Profil uživatele

Domi.Mac

chci v praze vic dobreho divadla !!!!!
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Veronika Boušová: 10 % (4)
Jan Pařízek: 11 % (16)
Anežka Hrebiková: 12 % (6)
Helena Grégrová: 14 % (20)
Jiří Koula: 14 % (12)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 26.5.2019)
Kytice - Národní divadlo: 100 %
Dokonalost. Tady nechybí nic. Krásné, nádherně zahrané a ještě v prostředí Zlaté kapličky, přehlídka naší slovesnosti, řeči a skvělého divadla. Fialová je fantastická, stejně tak Mácha, Kassai, Janžurová a pan Němec. Chci to vidět ještě několikrát. 100%
(zadáno: 26.5.2019)
Romeo a Julie - Městská divadla pražská: 10 %
Blbé. Jednoduše blbé. Mám ráda moderní divadlo, ale zároveň si myslím, že by se v moderně neměl utopit původní záměr. Čili sdělení. Tahle adaptace není o milencích, není o lásce, není pravdivá. Piškula si vede lépe než v Moři, je vyhranější a i přesto, že mě jeho Romeo nepřišel ničím objevný, tak minimálně typově je ideální. Marečková v roli Julie je něco otřesného, deklamující, nedobře režijně uchopená a jestli takhle mají vypadat noví herci přicházející do MDP, ptám se, zda z minulého vedení nebylo líp. Remundovou bych ráda viděla hrát jednou opravdově. Nebetyčná škoda. 10%
(zadáno: 25.3.2019)
Šakalí léta - Divadlo Na Fidlovačce: 50 %
Promarněná šance. Legendární film další převedení do divadelní podoby neunesl. Vyprávění je zmatené a neznat film, nevím, zda bych vše pochopila. Provedení se tváří ambiciózně, ale i přes jasný názor se mu nedá upřít nedramatické provedení. Největším průšvihem je zvuk divadla. Není to ani dobrý muzikál, ani dobrá činohra. Herecky nejzajímavějí byl rozhodně Krejčík, jak už je zvykem, naopak Fingerhutová nepřesvědčila pěvecky ani herecky. Lambora nemá moc prostoru, ale byl dobrý. Pěvecky chabé, snad jen Jednou mi fotr povídá (Lambora) a Na kolena (Krejčík) by v muzikálu obstály. Škoda. 55%
(zadáno: 4.2.2019)
Moře - Městská divadla pražská: 10 %
Příšernost. Tady se kromě plakátu nepovedlo nic. Nefunkční scéna (vážně Cpinova?), příšerné herecké výkony (afektovaná Gajerová, stejná Salzmannová a otřesně toporný Piškula), titul nudný, režie jakoby nebyla. Nový směr MDP vypadal slibně, ale jestli to v reálu znamená tohle, tak se divadlo uplně zbláznilo. Diváci odcházeli po dobu představení v houfech. Děs. 10%
(zadáno: 4.2.2019)
Madame Rubinstein - Filmová a divadelní agentura: 60 %
Mile bulvární. Studio Dva nasadilo lehkou a štiplavou hru o ikoně kosmetického průmyslu. Nic víc za tím hledat nejde. Krátké estrádní scény z jejího života utečou jako voda, přestože scénografie je nijaká a kostýmy bez nápadu. Syslová v titulní roli baví, hraje lehce a sledovat jí je zábava. Hána a Steinmasslová jsou dobří herci a odvádějí dobrou práci. Divadlo, na které vezmu babičku. Nenáročné. 60%
(zadáno: 4.2.2019)
Andělé v Americe - Městská divadla pražská: 50 %
Jsem dost zmatená. Epos o Americe 80.let mi do jisté míry připomíná šestihodinový epos Máhabharátu, kterou ABC uvádělo před sedmi lety. Režie zastaralá, scéna nefunguje tak, aby vás bavila 4,5 hodiny. Herci nevyvážení. Salzmannová hraje to, co jsme od ní viděli už tisíckrát, Pavelka zrovna tak. Havlínek podává solidní výkon, Dvořákovi dochází výrazně dech v průběhu. Nad vším ční otřesný výkon Donutila jr., který byl vyloženě příšerný. Kaňoková s Březinou pobavili, ale Pacoláková moc nevěděla, co vlastně hraje. Avizovaná událost roku se zdaleka nekoná. Zklamání. 50%
(zadáno: 24.1.2019)
Úplné zatmění - SpoluHra: 90 %
Fantastické. La Fabrika je mé oblíbené divadlo a tentokrát rozhodně nezklamala. Překvapení bylo o to větší, než bylo mé očekávání. Neodvrátila jsem oči ani na sekundu. Stropnický předvedl úžasný výkon, který bych od něj vůbec nečekala. Krejčík je špička našich divadelních herců a byl opět dechberoucí. Jakoby své postavy nehráli, ale žili. Nováková podala též skvělý, silný herecký výkon a rozhodně si ji pohlídám v jejích dalších počinech. Ráda jsem si na konci stoupla a rozhodně půjdu ještě jednou. Tleskám. 95%
(zadáno: 27.11.2018)
Misery - Studio DVA divadlo: 90 %
Výborné. Mám moc ráda film, takže jsem na představení šla s dost kritickým očekáváním. A bylo skvělé. Adamovská předvádí výkon hodný Thálie, Petr Štěpánem ji skvostně sekunduje. Její postava je dojemná, zákeřná, zkažená, ale divák si ji musí zamilovat. K tomu nádherná scéna, výborná režie a nekončící standing ovation na konci představení. Víc takových zážitků, rozhodně půjdu ještě jednou. Bravo! 100%
(zadáno: 27.11.2018)
Prolomit vlny - SpoluHra: 60 %
Náročné. Lístky na premiéru jsem měla pořízené dlouho dopředu kvůli Zachovi, ale v představení má vlastně dost malou roli. Celé představení se točí okolo jeho manželky, kterou na doraz hraje Petra Horvátová. Je to dost dlouhé, hodně sexuální a pro někoho i vulgární. Pro ty, co neznají příběh jistě poutavé, zbytek ocení krásné projekce a muziku. Herecké výkony dost nevyrovnané. Vlastně ani nevím, co si o tom mám myslet. 55%
(zadáno: 27.11.2018)
Kleopatra - La Fabrika: 70 %
Hudební jednohubka. Malátný je jako herec dost podprůměrný, Čvančarová bojuje s hlasitostí (seděla jsem v páté řadě a rozuměla jsem jí tak polovinu). Jsou to takové krátké etudy, přenesené trochu do moderního Česka, trochu do Egypta, dost samoúčelně. Musím ale vyzdvihnout zpěv obou představitelů, spoustu mimořádně vtipných míst a k tomu je to skvělý začátek příjemně stráveného večera. Milé. 73%
(zadáno: 27.11.2018)
Duet pro jeden hlas - La Fabrika: 80 %
Velmi vkusně a střídmě zrežírovaný dialog nemocné ženy a jejího psychiatra. LaFabrika se mi opět strefila do noty a celou dobu jsem nespustila oči z hereckého výkonu Stivínové. Novotný má méně co hrát, ale je minimálně přesvědčivý. K tomu prostor a jednoduchá výprava a silný závěr. Tleskám! 85%
(zadáno: 25.9.2018)
Po konci světa - SpoluHra: 70 %
Syrové, stylové, černé hodinové povyražení do protiatomového krytu, lehce ve stylu Martina Donagha. Text je dost předvídatelný, ale režie nápaditá a scénografie velmi funkční. To, co z toho představení dělá nadprůměrné, je výkon Krejčíka v roli Marka. Neskutečně zábavný na začátku a až mrazivě realistický výkon ve druhé půli. Pazderková mile překvapila a dohromady mezi nimi vznikla dost nebezpečná chemie. Za mě spokojenost. 65%
(zadáno: 29.4.2018)
Po Fredrikovi - Divadlo Na Fidlovačce: 50 %
Za poslední čtvrt rok jsem viděla tři monodramata, novinka Fidlovačky navzdory silné propagaci mezi silné zážitky nepatří. Dlouhé, ale nosné, mně dosud neznámý Fanta v hlavní roli neoslnil. Nebývá zvykem u monodrama nepochválit herecký výkon, zde nemohu jinak. Navzdory dobrému typu nevytváří celistvou postavu, neoplývá charismem nezbytným pro tento typ divadla, v momentě, kdy hra sází jenom na projev Fanty je nezajímavá, mnohdy trapně přehraná, jindy interpretem nepřesně zahraná. Zůstává mi zde však nápaditá režie, výborný soundtrack a krásná scéna. Škoda toho obsazení, čistých 50%.
(zadáno: 24.4.2018)
Život podle Jonesových - Divadlo Ungelt: 50 %
Ztraceno v obsahu. Nijak zajímavá hra v řemeslně dobře odvedené režii i herecké práci. Hampl, Štěpánková a Hybnerová hrají s maximálním nasazením, text je ale bohižel nijak nedrží. Táborského znám lepšího. Ungelt už uvedl spoustu lepších textů. Škoda.
(zadáno: 24.4.2018)
Na dotek - Divadlo Na Maninách: 30 %
Kvalita broadwayské činohry se bohužel rovná kvalitě jejich muzikálové tvorby. Dlouhé a nezajímavé. Stropnická je podprůměrná herečka, pro tuto roli nijak zajímavá a nepřesná, Batěk v lehkém žánru obstojí, Havlínek lepší, Ježková dobrá. Celkově ale herecký průměr až podprůměr. K tomu narežírovaný suchý realismus. Zklamání.
(zadáno: 23.4.2018)
Thelma a Selma - A studio Rubín: 80 %
Štorková patří k těm herečkám, které vždy podávají dobré výkony. Stejně je tomu i tady, kde s ní Štréblová drží krok. Velmi příjemně strávený večer se dvěma herečkami, které se snaží odhalit vlastní identitu. Skvěle zrežírováno, jedinou vadu na kráse bych někdy viděl v textu, který nemá na určitých místech tah na branku. Velmi dobré.
(zadáno: 23.4.2018)
Všechny báječné věci - OLDstars: 100 %
Mých prvních 100% na i-divadle. Třetí setkání s Krejčíkem předčilo i Hodinu rysa. Krejčík je jímavě pravdivý v každý moment,to, jak střídá mezi komickými pasážemi a těmi, kdy přes záchvaty pláče nemůže ani mluvit, nemůžete ho přestat ani na sekundu sledovat. Velmi dojemný text, famózně zinterpretovaný. Komorní prostor a diváci, se kterými Krejčík během představení mluví a vy najednou máte pocit, že vůbec nejste v divadle, ale že se to děje. Můj dosavadní nejlepší divadelní zážitek. Fantastický koncept.
(zadáno: 23.4.2018)
Faust - Národní divadlo: 80 %
Výborný Rašilov. Velmi dobří - Lazorčáková a Pechlát. Stejně tak Štorková v menší roli, přesto okouzlující. Scéna, výprava, dramaturgie, tleskám. Fascinující projekt, jen poněkud dlouhý, vážně by si zkrácení zasloužil. Tleskám!
(zadáno: 23.4.2018)
Sňatky z rozumu - Divadlo na Vinohradech: 30 %
Látka, všem lidem nostalgicky blízká, dostává na Vinohradech dost na frak. Příšerná scéna, dovysvětlování vypravěčem, režijně neuchopené.Škoda peněz.
(zadáno: 8.6.2017)
AnderSen - Divadlo Na zábradlí: 50 %
Pro mě nejslabší počin Na Zábradlí za poslední dobu, nesehranost kolektivu, nevypointované situace, žádný rytmus, velmi se to celé vleče. Kontrolovaná neosobní terapie, která si Andersen jenom láká diváky, přitom s ním nic moc společného nemá. Herecky dobrá Kubátová, König, Plodková. Celých mých 50% jde za Markem Cpinem, který je fenomenální. Dechberoucí scéna.
(zadáno: 8.6.2017)
Cock - Divadlo v Řeznické: 90 %
Je to vtipné, dobře zahrané a na konci dost mrazivé, scéna sexu si zasloužila potlesk na otevřené scéně, super hlášky provázané s hlubšími myšlenkami o tom, co vlastně chcem. Rímský ml. je velmi dobrý komik, Rímský st. uvěřitelný, Horvátová není moc zajímavá, ale hraje dobře. Důvodem návštěvy byl hlavně Krejčík, kterého jsme viděli v Hodina rysa a jeho výkon zde byl opět něco neuvěřitelného. Pro mě je spolu s Pavlínou Štorkovou aktuálně nejosobitější mladý divadelní herec současnosti - absolutní přirozenost, pravé slzy, výborný komický timing a neskutečné charisma. Bravo!
(zadáno: 4.5.2017)
Lucerna - Divadlo v Dlouhé: 90 %
Nádhera. Všechno nádherné. Tohle bude inscenace roku.
(zadáno: 4.5.2017)
Už je tady zas! - Divadlo Na Jezerce: 40 %
Když se nepovede dramatizace, do hlavní role se obsadí průměrný herec a režisér si dá dovolenou. Na jednu stranu odvážný krok od tohoto divadla, na druhé promarněná šance. Kavan se nevyhýbá klišé a divné maše seriálového herce, Hrušínská přehrává, zbytek herců nepřekvapil. Škoda.
(zadáno: 3.5.2017)
Moje malá úchylka - A studio Rubín: 70 %
Poctivě udělaná zábava, která se nebere vážně a udělá moc hezký večer! Vágnerová byla fantastická, Cina s Vančurou se už dost opakují, Polák je hezký chlap a má dobrý smysl pro humor.
(zadáno: 3.5.2017)
Sametová noc - Divadlo v Řeznické: 30 %
Velké zklamání. Předvídatelný děj, šablonovité postavy. S Macbethem to nemá nic společného. Stereotypní vyprávění pořád toho samého dokola. A Sametová revoluce je tady podaná zvláštně všeobecně. Navíc scéna a kostýmy jako by vypadly z komedie z Divadla v Rytířské. Etzler nepřesvědčivý, Plouhar nijaký, navíc i v tak malém prostoru nebyl slyšet, Kubařová se Slavíkovou i z těch nelogicky napsaných figur dělají něco, na co jsem se vydržela koukat. A konec s Kubišovou bych pochopila v Ungeltu, ale tady to dodalo tomu kýči korunu.

Další stránky hodnocení: 1 2 >