Profil uživatele

Domi.Mac

chci v praze vic dobreho divadla !!!!!
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (18)
Veronika Boušová: 10 % (5)
Anežka Hrebiková: 12 % (6)
Helena Grégrová: 13 % (23)
Jiří Koula: 15 % (14)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 12.11.2019)
Neuvěřitelně silné. Lístky na veřejnou generálku jsem měla dlouho dopředu a ve svém volnu jela do Prahy, abych představení viděla mezi prvními. Samotný příběh je silný sám o sobě, ale Fidlovačka jeho sílu ještě umocnila. Spousta emocí, krásná atmosféra a závěr, jenž mi způsobil husí kůži na těle. A hlavně Krejčík jako dánská dívka. On ji snad ani nehraje, on se jí opravdu před vašima očima stane. Dechberoucí křehký výkon, se kterým stojí a padá celé představení. Dále ještě zaujali Korn a Krejčíková, každý po svém. Není pravda, že by během generálky lidé opouštěli sál. Rozhodně půjdu znovu. 90%
(zadáno: 10.9.2019)
Povedené. Sokol konečně po Katech zase předvádí divadlo, jaké máme v Činoheráku rádi. Šla jsem s mírnou obavou a dostala jsem moc povedený zážitek. Výborný text, skvělá režie. Černodrinská je obrovský talent, podala velmi zajímavý výkon a hltala jsem každé její gesto, Žáčková od Tramvaje patří k mým oblíbeným herečkám, Finger hraje trochu po svém, ale dobře. Jediný Šanda mi přišel slabší než ostatní, své postavě zůstal nejvíc dlužen a nevyhnul se někdy klišé. Jinak spokojenost. 70%
(zadáno: 9.9.2019)
Směšné. Achjo, ztrácím víru, že na Vinohradech vznikne jednou dobré divadlo. Text plytký, režie zcela neinvenční, jako by se jednalo o scény ze seriálu Ulice, kterou pan režisér též režíruje. Výkon Brožové je absolutně tristní, sama už je spíš tak nějak parodií sama sebe, což je smutné. Rychlý zrovna tak, Rojková se stále ještě nenaučila mluvit tak, aby ji bylo rozumět dál než do třetí řady, Lambora též přestává podávat dobré výkony. Jediná chvála spadá na Vaculíkovou. K půlce sálu z představení o přestávce odešlo. 20%
(zadáno: 9.9.2019)
Na půl cesty. Scénograficky výtečné, light design skvělý, company funkční. Libreto? K pláči. Příběh alá Monte Christo nabízí otázku, proč si vlastně producenti nekoupí původní Svobodův muzikál. Pěvecky velmi dobré, až na neustále podladěnou a přehrávající Tomešovou. Pánové v hlavních rolích výteční. Škoda libreta...50%
(zadáno: 9.9.2019)
Ostuda. Příšerná ostuda. Ať už režijně, textově i herecky. Takhle se představení s jedním hercem na jevišti smad ani nesmí inscenovat. Marnost nad marnost. 0%
(zadáno: 9.9.2019)
Zmatené. Třetí setkání s monodramatem v bytovém divadle nedosahuje síly a kvality předchozích dvou (Natašin sen, Všechny báječné věci) hlavně výběrem textu. Podání Jeřábka není špatné, ale jistá jednotvárnost projevu a divnost textu mě po nějaké době začaly nudit. Nevím, čím to bylo, ale celá inscenace se mě vůbec nedotkla. O čem to vlastně bylo? Téma Jidáše mohl debutující Řezníček poodhalit z tajemna a nudy. Škoda. 50%
(zadáno: 9.9.2019)
Prostě dokonalé. Tahle inscenace ve mně zamechala hluboký dojem. Maximová hraje jako o život, zcela bez líčení a s jednoduchým kostýmem a jednou židlí. A i přesto je to zážitek srovnatelný s obrovskými produkcemi na největších českých jevištích. Celkově mi produkce bytového divadla přijdou na fantastické úrovni, ale poměrně málo doceněné. Po Všech báječných věcech s Krejčíkem další skvost. Půjdu ještě jednou. Úchvatné. 90%
(zadáno: 26.5.2019)
Dokonalost. Tady nechybí nic. Krásné, nádherně zahrané a ještě v prostředí Zlaté kapličky, přehlídka naší slovesnosti, řeči a skvělého divadla. Fialová je fantastická, stejně tak Mácha, Kassai, Janžurová a pan Němec. Chci to vidět ještě několikrát. 100%
(zadáno: 26.5.2019)
Blbé. Jednoduše blbé. Mám ráda moderní divadlo, ale zároveň si myslím, že by se v moderně neměl utopit původní záměr. Čili sdělení. Tahle adaptace není o milencích, není o lásce, není pravdivá. Piškula si vede lépe než v Moři, je vyhranější a i přesto, že mě jeho Romeo nepřišel ničím objevný, tak minimálně typově je ideální. Marečková v roli Julie je něco otřesného, deklamující, nedobře režijně uchopená a jestli takhle mají vypadat noví herci přicházející do MDP, ptám se, zda z minulého vedení nebylo líp. Remundovou bych ráda viděla hrát jednou opravdově. Nebetyčná škoda. 10%
(zadáno: 25.3.2019)
Promarněná šance. Legendární film další převedení do divadelní podoby neunesl. Vyprávění je zmatené a neznat film, nevím, zda bych vše pochopila. Provedení se tváří ambiciózně, ale i přes jasný názor se mu nedá upřít nedramatické provedení. Největším průšvihem je zvuk divadla. Není to ani dobrý muzikál, ani dobrá činohra. Herecky nejzajímavějí byl rozhodně Krejčík, jak už je zvykem, naopak Fingerhutová nepřesvědčila pěvecky ani herecky. Lambora nemá moc prostoru, ale byl dobrý. Pěvecky chabé, snad jen Jednou mi fotr povídá (Lambora) a Na kolena (Krejčík) by v muzikálu obstály. Škoda. 55%
(zadáno: 4.2.2019)
Příšernost. Tady se kromě plakátu nepovedlo nic. Nefunkční scéna (vážně Cpinova?), příšerné herecké výkony (afektovaná Gajerová, stejná Salzmannová a otřesně toporný Piškula), titul nudný, režie jakoby nebyla. Nový směr MDP vypadal slibně, ale jestli to v reálu znamená tohle, tak se divadlo uplně zbláznilo. Diváci odcházeli po dobu představení v houfech. Děs. 10%
(zadáno: 4.2.2019)
Mile bulvární. Studio Dva nasadilo lehkou a štiplavou hru o ikoně kosmetického průmyslu. Nic víc za tím hledat nejde. Krátké estrádní scény z jejího života utečou jako voda, přestože scénografie je nijaká a kostýmy bez nápadu. Syslová v titulní roli baví, hraje lehce a sledovat jí je zábava. Hána a Steinmasslová jsou dobří herci a odvádějí dobrou práci. Divadlo, na které vezmu babičku. Nenáročné. 60%
(zadáno: 4.2.2019)
Jsem dost zmatená. Epos o Americe 80.let mi do jisté míry připomíná šestihodinový epos Máhabharátu, kterou ABC uvádělo před sedmi lety. Režie zastaralá, scéna nefunguje tak, aby vás bavila 4,5 hodiny. Herci nevyvážení. Salzmannová hraje to, co jsme od ní viděli už tisíckrát, Pavelka zrovna tak. Havlínek podává solidní výkon, Dvořákovi dochází výrazně dech v průběhu. Nad vším ční otřesný výkon Donutila jr., který byl vyloženě příšerný. Kaňoková s Březinou pobavili, ale Pacoláková moc nevěděla, co vlastně hraje. Avizovaná událost roku se zdaleka nekoná. Zklamání. 50%
(zadáno: 24.1.2019)
Velmi dobré. La Fabrika je mé oblíbené divadlo a tentokrát rozhodně nezklamala. Překvapení bylo o to větší, než bylo mé očekávání. Neodvrátila jsem oči ani na sekundu. Stropnický předvedl úžasný výkon, který bych od něj vůbec nečekala. Krejčík je špička našich divadelních herců a byl opět dechberoucí. Jakoby své postavy nehráli, ale žili. Nováková podala též skvělý, silný herecký výkon a rozhodně si ji pohlídám v jejích dalších počinech. Ráda jsem si na konci stoupla a rozhodně půjdu ještě jednou. Tleskám. 75%
(zadáno: 27.11.2018)
Výborné. Mám moc ráda film, takže jsem na představení šla s dost kritickým očekáváním. A bylo skvělé. Adamovská předvádí výkon hodný Thálie, Petr Štěpánem ji skvostně sekunduje. Její postava je dojemná, zákeřná, zkažená, ale divák si ji musí zamilovat. K tomu nádherná scéna, výborná režie a nekončící standing ovation na konci představení. Víc takových zážitků, rozhodně půjdu ještě jednou. Bravo! 100%
(zadáno: 27.11.2018)
Náročné. Lístky na premiéru jsem měla pořízené dlouho dopředu kvůli Zachovi, ale v představení má vlastně dost malou roli. Celé představení se točí okolo jeho manželky, kterou na doraz hraje Petra Horvátová. Je to dost dlouhé, hodně sexuální a pro někoho i vulgární. Pro ty, co neznají příběh jistě poutavé, zbytek ocení krásné projekce a muziku. Herecké výkony dost nevyrovnané. Vlastně ani nevím, co si o tom mám myslet. 55%
(zadáno: 27.11.2018)
Hudební jednohubka. Malátný je jako herec dost podprůměrný, Čvančarová bojuje s hlasitostí (seděla jsem v páté řadě a rozuměla jsem jí tak polovinu). Jsou to takové krátké etudy, přenesené trochu do moderního Česka, trochu do Egypta, dost samoúčelně. Musím ale vyzdvihnout zpěv obou představitelů, spoustu mimořádně vtipných míst a k tomu je to skvělý začátek příjemně stráveného večera. Milé. 73%
(zadáno: 27.11.2018)
Velmi vkusně a střídmě zrežírovaný dialog nemocné ženy a jejího psychiatra. LaFabrika se mi opět strefila do noty a celou dobu jsem nespustila oči z hereckého výkonu Stivínové. Novotný má méně co hrát, ale je minimálně přesvědčivý. K tomu prostor a jednoduchá výprava a silný závěr. Tleskám! 85%
(zadáno: 25.9.2018)
Syrové, stylové, černé hodinové povyražení do protiatomového krytu, lehce ve stylu Martina Donagha. Text je dost předvídatelný, ale režie nápaditá a scénografie velmi funkční. To, co z toho představení dělá nadprůměrné, je výkon Krejčíka v roli Marka. Neskutečně zábavný na začátku a až mrazivě realistický výkon ve druhé půli. Pazderková mile překvapila a dohromady mezi nimi vznikla dost nebezpečná chemie. Za mě spokojenost. 65%
(zadáno: 29.4.2018)
Za poslední čtvrt rok jsem viděla tři monodramata, novinka Fidlovačky navzdory silné propagaci mezi silné zážitky nepatří. Dlouhé, ale nosné, mně dosud neznámý Fanta v hlavní roli neoslnil. Nebývá zvykem u monodrama nepochválit herecký výkon, zde nemohu jinak. Navzdory dobrému typu nevytváří celistvou postavu, neoplývá charismem nezbytným pro tento typ divadla, v momentě, kdy hra sází jenom na projev Fanty je nezajímavá, mnohdy trapně přehraná, jindy interpretem nepřesně zahraná. Zůstává mi zde však nápaditá režie, výborný soundtrack a krásná scéna. Škoda toho obsazení, čistých 50%.
(zadáno: 24.4.2018)
Ztraceno v obsahu. Nijak zajímavá hra v řemeslně dobře odvedené režii i herecké práci. Hampl, Štěpánková a Hybnerová hrají s maximálním nasazením, text je ale bohižel nijak nedrží. Táborského znám lepšího. Ungelt už uvedl spoustu lepších textů. Škoda.
(zadáno: 24.4.2018)
Kvalita broadwayské činohry se bohužel rovná kvalitě jejich muzikálové tvorby. Dlouhé a nezajímavé. Stropnická je podprůměrná herečka, pro tuto roli nijak zajímavá a nepřesná, Batěk v lehkém žánru obstojí, Havlínek lepší, Ježková dobrá. Celkově ale herecký průměr až podprůměr. K tomu narežírovaný suchý realismus. Zklamání.
(zadáno: 23.4.2018)
Štorková patří k těm herečkám, které vždy podávají dobré výkony. Stejně je tomu i tady, kde s ní Štréblová drží krok. Velmi příjemně strávený večer se dvěma herečkami, které se snaží odhalit vlastní identitu. Skvěle zrežírováno, jedinou vadu na kráse bych někdy viděl v textu, který nemá na určitých místech tah na branku. Velmi dobré.
(zadáno: 23.4.2018)
Mých prvních 100% na i-divadle. Třetí setkání s Krejčíkem předčilo i Hodinu rysa. Krejčík je jímavě pravdivý v každý moment,to, jak střídá mezi komickými pasážemi a těmi, kdy přes záchvaty pláče nemůže ani mluvit, nemůžete ho přestat ani na sekundu sledovat. Velmi dojemný text, famózně zinterpretovaný. Komorní prostor a diváci, se kterými Krejčík během představení mluví a vy najednou máte pocit, že vůbec nejste v divadle, ale že se to děje. Můj dosavadní nejlepší divadelní zážitek. Fantastický koncept.
(zadáno: 23.4.2018)
Výborný Rašilov. Velmi dobří - Lazorčáková a Pechlát. Stejně tak Štorková v menší roli, přesto okouzlující. Scéna, výprava, dramaturgie, tleskám. Fascinující projekt, jen poněkud dlouhý, vážně by si zkrácení zasloužil. Tleskám!

Další stránky hodnocení: 1 2 >