterického myšlení našinců. Mezi řádky se skrývá angažované téma a pro bojácné české divadlo je tato hra vlastně průkopnická. Zápletka se možná otírá o banality, režie to však eliminuje prací s komediálním potenciálem hry. O zbytek se starají skvělí herci.
(zadáno: 4.7.2017, počet hodnocení: 911)
Městské divadlo Brno - Brněnské kolo  [Michal Novák 50 %]
V kvantifikovaném kalupu, který MdB servíruje svým divákům, se objevil další úkol pro sehranou autorskou trojici Šotkovský – Slovák – Štěpán. Ti k finále přivedli dávnější „nápad na téma“. Od prvotních úvah se odchýlili a nutno dodat, že ku prospěchu věci. Pouhá procházka brněnskými pověstmi by divadelně nosná mnoho nebyla. Inscenace nabídne asi to, co se od ní očekává: příjemnou zábavou pro letní večery pod petropavelskými věžemi. S žánrově rozskotačeným hudebním doprovodem k tomu. Přesto mnozí nad konstrukcí příběhu tentokrát asi zívnou a řeknou si, že potenciál tématu mohl být lépe využitý.
(zadáno: 4.7.2017, počet hodnocení: 911)
Letní shakespearovské slavnosti - Hamlet  [Michal Novák 60 %]
Když se koncepce letní inscenace nepotká s prostorem… Pro 26řadé auditorium bez elevace tohle je faux pas. Ruchy z okolí celkem v pohodě, zvučení si prostor přesto žádá, snímání hlasů (a zvuků) „odspoda“ však není úplně šťastné. Co vnímá ta jevišti bližší polovina hlediště? Dráždivou shakespearovskou esenci, která vtahuje svým minimalistickým pojetím a zpřítomňující civilností. Sledujeme drakonicky seškrtanou podobu známé tragédie, kde nezbylo místo na filozofický rozměr (i „být, či nebýt“ je shozeno) ani na Oféliino šílenství. Inscenace sleduje své téma: neurózy a zkratkovitosti naší doby.
(zadáno: 3.7.2017, počet hodnocení: 649)
Letní shakespearovské slavnosti - Hamlet  [Jan Pařízek 50 %]
Určitě to není z mého pohledu úplně špatné zpracování, ale přesto mě to příliš nezasáhlo. Líbil se mi zvolený humor i způsob pojetí Hamletova šílenství. Zvláště v první části vzniklo několik velmi povedených scén a mohu říci, že jsem se nijak nenudil. Nicméně zvolené tempo v druhé části působilo až příliš uspávacím dojmem. Více škrtů způsobilo též složitější interpretaci některých činů a motivů postav. Závěrečnou scénu jsem tak sledoval již spíže s odtažitým dojmem. Nemohu však nepochválit skvělého J. Plesla, jenž si mě ve své titulní roli rozhodně získal. 55%
(zadáno: 1.7.2017, počet hodnocení: 627)
Východočeské divadlo Pardubice - Rasputin  [Lukáš Dubský 60 %]
Režisér Novotný nastudoval stovky stran textů o Rasputinovi a stvořil z nich příběh, který ukazuje jeho vnímání této kontroverzní postavy ruských dějin. Projevila se tu nejspíš jistá přehlcenost zdroji, takže autor sice slučoval některé motivy a postavy, mohl v tom být ale mnohem důslednější, inscenaci by hodně prospělo krácení. Špinerův Rasputin je člověk poživačný, ovšem zároveň vnitřně nejistý, sžírá ho strach, že o své schopnosti přijde. Vnitřní konflikt postavy je hercem dobře rozehrán. Podařená je hudba O.Soukupa, v menších rolích zaujmou M.Sikorová a J.Ondrušková.
(zadáno: 30.6.2017, počet hodnocení: 1243)
Cabaret Calembour - Triptychon_di_voce  [Helena Grégrová 80 %]
85 %. Nepřeberné množství neotřele poetických nápadů i v tomto triptychovém večeru opět chrlí Calembouráci s nezdolnou intenzitou lávy. Ano, nebojím se toho přirovnání, jsou jako Řípy! ;) Ta jejich radostná hravost, v kombinaci s laskavou nadsázkou a chytrým humorem, je návykový medikament na trudomyslnosti všeho druhu. Tleskám a nemůžu se dočkat další dávky! ;)
(zadáno: 30.6.2017, počet hodnocení: 649)
Cabaret Calembour - Triptychon_di_voce  [Jan Pařízek 80 %]
Další velmi vydařený počin z dílny Calembour. Tři kousky, každý specifický svým pojetím, zvoleným žánrem i tématem. Přesto všechny kvalitní se skvělými texty, slovními hříčkami a libozvučnými písněmi. Pobaví, zaujme a potěší. Výborná K. Farag a vedle ní také L. Polišenská. Holky zde jasně vedou, byť pánové samozřejmě nezůstávají příliš pozadu. Mile rád doporučuji všem ke zhlédnutí.
(zadáno: 30.6.2017, počet hodnocení: 440)
OLDstars - Na dotek  [Lukáš Holubec 50 %]
Krásný text, který mám v obzvlášť velké oblibě, je však společně se solidním výkonem Martina Peška to jediné, co stálo za návštěvu představení. Zvolené zdlouhavé tempo, strojově odříkaný text či nevyužití chytrých a vtipných situací, to jsou jen některé připomínky. Naději, že alternovaná verze dopadne lépe, vzhledem k nejisté režii bohužel také moc nemám. Například i v jiných inscenacích skvěle hrající Lukáš Ruml působil nepřirozeně zakřiknutě. Ovšem pokud jste Na dotek ještě nikdy neviděli, věřím, že zážitek kvůli zmíněnému brilantnímu textu budete mít dostatečný.
(zadáno: 30.6.2017, počet hodnocení: 440)
Studio Hrdinů - Pár vzkazů veškerenstvu  [Lukáš Holubec 60 %]
Po představení jsem si musel položit zcela zásadní otázku, a sice "Co tím chtěli pánové Horák a Pěchouček říct?" Možná byl záměr volné Lotzovy myšlenky a různé asociace poházet po jevišti, ale aby k nějakému sdělení došlo, musela by mít inscenace jasný tvar. Chápu určitou zmatenost, konec konců, takový text zřejmě bude, ale bohužel tím pak trpí to hlavní, což je zjištění, že ve vás divadelní zážitek zůstal i po potlesku pro jinak skvělé účinkující. Příjemná podívaná, která převážnou část večera bavila, ale od dramaturgie Studia Hrdinů bych čekal více.
(zadáno: 29.6.2017, počet hodnocení: 627)
Divadlo v Dlouhé - Lucerna (český mýtus)  [Lukáš Dubský 80 %]
H.Burešová a Š.Otčenášek přistoupili k Jiráskovu dílu s pokorou, což jim ale nebrání Lucernu lehce ironizovat a vyhnout se tak patosu, ke kterému by vážné pojetí některých postav mohlo vést. V Dlouhé využívají komického potenciálu Jiráskovy hry, daří se to především díky přesným hereckým výkonům. Nejvíce zaujmou E.Hacurová v civilně pojaté roli Mladé kněžny, M.Hanuš jako zakomplexovaný Vrchní, ve vyložené komediální poloze pak J.Vondráček, P.Tesař či M.Zimová. Lucerna sice není inscenace, která by nějak provokovala, ale přesto je to víc než jen běžný provozní titul.
(zadáno: 28.6.2017, počet hodnocení: 627)
Divadlo v Dlouhé - Dating v osmi  [Lukáš Dubský 80 %]
Režisérka A. Laštovková Stodolová dokázala na minimálním prostoru vytvořit vtipnou inscenaci, které je ale ve vztahové analýze přesnější než kdejaké tříhodinové drásavé drama. Každý v téhle hře nejspíš uvidí nějaké odlesky vlastní povahy nebo povahy svého partnera. Herci si se stylizací svých postav opravdu vyhráli, za všechny bych zmínil Jakuba Tvrdíka a Marii Turkovou. Když se k tomu přidá i povedená choreografická stylizace, mám snad jen jednu, zato výraznou výtku: bylo to příliš krátké! Více viz blog
(zadáno: 28.6.2017, počet hodnocení: 440)
Divadlo X10 - Sibiřská výchova  [Lukáš Holubec 90 %]
Sukces. Zážitek. Blog očekávejte začátkem léta. Do konce prázdnin určitě.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Divadlo NaHraně - Čtyřhra  [Pavel Širmer 60 %]
65%. Na samém počátku dialogy připomínají povrchnější konverzační komedii, ale posléze se hra překvapivě „vyloupne“. Autorka vystihla míjení ve vztazích, trefuje se do neporozumění mezi lidmi a za pomoci zdůraznění dává vyniknout podstatě situací, jimž lidé v partnerství čelí. Scéna má nápad, v rámci prostorových možností Divadla Kampa vhodné řešení. Dramaturgicky a režijně správně vyložené. Herecky ucházející, drobná zaváhání se s reprízami jistě vyladí.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Činoherní klub - Tanec bláznů  [Pavel Širmer 60 %]
Autor předběhl svou dobu a je skoro neuvěřitelné, s jakým nadhledem postihl podstatu společenského „bordelu“, jehož ukázku demonstroval na revolucionářích a vládnoucích. Režisér L. Smoček uplatnil pověstný smysl pro práci s herci na velkých i malých rolích. V ansámblu by se našly slabší články, ale celkově na dobré herecké úrovni. Komedie s groteskními prvky je vtipná i dnes, inscenace místy silně rezonuje, ale přesto se vnucují otázky, zda jsou podobné revivaly dostatečně opodstatněné, zda je „stará inscenační škola“ tou nejlepší cestou či zda neexistuje dynamičtější a údernější řešení.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Divadlo na Vinohradech - Ucho  [Pavel Širmer 80 %]
75%. Scénář svého otce L. Procházková obstojně přizpůsobila jevišti. Scénograf si poradil s potřebami textu, nepopisná dekorace skvěle dotvářela atmosféru. Kvalitní práce režiséra, důkladně vyložené charaktery herci pečlivě vystavěli. Anna A. Talackové projde přesně zachyceným vývojem až ke strhujícímu finále. Pro Ludvíka není D. Bambas ideální volbou, herec spotřebuje mnoho sil na „zdrsnění“ přirozeně jemnějšího projevu, občas sklouzává k patosu a přehnaným gestům. Charakter je ale v jeho podání též čitelný a souhra dvojice přinese silné vyznění. Doporučeníhodný počin, který není kopií filmu.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Klicperovo divadlo Hradec Králové - Úplné zatmění  [Pavel Širmer 70 %]
Propracovaná inscenace stojí na pevných základech spočívajících v pečlivé analýze charakterů ústřední milenecké dvojice prokletých básníků i vedlejších postav, precizní práci režisérky s herci. Verlaina s jeho zápornými vlastnostmi a slabostmi vykreslil J. Tvrdík do nejjemnějších odstínů, lidsky a s pochopením. Rimbaud M. Anděla rovněž dobře vystavěný, ale herci v jeho projevu trochu scházela razance a „bouřlivost“. Velmi dobré a přesné ztvárnění vedlejších postav. Vyznění dopomohla hudba J. Čížka pracující s Chopinovým motivem, do koncepce zapadaly i výrazné kostýmy a vhodně řešená scéna.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Východočeské divadlo Pardubice - Lovecké scény z Dolního Bavorska  [Pavel Širmer 60 %]
U nás pozapomenutá hra ze 60. let sice dnes již nevyznívá kontroverzně, ale čas prověřil, že Sperrovo zamyšlení nad lidskou netolerancí vůči jinakosti není „dobové“ a že problémy v méně vyhrocené míře přetrvávají. Drama je znepřehledněné zbytečně velkým množstvím postav, s čímž inscenátoři mnoho nesvedli. Scéna nezatížila inscenaci realismem, jednotlivé prvky výborně fungovaly. Režisér možná neměl dostatek zkušebního času; nedokázal herce přimět, aby se zcela zbavili rutiny, někteří zápasili s přibližností a nebyli přesvědčiví. Jedná se však o záslužný počin a obohacení repertoáru.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Divadlo A.Dvořáka Příbram - Arabská noc  [Pavel Širmer 60 %]
Náročný titul se z příbramského repertoáru vymyká. Režisérka obstála ve vedení herců a nechala vyniknout textu, který vnějškovými prostředky dotvářela v menší míře. Herci, zvyklí na tradičnější koncepci dramat, s poetikou a stavbou textu viditelně zápasili, občas se nevyhnuli zažitým prostředkům a zvykům, ale s nezvyklým tvarem se neminuli. Aby divák hru vstřebal, musí se soustředit, zapojit fantazii, najít pochopení pro snové či nadpřirozené prvky a hledat jejich smysl. S pochopením realizovaná příbramská inscenace k hledání správně vybízí.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Městské divadlo Zlín - Raskolnikov – přešetření  [Pavel Širmer 60 %]
Před návštěvou je užitečné alespoň rámcově znát děj rozsáhlého Dostojevského románu, bez znalosti souvislostí by zhuštěný děj mohl být pro diváka nepřehledný. Jiří Jelínek vybral některé motivy a ve své krátké činoherně-loutkové variaci ponuré dílo humorně odlehčil. Herci hrají s chutí a bezprostředností, občas vezmou publikum do hry. Divácky vděčný tvar nenudí, baví a občas rozesmává. Přesto se potenciál látky nepodařilo zcela využít, lze si představit, že by humor a nadsázka přinesly významotvornější nadstavbu.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Divadlo Archa - BUSKING UN/LIMITED  [Pavel Širmer 70 %]
Dokumentární divadlo není na českých jevištích zatím zvlášť rozšířené ani populární, ale i tento projekt dokazuje, že jednotlivé pokusy jsou nadějí pro větší míru prosazení. Čtyři pouliční umělci (buskeři), v tomto případě hudebníci, mluví o důvodech volby této umělecké cesty, o radostech i problémech tohoto životního stylu. Nechybí ani ukázka jejich kvalitního umění. Jako komentátor či moderátor J. Čermák obohacuje téma dalšími úhly pohledu. Komplexně podané téma, diváci během představení pravidelně hlasují a nevyhnou se tak přemýšlení a otázkám se složitými odpověďmi. Smysluplný projekt.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Pantheon production - Perfect Days  [Pavel Širmer 60 %]
65%. Nastudování populární komedie často tápou mezi humorem a sentimentem, ironická či jemně parodická rovina bývá opomíjena. Ve zkráceném a dynamičtějším řešení P. Kracika se zmíněné roviny ztrácely méně. Z dramaturgického hlediska inscenace nebyla vybalancovaná, styl humoru často od ironie sklouzával k prvnímu plánu. Přehrávaná Brendanova zženštilost (naštěstí se J. Dolanský vyhnul karikatuře) našla odezvu u smějících se diváků, ale smysluplně ztvárněná nebyla. Výborná L. Vlasáková, které kolegové vesměs dobře přihrávali, přispěla výsledku, který patří mezi „zájezdovkami“ k nadprůměru.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Divadlo v Dlouhé - Lucerna (český mýtus)  [Pavel Širmer 70 %]
Hana Burešová se svým týmem inscenovala „národní klenot“, který má své kouzlo i nejedno úskalí. Hru s pohádkovými motivy s nejlepšími úmysly lehce aktualizovala a okořenila humorem a jemnou ironií, přičemž vycházela ze situací, charakterů či skrytějších souvislostí. Herci záměry zdárně naplňovali a rozehrávali, souhra všech inscenačních složek. Inscenace se trefila do vkusu publika, nabízí kvalitní a vděčnou podívanou. I když nelze realizaci takřka nic vytknout, text přece jen limity má. Mezi diváky se můžou najít i tací, které inscenace výrazněji neosloví a k zážitku jim bude něco chybět.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 1280)
Národní divadlo - Mlynářova opička  [Pavel Širmer 50 %]
Dobrý nápad vzít Klicperovy texty jako východisko ke tvaru, který dnešnímu divákovi nebude připadat zastaralý. Milan Šotek si s texty skvěle pohrál a vytvořil nový dramatický text, jazykově hravý, ale příliš dlouhý na to, aby ho inscenace adekvátně unesla. Ani dramaturg a režisér neprojevili dostatečný odstup, aby se přemíry slov zbavili. Šotkově poetice se více daří v menších sálech, ve velkém prostoru se kouzlo jazyka poněkud ztrácí. I navzdory precizní herecké práci a vysoké úrovni jejich jevištní řeči.
(zadáno: 27.6.2017, počet hodnocení: 627)
Klicperovo divadlo Hradec Králové - Úplné zatmění  [Lukáš Dubský 70 %]
Úplné zatmění je celkem upovídaná hra, ale režisérce Karpianus se podařilo v hradecké inscenaci udržet slušné tempo, takže se divák během představení nenudí. Nadto se povedlo dojít dál než jen k vyobrazení atraktivního milostného trojúhelníku - Úplné zatmění se dotýká i témat lidské ješitnosti, strachu ze samoty a snahy za každou cenu najít tu správnou životní cestu. Výborný je v roli Verlaina J.Tvrdík, nejpřesvědčivější je ve scénách zoufalé nerozhodnosti. M.Anděl jako Rimbaud má výtečný nástup, ale poté je svým hereckým kolegou trochu zastíněn.
(zadáno: 25.6.2017, počet hodnocení: 1243)
Studio Hrdinů - Pár vzkazů veškerenstvu  [Helena Grégrová 70 %]
75 %. Ač můj vzkaz veškerenstvu je jen nicotným dílkem v mozaice všehomíra, napíšu jej, neb jsem jaksi tady. ;) Znepokojivá výpověď o pomíjivosti našeho bytí, o neustálém puzení přijít na kloub jeho smyslu a o marnosti takového snažení, i o pocitech, že nám na zemi zkrátka už není pomoci. Všechny inscenační složky smysluplně souzní s útržkovitou strukturou pozoruhodného textu. Velmi dobrým hereckým výkonům dominuje trio E. Hacurová, N. Drabiščáková a I. Lupták. Kdybyste měli do vesmíru poslat jedno jediné slovo, jakožto výstižné shrnutí vaší účasti v bizarní šou jménem Život, jaké by zaznělo?
(zadáno: 24.6.2017, počet hodnocení: 627)
HaDivadlo - Vernisáž  [Lukáš Dubský 60 %]
Celkem zajímavá aktovka odhalující povrchní svět manželského páru, který výčtem svých úspěchů "terorizuje" Bedřicha, kterého pozvali na návštěvu a jemuž se snaží poradit, co má udělat se svým životem, aby se přiblížil jejich idyle. Havlův text neztratil svou aktuálnost, což se nejvýrazněji projevuje v závěru, kdy je manželský pár verbálně čím dál agresivnější. Obsadit do role Bedřicha (Havlovo alter ego) neherce M.Nytru ovšem nepovažuji za šťastný nápad. Režisér Buraj se tak patrně snažil vytvořit kontrast, působí to ale dost nepřesvědčivě, výklad textu to spíš zamlžuje.
(zadáno: 23.6.2017, počet hodnocení: 2721)
Divadelní spolek Kašpar - Srpen v zemi indiánů  [Jiří Landa 70 %]
Oceňuji, že se tvůrci rozhodli ke škrtům, zvlášť úvodního monologu otce. Inscenace hned nabere patřičné tempo, charaktery postav ale zůstávají členité, nedochází k jejich zjednodušení. Nejvíce mě v roli Barbary zaujala J. Nerudová, jež vystihla složitost povahy této postavy. M. Steinmasslová coby Violet získává na suverenitě především v druhé části. V menších rolích zaujali M. Zoubková a A. Petráš, tragičnost jejich vztahu byla zpracována působivě. Inscenace by sice mohla být sevřenější a propracovanější, na čemž se bude jistě dále pracovat, ale i v této podobě před diváky rozhodně obstojí.
(zadáno: 23.6.2017, počet hodnocení: 2721)
Divadlo Semafor - Začalo to Vestpocketkou  [Jiří Landa 50 %]
V zatím poslední novince vzdávající hold V+W si sice J. Suchý už nenechal tolik prostoru, ale i tak bylo znát, že už má docela velké potíže s pamětí a že mu J. Molavcová musí opět hodně pomáhat. Inscenace byla také zbytečně dlouhá, téměř tři hodiny. Citelně se projevila absence dramaturga. Obsazení podalo dost nevyrovnané výkony, hudební složka byla tím nejlepším z celého představení. Odcházel jsem se smíšenými pocity.

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>