Profil uživatele
Domi.Mac
chci v praze vic dobreho divadla !!!!!
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 12 % (29)
Jiří Koula: 15 % (14)
Anežka Kotoučová: 16 % (9)
Lukáš Holubec: 16 % (20)
Helena Grégrová: 17 % (44)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 21.9.2023)
Excelentní! Poučná, mrazivá, zábavná a velmi chytrá inscenace Jiřího Havelky bude patřit k inscenacím, na které stěží zapomenu. O původní kauze jsem věděla velmi málo, ale to vůbec nebránilo tomu, abych si inscenaci naplno užila. Snad jen ještě vyzdvihnu fenomenální Terezu Marečkovou, která patří k nejlepším mladým herečkám nejen v Huse, v Brně, ale i v celé republice. Určitě půjdu znovu. 100%
(zadáno: 21.9.2023)
Šťastná souhra náhod. Dobrý text, co nepostrádá nápad a dokáže zahrát na jemnější strunu, dobrá režie, co srší nápady a hlavně velmi šťastná ruka v obsazení. Čermák i Vondráčková hrají stylizovaně v komediální nadsázce, vzniká mezi nimi eruptivní chemie, která diváka vtáhne a nepustí a dobrý večer je nasnadě. V žánru romantické komedie je to jedna z nejhezčích věcí za dlouhou dobu. Děkuji! 80%
(zadáno: 21.9.2023)
Hratelné. Začala bych tím, že jsem ve zdejším divadle neviděla žádnou inscenaci, která by mi nepřišla jako vyhozené peníze za nevkusnou zábavu. Hračičce jsem dala šanci, zda divadlo překročí v mých očích svůj standard. Překročil ho kvalitou textu, nikoliv však výpravou, ani režií, co neumětelsky splácala dohromady funkční thriller a hloupé vtípky. Atmosféra na křeč. Fanta je kvalitní muzikálový umělec, v činohře působí uměle, často muzikálově přehrává, není přirozený. Zrovna tak Vondráčková míru civilnosti na divadle znovu přestřelila. To, co ve Štěstí, vypadalo jako nadsázka a záměr, tady působí komicky jako povrchní předstírání. Škoda. 40%
(zadáno: 8.7.2023)
Překvapení. Jedna z nejkrásnějších her o lásce, co jsem kdy viděla. Nápad obsadit skutečný pár dodal představení esprit výjimečnosti, zasazení na romantické zámecké nádvoří je další trefou do srdce. Černá byla neskutečně zábavná a dojemná, Stropnického hrdina jako z milostného románu. Krejčíka vždy vidím ráda, jeho čistota a bezprostřednost si mě získala už dávno a tady se člověk musí usmívat jen, když ho vidí. Závěrečná scéna mě rozplakala. Láska je. Budu si to dlouho pamatovat. Krásný večer. 95%
(zadáno: 8.7.2023)
Skvělé. Krásné, čisté divadlo se třemi fantastickými výkony a skvělým příběhem. Nejvíc mě za srdce vzal Orozovič, nikdy jsem ho v podobné roli neviděla. Překvapila mě i Kubařová v obou rolích. Rozhodně půjdu ještě jednou na menší scénu. Skvělé. 95%
(zadáno: 8.7.2023)
Letos zklamání. Hezčí prostředí než v minulých letech, tam klady představení téměř končí. Divné výtvarno, nepodařené vtipy a stylizace do trampů. Muzika zvláštní. Představení působí nezvykle amatérsky, zachraňují ho pouze krásné verše. Nejlepší herecký výkon podává Tomicová v malé roli pastýřky. Hlavní pár nesourodý, zbytek herecká šeď. Nvotu to zřejmě nudilo, stejně jako diváky na mnou viděné repríze. Vstupné je velmi drahé, letos se nevyplatí. Škoda. 40%
(zadáno: 20.4.2023)
Neuvěřitelné. Viděla jsem za svůj život sta různých představení, ale tohle nemá ve své obludnosti obdobu. Nedává to smysl, je to protivné, špatně je vlastně úplně všechno. Pavlásek otřesný, Matonoha ještě horší, Peroutka úplně nejhorší. Žilková je tak otřesná, že je to úplně mimo kategorie. Morávkova režie bez komentáře. Není co pochválit. Souhlasím s tím, že horší inscenaci divák těžko najde. Kdyby mi někdo vrátil (nemalé) peníze, vezmu si je zpět. Ostuda. Čistá 0%.
(zadáno: 17.4.2023)
Snaživé. Inscenace promlouvá o sexuálním násilí v manželství, zabývá se mužským a ženským úhlem pohledu, ale bohužel se málo zabývá divadlem. Je to navzdory tématu dost nuda s vesměs průměrnými hereckými výkony. To opravdu nikdy nevyrůstá silná divadelní generace (Barešová, Krejčík, Kameníková, Vondráček, Marečková)? Průměrné. 50%
(zadáno: 17.4.2023)
Škoda. Velmi zajímavou hru pohřbilo velmi špatné herecké obsazení. Za poslední dobu dostává Divadlo Bez Zábradlí nový směr, ale chybí kvalitní herci. U hry, která je postavená na hereckých výkonech, je obsazení alfou omegou úspěchu. Tady to bohužel nedopadlo. Chválím alespoň výběr hry. 45%
(zadáno: 23.6.2022)
Rozporuplné. Čermákova inscenace o osobě současného prezidenta v sobě mísí několik skvělých nápadů v kombinaci s absurdním zesměšováním stáří. Spíš než o politickou satiru se jedná o kabaret. Bydžovská v hlavní roli naprosto famózní, neparoduje, ale i tak je její inspirace zjevná. Postava prezidenta v jejím podání je divácký zážitek. Zárukou vysoce standardně skvělých výkonů jsou i Hybnerová a Krejčík, kteří za svými tragikomickými scénami sklízí potlesky. Jako celek si to jistě zaslouží pozornost, avšak pro mě už byly některé scény za hranou. Publikum ale aplaudovalo vestoje. 70%
(zadáno: 28.5.2022)
Můj nejhorší divadelní zážitek v životě. Švandovo divadlo se dotklo dna. 0%
(zadáno: 2.5.2022)
Noční můra. Drábkovi muselo přeskočit (už Kanibalky 2 byly něco nehodnotitelného). Tomicovou mám ráda, ale tohle si nezaslouží. MDP ji použily nejspíš proto, aby jen přilákala diváky, ale její temperament není samospásný. Nefunguje tu nic. Hra je pitomá, herci nemají co hrát a divák se stydí. Vážně tuto hru uvedl častý kandidát na divadlo roku? 10% za Tomicovou. Škoda.
(zadáno: 24.4.2022)
Průměrné. Pro diváky, co neznají scénář od Williamse to asi bude dostačující zážitek. V ČK už nehrají herecká esa a nový soubor nepůsobí moc silně a sehraně. Hájek opět předvádí svůj nevzrušivý jevištní standart, Fialové role moc nesedla, přehrávala a nebyla vůbec přesvědčivá, dobře své role vystihl Kratina s Konvalinkovou. Míčová s Dadákem nudili. Zbytečné uvedení dobré hry, které nic nového nechce říct a to, co už bylo řečeno, tak opakuje nudněji a hůř než kdy dřív. Škoda. 50%
(zadáno: 6.3.2022)
Krásná scéna, velmi dobré herecké výkony, nápadité kostýmy, silné téma. Nebylo to vůbec špatné, ale inscenace mě nechala překvapivě klidnou. Loužný je zajímavý režisér, je to dozajista nejlepší inscenace, co jsem ve Švandově divadle za poslední dobu viděla. Četla jsem knihu, která mě zasáhla, ovšem inscenace na mě působila až sterilním dojmem. Od Louise jsem nedávno viděla Kdo zabil mého otce s Krejčíkem ve Venuši ve Švehlovce, kde mě atmosféra i herecký výkon Krejčíka v roli Louise bavil víc. Ale i Hes je v rámci inscenace velmi dobrý, Bednářová ještě lepší.
Možná se půjdu podívat znovu.65%
Možná se půjdu podívat znovu.65%
(zadáno: 18.2.2022)
Představení nemá s divadlem moc společného, ač se Tomeš brání srovnání s travesti show, tak právě tu dělá. Žádná niternost z něj nepryští, jen touha po bulvární exhibici. Možná absencí režie či Tomešovými hereckými nedostatky se Hedwig stala ukázkou toho, co sama kritizuje. Ztvárnění umělkyně tímto způsobem označuji za nekorektní, inscenaci jenom za nedobrou. Za kapelu a Příhodovou dávám 20%.
(zadáno: 13.2.2022)
Herecký koncert. Naprosto přesná směs romance, vtipu, sexu a diamantově čistého divadla. Režisérka Deáková příběh vypráví dlouho s lehkostí, aby na konci zamrazila fatální tečkou do ticha. Schneiderová skvostně vystihla znuděnou alkoholičku, tragikomickou postavu dávkovala s chutí a noblesou. Fidlovačka má svůj poklad a tím je dokonalý Krejčík, kterého nešlo nemilovat. Byl vtipný, sexy, dojemný, hrdina i rebel. Krejčíkův Benjamin a Robinsonová Schneiderové v mnohém předčili své filmové předobrazy a stali se ideálním ikonickým párem. Skvělý program na večer pro všechny. Stála jsem. 95%
(zadáno: 21.11.2021)
Dostačující. Hamlet v MDP je přesně takový, jako bych ho čekala. Spousta detailů v nefunkčním celku. Výklad této adaptace není v ničem nový, paralela s Hamletem od Špinara je víc než okatá aneb když dva dělají totéž. To platí i o scéně, kostýmech, náladě. Havlínek neurazí, nenadchne, Kaňoková zrovna tak. Vyloženě mimo mi přišla Uhlířová a Milostný. Zbytek postav mi byl jedno. Tohle moderní divadlo už přece dávno moderní není. Zbytečné. 40%
(zadáno: 18.11.2021)
Nepopsatelné. Krejčík je pro mě zárukou silného zážitku. Často spolupracuje s režisérem Čermákem, tak i jeho tvorbu znám podrobněji. Tahle inscenace je pro mě vrcholnou synergií dvou těchto talentů. Je bolavá, smutná, násilná, mnohdy za hranou, ale zároveň tak elektrizující, že nemůžete odvrátit zrak. Krejčík mi přišel nejlepší, co jsem ho kde viděla a to i přesto, že je jeho postava tak zraňující, bolavá, zlá, přesto křehká. Mašuru beru jako nový objev. Plakala jsem, když jsem se vrátila domů. Příběh o muži, kterému v dětství nešťastně ztvrdlo srdce. Nepopsatelný koktejl emocí. Poprvé 100%.
(zadáno: 9.11.2021)
Jízda. Dobrá komedie, svižná režie a herci,kteří si tuhle divokou kriminálku královsky užívají. Dykovi ctili žánr a dosáhli v něm mistrovství. Malé jeviště Ungeltu tomu přidává ještě 10% navíc, nikdy jsem komedii neviděla takhle zblízka. Skvělý večer! 90%
(zadáno: 9.11.2021)
Čistá nádhera. Režijně jsou SKUTR v nejlepší formě. Scéna a kostýmy dechberoucí. Strávit v divadle půl čtvrté hodiny a modlit se, aby to neskončilo jsem nezažila dlouho. Vondráček, Poulová, Rychlý předvedli fantastické výkony. Půjdu rozhodně ještě víckrát. Tady není o čem debatovat. 100%
(zadáno: 9.11.2021)
Zklamání. Co pochválit? Hra plná nudy, klišé, s podprůměrnými hereckými výkony a v režii, která se rozhodla inscenovat špatně natočený film gró představení. Velkou část hry se díváte na prázdné jeviště a čekáte na konec. Bohužel Lněnička ani Stropnická role neutáhnou, Jaškow z obsazení vyčnívá snesitelností. Po Robot píše hru další výrazný přešlap pro Švandovo divadlo. Výrazně nedoporučuji. Škoda. 20%
(zadáno: 30.9.2021)
Nemám slov. Po dlouhé době mě v divadle potkala čistá krása. Jan Vlasák je výtečný herec. Všichni se jděte podívat. 100%
(zadáno: 30.9.2021)
Předražená ostuda. Trapno střídá nudu. Atmosféra filmu se vůbec nepřenesla, ani se nepodařilo vytvořit novou. Kraus v sobě nemá nic, Vodochodský toporný a falešný, Sandevová nevýrazná, snad jen Měcháček a Šťastná baví. Cena vstupenky tomuhle amatérskému počinu vůbec neodpovídá, navíc není rozumět písním. Ani finále první půlky Je to fajn vážně fajn nebylo. Do divadel choďme, ale ne na všechno. Jedno velké ne. 10%
(zadáno: 20.8.2021)
Zklamání. Za předražené vstupné jsem dostala místo, kde nebyla vidět polovina jeviště, otřesně hrajícího Nedbala v roli mladého Wericha, spoustu samoúčelných choreografií a nesoudržný text, který střídal didaktické fáze s těmi patetickými. Oproti Medě s Dykovou se to utopilo v přípravě horkou jehlou, povrchnosti a komerci. Velmi mě to mrzí a to hlavně s ohledem na téma tak zajímavé jako byl Werich sám. 20%
(zadáno: 16.8.2021)
Nostalgické. Divadelní adaptace se zuby nehty drží mého oblíbeného filmu, snad jen na pár dalších přidaných písní. Představení spíš připomíná živý film než divadlo, ale hudebně je hutné a bohaté. Výborně zpívající Ďuricová v hlavní roli a s ní i zbytek energických mladých zpěváků. Činoherní pasáže jsou sice slabší, ale největším problémem je areál letní scény, který víc připomíná prostor na festival motorkářů a neskutečně dlouhé přestavby. Příjemná letní zábava. 65%