Profil uživatele

Domi.Mac

chci v praze vic dobreho divadla !!!!!
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 13 % (28)
Anežka Kotoučová: 15 % (8)
Jiří Koula: 15 % (14)
Lukáš Holubec: 16 % (20)
Helena Grégrová: 18 % (38)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 23.6.2022)
Rozporuplné. Čermákova inscenace o osobě současného prezidenta v sobě mísí několik skvělých nápadů v kombinaci s absurdním zesměšováním stáří. Spíš než o politickou satiru se jedná o kabaret. Bydžovská v hlavní roli naprosto famózní, neparoduje, ale i tak je její inspirace zjevná. Postava prezidenta v jejím podání je divácký zážitek. Zárukou vysoce standardně skvělých výkonů jsou i Hybnerová a Krejčík, kteří za svými tragikomickými scénami sklízí potlesky. Jako celek si to jistě zaslouží pozornost, avšak pro mě už byly některé scény za hranou. Publikum ale aplaudovalo vestoje. 70%
(zadáno: 28.5.2022)
Můj nejhorší divadelní zážitek v životě. Švandovo divadlo se dotklo dna. 0%
(zadáno: 2.5.2022)
Noční můra. Drábkovi muselo přeskočit (už Kanibalky 2 byly něco nehodnotitelného). Tomicovou mám ráda, ale tohle si nezaslouží. MDP ji použily nejspíš proto, aby jen přilákala diváky, ale její temperament není samospásný. Nefunguje tu nic. Hra je pitomá, herci nemají co hrát a divák se stydí. Vážně tuto hru uvedl častý kandidát na divadlo roku? 10% za Tomicovou. Škoda.
(zadáno: 24.4.2022)
Průměrné. Pro diváky, co neznají scénář od Williamse to asi bude dostačující zážitek. V ČK už nehrají herecká esa a nový soubor nepůsobí moc silně a sehraně. Hájek opět předvádí svůj nevzrušivý jevištní standart, Fialové role moc nesedla, přehrávala a nebyla vůbec přesvědčivá, dobře své role vystihl Kratina s Konvalinkovou. Míčová s Dadákem nudili. Zbytečné uvedení dobré hry, které nic nového nechce říct a to, co už bylo řečeno, tak opakuje nudněji a hůř než kdy dřív. Škoda. 50%
(zadáno: 6.3.2022)
Krásná scéna, velmi dobré herecké výkony, nápadité kostýmy, silné téma. Nebylo to vůbec špatné, ale inscenace mě nechala překvapivě klidnou. Loužný je zajímavý režisér, je to dozajista nejlepší inscenace, co jsem ve Švandově divadle za poslední dobu viděla. Četla jsem knihu, která mě zasáhla, ovšem inscenace na mě působila až sterilním dojmem. Od Louise jsem nedávno viděla Kdo zabil mého otce s Krejčíkem ve Venuši ve Švehlovce, kde mě atmosféra i herecký výkon Krejčíka v roli Louise bavil víc. Ale i Hes je v rámci inscenace velmi dobrý, Bednářová ještě lepší.
Možná se půjdu podívat znovu.65%
(zadáno: 18.2.2022)
Představení nemá s divadlem moc společného, ač se Tomeš brání srovnání s travesti show, tak právě tu dělá. Žádná niternost z něj nepryští, jen touha po bulvární exhibici. Možná absencí režie či Tomešovými hereckými nedostatky se Hedwig stala ukázkou toho, co sama kritizuje. Ztvárnění umělkyně tímto způsobem označuji za nekorektní, inscenaci jenom za nedobrou. Za kapelu a Příhodovou dávám 20%.
(zadáno: 13.2.2022)
Herecký koncert. Naprosto přesná směs romance, vtipu, sexu a diamantově čistého divadla. Režisérka Deáková příběh vypráví dlouho s lehkostí, aby na konci zamrazila fatální tečkou do ticha. Schneiderová skvostně vystihla znuděnou alkoholičku, tragikomickou postavu dávkovala s chutí a noblesou. Fidlovačka má svůj poklad a tím je dokonalý Krejčík, kterého nešlo nemilovat. Byl vtipný, sexy, dojemný, hrdina i rebel. Krejčíkův Benjamin a Robinsonová Schneiderové v mnohém předčili své filmové předobrazy a stali se ideálním ikonickým párem. Skvělý program na večer pro všechny. Stála jsem. 95%
(zadáno: 21.11.2021)
Dostačující. Hamlet v MDP je přesně takový, jako bych ho čekala. Spousta detailů v nefunkčním celku. Výklad této adaptace není v ničem nový, paralela s Hamletem od Špinara je víc než okatá aneb když dva dělají totéž. To platí i o scéně, kostýmech, náladě. Havlínek neurazí, nenadchne, Kaňoková zrovna tak. Vyloženě mimo mi přišla Uhlířová a Milostný. Zbytek postav mi byl jedno. Tohle moderní divadlo už přece dávno moderní není. Zbytečné. 40%
(zadáno: 18.11.2021)
Nepopsatelné. Krejčík je pro mě zárukou silného zážitku. Často spolupracuje s režisérem Čermákem, tak i jeho tvorbu znám podrobněji. Tahle inscenace je pro mě vrcholnou synergií dvou těchto talentů. Je bolavá, smutná, násilná, mnohdy za hranou, ale zároveň tak elektrizující, že nemůžete odvrátit zrak. Krejčík mi přišel nejlepší, co jsem ho kde viděla a to i přesto, že je jeho postava tak zraňující, bolavá, zlá, přesto křehká. Mašuru beru jako nový objev. Plakala jsem, když jsem se vrátila domů. Příběh o muži, kterému v dětství nešťastně ztvrdlo srdce. Nepopsatelný koktejl emocí. Poprvé 100%.
(zadáno: 9.11.2021)
Jízda. Dobrá komedie, svižná režie a herci,kteří si tuhle divokou kriminálku královsky užívají. Dykovi ctili žánr a dosáhli v něm mistrovství. Malé jeviště Ungeltu tomu přidává ještě 10% navíc, nikdy jsem komedii neviděla takhle zblízka. Skvělý večer! 90%
(zadáno: 9.11.2021)
Čistá nádhera. Režijně jsou SKUTR v nejlepší formě. Scéna a kostýmy dechberoucí. Strávit v divadle půl čtvrté hodiny a modlit se, aby to neskončilo jsem nezažila dlouho. Vondráček, Poulová, Rychlý předvedli fantastické výkony. Půjdu rozhodně ještě víckrát. Tady není o čem debatovat. 100%
(zadáno: 9.11.2021)
Zklamání. Co pochválit? Hra plná nudy, klišé, s podprůměrnými hereckými výkony a v režii, která se rozhodla inscenovat špatně natočený film gró představení. Velkou část hry se díváte na prázdné jeviště a čekáte na konec. Bohužel Lněnička ani Stropnická role neutáhnou, Jaškow z obsazení vyčnívá snesitelností. Po Robot píše hru další výrazný přešlap pro Švandovo divadlo. Výrazně nedoporučuji. Škoda. 20%
(zadáno: 30.9.2021)
Nemám slov. Po dlouhé době mě v divadle potkala čistá krása. Jan Vlasák je výtečný herec. Všichni se jděte podívat. 100%
(zadáno: 30.9.2021)
Předražená ostuda. Trapno střídá nudu. Atmosféra filmu se vůbec nepřenesla, ani se nepodařilo vytvořit novou. Kraus v sobě nemá nic, Vodochodský toporný a falešný, Sandevová nevýrazná, snad jen Měcháček a Šťastná baví. Cena vstupenky tomuhle amatérskému počinu vůbec neodpovídá, navíc není rozumět písním. Ani finále první půlky Je to fajn vážně fajn nebylo. Do divadel choďme, ale ne na všechno. Jedno velké ne. 10%
(zadáno: 20.8.2021)
Zklamání. Za předražené vstupné jsem dostala místo, kde nebyla vidět polovina jeviště, otřesně hrajícího Nedbala v roli mladého Wericha, spoustu samoúčelných choreografií a nesoudržný text, který střídal didaktické fáze s těmi patetickými. Oproti Medě s Dykovou se to utopilo v přípravě horkou jehlou, povrchnosti a komerci. Velmi mě to mrzí a to hlavně s ohledem na téma tak zajímavé jako byl Werich sám. 20%
(zadáno: 16.8.2021)
Nostalgické. Divadelní adaptace se zuby nehty drží mého oblíbeného filmu, snad jen na pár dalších přidaných písní. Představení spíš připomíná živý film než divadlo, ale hudebně je hutné a bohaté. Výborně zpívající Ďuricová v hlavní roli a s ní i zbytek energických mladých zpěváků. Činoherní pasáže jsou sice slabší, ale největším problémem je areál letní scény, který víc připomíná prostor na festival motorkářů a neskutečně dlouhé přestavby. Příjemná letní zábava. 65%
(zadáno: 16.8.2021)
Jízda. Zřejmě nejsrozumitelnější Čermákova režie, která zároveň drží nadstandardní kvalitu v pro něj netypickém žánru. Hra střídá velkou komediální nadsázku se závažnými tématy ve školství. Celou dobu jsem se královsky bavila, Bydžovská excelovala každou replikou, Krejčík a Rusevová drží svůj vysoký komediální standard a příjemným překvapením se pro mě stala Stropnická. Celé obsazení fungovalo nadmíru dobře a jednalo se o moc příjemný večer na zámeckém nádvoří. 80%
(zadáno: 16.8.2021)
Útrpné. Filmové předlohy na divadelních prknech žádají svébytné pojetí, ale mělo by přece jenom dávat smysl. Tohle pro mě byla jedna dlouhá zmatená nuda s Březinou, který spíš než za zajímavý výkon zaslouží obdiv za výdrž. Zklamání. 25%
(zadáno: 14.7.2021)
Trochu Troška, trochu Tarrantino. Ale překvapivě to velmi dobře funguje. Představení má sice dlouhou stopáž, ale nasazení herců a střídání drsných a vtipných scén vás nenechá začít se nudit. Krácení by ale prospělo. Herecky nad všemi vévodí neskutečně zábavní Krejčík a Rusevová, učaroval i představitel Jelena, který měl silné sólo na začátku. Výtvarná stránka v sobě obsahuje velké množství vtipů, nejvíc mě pobavilo bidlo s vycpaným ptákem na školním batohu. Výtka spadá na divadlo NOD, které nemá klimatizací, takže se jak diváci tak herci topili ve vlastním potu. Stojí to ale za to, 75 %.
(zadáno: 22.5.2020)
Viděno ze záznamu v obsazení Adam / Pekárek. Co musím rozhodně vyzvednout je režie, vskutku fantastická, práce s detailem, dokonale atmosferické. Proč tak nízké hodnocení? Herecké výkony příšerně nepřesvědčivé, co na tom, když je to pěvecky bez chyby? Kloužou po povrchu, na efekt a falešně prožívají. Obrovská škoda jinak moc zajímavého díla. Hudebně příjemně plíživé, scéna skvělá. Škoda herců. 55%
(zadáno: 11.3.2020)
Velmi trapné a hlavně vulgární. Přemýšlím, co o inscenaci napsat. Snad jen, že ji velice nedoporučuji. Diváci se v první půlce skoro nesmáli a velmi často mi bylo stydno. 30% za adekvátní délku a zajímavou scénu.
(zadáno: 22.2.2020)
Zklamání! Tak fantastický text a hra v tak nudném pojetí? Amadea má rád snad každý, ale to, co se odehrálo zde bylo hluboce pod očekáváním všech. Bambas se do role mladého Amadea vůbec nehodí, mezi ním a Mikeskou jako Salierem není žádný vizuální a věkový rozdíl, výprava nudná, inscenace, co ničím nepřekvapí. Je mi to líto, ale opravdu jsme všichni odcházeli velice zklamaní. Snad jen Končoková podala nadprůměrný výkon, ale srovnání s Marečkovou z Brna a Uhlířovou z Vinohrad taky neustojí. Příště lépe, prosím. 25%
(zadáno: 2.2.2020)
Na půl cesty. Fantastický nápad s muzikálem o neobyčejných lidech se utopil v nijaké hudbě, slabé režii a hlavně v příběhu - linka s Rozparovačem úplně navíc a ještě hloupá, stejně jako linka s indy, která byla zbytečně rozvětvená. Havlínek je skvělý herec, ale stěží intonuje, jakmile začne zpívat, je vidět, že zpěv není jeho silnou stránku. Klus má dost nemastnou roli, navíc skoro nezpívá - proč nehraje sloního muže on? Piškula a Březina nemají moc co hrát, ale jsou dobří. Nejkomplexnější výkon podaly Marečková (tleskám!) a Kripnerová. Sbor navíc. Mohla to být inscenace roku. Bohužel. 45%
(zadáno: 30.12.2019)
Povedené. Lazarus v Komedii je bezpochyby jednou z prvních vlaštovek komorní muzikálové produkce v Praze a nutno dodat, že režie Amslera a scéna s kostýmy tento kus rozhodně povýšily. Orozovič velmi charismaticky hraje a dobře zpívá, Stárková však představení krade pro sebe a její role Dívky je tím, co se divákovi nejvíc zaryje do paměti. Smolárik odvádí též dobrý výkon, o to víc člověk nechápe obsazení Chaloupkové, která všechno odzpívala příšerně falešně, hlavně hit Changes. Celkově je to muzikál netypický, melancholický a nesedne každému. Mně se líbil. 75%
(zadáno: 17.12.2019)
Dobré. Hra, která dostala Pullizerovu cenu je skvělá sama o sobě. Dočekal je schopný režisér a Kronerová si představení urvala pro sebe. Dvořák velmi dobrý, oba Donutilové pro mě jsou spíše zklamáním. Donutil starší předvádí výkon, který čekáte a kouzlo Donutila mladšího jsem zatím neobjevila. Rozhodně ale kvalitně strávený večer. 65%