Profil uživatele

Domi.Mac

chci v praze vic dobreho divadla !!!!!
Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Veronika Boušová: 10 % (5)
Jan Pařízek: 12 % (22)
Anežka Hrebiková: 15 % (8)
Helena Grégrová: 15 % (26)
Jiří Koula: 15 % (14)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 3 > >>

(zadáno: 22.5.2020)
Viděno ze záznamu v obsazení Adam / Pekárek. Co musím rozhodně vyzvednout je režie, vskutku fantastická, práce s detailem, dokonale atmosferické. Proč tak nízké hodnocení? Herecké výkony příšerně nepřesvědčivé, co na tom, když je to pěvecky bez chyby? Kloužou po povrchu, na efekt a falešně prožívají. Obrovská škoda jinak moc zajímavého díla. Hudebně příjemně plíživé, scéna skvělá. Škoda herců. 55%
(zadáno: 11.3.2020)
Velmi trapné a hlavně vulgární. Přemýšlím, co o inscenaci napsat. Snad jen, že ji velice nedoporučuji. Diváci se v první půlce skoro nesmáli a velmi často mi bylo stydno. 30% za adekvátní délku a zajímavou scénu.
(zadáno: 22.2.2020)
Zklamání! Tak fantastický text a hra v tak nudném pojetí? Amadea má rád snad každý, ale to, co se odehrálo zde bylo hluboce pod očekáváním všech. Bambas se do role mladého Amadea vůbec nehodí, mezi ním a Mikeskou jako Salierem není žádný vizuální a věkový rozdíl, výprava nudná, inscenace, co ničím nepřekvapí. Je mi to líto, ale opravdu jsme všichni odcházeli velice zklamaní. Snad jen Končoková podala nadprůměrný výkon, ale srovnání s Marečkovou z Brna a Uhlířovou z Vinohrad taky neustojí. Příště lépe, prosím. 25%
(zadáno: 2.2.2020)
Na půl cesty. Fantastický nápad s muzikálem o neobyčejných lidech se utopil v nijaké hudbě, slabé režii a hlavně v příběhu - linka s Rozparovačem úplně navíc a ještě hloupá, stejně jako linka s indy, která byla zbytečně rozvětvená. Havlínek je skvělý herec, ale stěží intonuje, jakmile začne zpívat, je vidět, že zpěv není jeho silnou stránku. Klus má dost nemastnou roli, navíc skoro nezpívá - proč nehraje sloního muže on? Piškula a Březina nemají moc co hrát, ale jsou dobří. Nejkomplexnější výkon podaly Marečková (tleskám!) a Kripnerová. Sbor navíc. Mohla to být inscenace roku. Bohužel. 45%
(zadáno: 30.12.2019)
Povedené. Lazarus v Komedii je bezpochyby jednou z prvních vlaštovek komorní muzikálové produkce v Praze a nutno dodat, že režie Amslera a scéna s kostýmy tento kus rozhodně povýšily. Orozovič velmi charismaticky hraje a dobře zpívá, Stárková však představení krade pro sebe a její role Dívky je tím, co se divákovi nejvíc zaryje do paměti. Smolárik odvádí též dobrý výkon, o to víc člověk nechápe obsazení Chaloupkové, která všechno odzpívala příšerně falešně, hlavně hit Changes. Celkově je to muzikál netypický, melancholický a nesedne každému. Mně se líbil. 75%
(zadáno: 17.12.2019)
Dobré. Hra, která dostala Pullizerovu cenu je skvělá sama o sobě. Dočekal je schopný režisér a Kronerová si představení urvala pro sebe. Dvořák velmi dobrý, oba Donutilové pro mě jsou spíše zklamáním. Donutil starší předvádí výkon, který čekáte a kouzlo Donutila mladšího jsem zatím neobjevila. Rozhodně ale kvalitně strávený večer. 65%
(zadáno: 17.12.2019)
Děs. Snad nikdy jsem nedala ničemu 10%. Ale tohle je opravdu otřesné. Scéna, kostýmy, herecké výkony. Nefungující humor, žádné napětí, nelogická režie. Myslím, že je třeba na Vinohradech změnit vedení, tohle je výsměch divadlu. Nepopsatelně blbé. 10%
(zadáno: 11.12.2019)
Velmi dobré. Oidipus jako detektivka? Pro mě fungovalo beze zbytku. Skvělý Batěk v hlavní roli skvěle obstál, stejně jako zbytek osazenstva byl na velmi dobré úrovni. Stryková, Medvecká, Preissová - všechny skvělé. A moc dobrý závěr, velmi silný. Jen je to přece jenom někdy dlouhé, i přesto, že se v ND hezky sedí a je tam příjemně mi párkrát pozornost opadla. 70%
(zadáno: 11.12.2019)
Velmi slabé. Ačkoliv mám romance i Švandovo divadlo ráda, tak jsem dost přemýšlela, jestli v polovině neopustit sál. Nakonec jsem zůstala do konce, ale kdybych nezůstala, tak by se nic nedělo. Divné režijní uchopení, žádné napětí a co překvapilo nejvíc - herecké výkony na velmi špatné úrovni. Grundman v hlavní mužské úloze byl přímo tragický, to má být hlavní posila švanďákovského souboru? Otřesný výkon. A Marie Štípková tentokrát vůbec nepřesvědčila, nebála bych se ji označit za absolutně přehrávající. Snad jen scéna a kostýmy zaslouží pochvalu, doufám, že příště to dopadne lépe. Zklamání 25%
(zadáno: 12.11.2019)
Neuvěřitelně silné. Lístky na veřejnou generálku jsem měla dlouho dopředu a ve svém volnu jela do Prahy, abych představení viděla mezi prvními. Samotný příběh je silný sám o sobě, ale Fidlovačka jeho sílu ještě umocnila. Spousta emocí, krásná atmosféra a závěr, jenž mi způsobil husí kůži na těle. A hlavně Krejčík jako dánská dívka. On ji snad ani nehraje, on se jí opravdu před vašima očima stane. Dechberoucí křehký výkon, se kterým stojí a padá celé představení. Dále ještě zaujali Korn a Krejčíková, každý po svém. Není pravda, že by během generálky lidé opouštěli sál. Rozhodně půjdu znovu. 90%
(zadáno: 10.9.2019)
Povedené. Sokol konečně po Katech zase předvádí divadlo, jaké máme v Činoheráku rádi. Šla jsem s mírnou obavou a dostala jsem moc povedený zážitek. Výborný text, skvělá režie. Černodrinská je obrovský talent, podala velmi zajímavý výkon a hltala jsem každé její gesto, Žáčková od Tramvaje patří k mým oblíbeným herečkám, Finger hraje trochu po svém, ale dobře. Jediný Šanda mi přišel slabší než ostatní, své postavě zůstal nejvíc dlužen a nevyhnul se někdy klišé. Jinak spokojenost. 70%
(zadáno: 9.9.2019)
Směšné. Achjo, ztrácím víru, že na Vinohradech vznikne jednou dobré divadlo. Text plytký, režie zcela neinvenční, jako by se jednalo o scény ze seriálu Ulice, kterou pan režisér též režíruje. Výkon Brožové je absolutně tristní, sama už je spíš tak nějak parodií sama sebe, což je smutné. Rychlý zrovna tak, Rojková se stále ještě nenaučila mluvit tak, aby ji bylo rozumět dál než do třetí řady, Lambora též přestává podávat dobré výkony. Jediná chvála spadá na Vaculíkovou. K půlce sálu z představení o přestávce odešlo. 20%
(zadáno: 9.9.2019)
Na půl cesty. Scénograficky výtečné, light design skvělý, company funkční. Libreto? K pláči. Příběh alá Monte Christo nabízí otázku, proč si vlastně producenti nekoupí původní Svobodův muzikál. Pěvecky velmi dobré, až na neustále podladěnou a přehrávající Tomešovou. Pánové v hlavních rolích výteční. Škoda libreta...50%
(zadáno: 9.9.2019)
Ostuda. Příšerná ostuda. Ať už režijně, textově i herecky. Takhle se představení s jedním hercem na jevišti smad ani nesmí inscenovat. Marnost nad marnost. 0%
(zadáno: 9.9.2019)
Zmatené. Třetí setkání s monodramatem v bytovém divadle nedosahuje síly a kvality předchozích dvou (Natašin sen, Všechny báječné věci) hlavně výběrem textu. Podání Jeřábka není špatné, ale jistá jednotvárnost projevu a divnost textu mě po nějaké době začaly nudit. Nevím, čím to bylo, ale celá inscenace se mě vůbec nedotkla. O čem to vlastně bylo? Téma Jidáše mohl debutující Řezníček poodhalit z tajemna a nudy. Škoda. 50%
(zadáno: 9.9.2019)
Prostě dokonalé. Tahle inscenace ve mně zamechala hluboký dojem. Maximová hraje jako o život, zcela bez líčení a s jednoduchým kostýmem a jednou židlí. A i přesto je to zážitek srovnatelný s obrovskými produkcemi na největších českých jevištích. Celkově mi produkce bytového divadla přijdou na fantastické úrovni, ale poměrně málo doceněné. Po Všech báječných věcech s Krejčíkem další skvost. Půjdu ještě jednou. Úchvatné. 90%
(zadáno: 26.5.2019)
Dokonalost. Tady nechybí nic. Krásné, nádherně zahrané a ještě v prostředí Zlaté kapličky, přehlídka naší slovesnosti, řeči a skvělého divadla. Fialová je fantastická, stejně tak Mácha, Kassai, Janžurová a pan Němec. Chci to vidět ještě několikrát. 100%
(zadáno: 26.5.2019)
Blbé. Jednoduše blbé. Mám ráda moderní divadlo, ale zároveň si myslím, že by se v moderně neměl utopit původní záměr. Čili sdělení. Tahle adaptace není o milencích, není o lásce, ale o pomstě. Piškula je vyhranější než v Moři, Marečková výborná, Březina zrovna tak. Remundovou bych ráda viděla zahrát jednou opravdově. Za mě smutek z promarněné příležitosti. 50%
(zadáno: 25.3.2019)
Promarněná šance. Legendární film další převedení do divadelní podoby neunesl. Vyprávění je zmatené a neznat film, nevím, zda bych vše pochopila. Provedení se tváří ambiciózně, ale i přes jasný názor se mu nedá upřít nedramatické provedení. Největším průšvihem je zvuk divadla. Není to ani dobrý muzikál, ani dobrá činohra. Herecky nejzajímavějí byl rozhodně Krejčík, jak už je zvykem, naopak Fingerhutová nepřesvědčila pěvecky ani herecky. Lambora nemá moc prostoru, ale byl dobrý. Pěvecky chabé, snad jen Jednou mi fotr povídá (Lambora) a Na kolena (Krejčík) by v muzikálu obstály. Škoda. 55%
(zadáno: 4.2.2019)
Příšernost. Tady se kromě plakátu nepovedlo nic. Nefunkční scéna (vážně Cpinova?), příšerné herecké výkony (afektovaná Gajerová, stejná Salzmannová a otřesně toporný Piškula), titul nudný, režie jakoby nebyla. Nový směr MDP vypadal slibně, ale jestli to v reálu znamená tohle, tak se divadlo uplně zbláznilo. Diváci odcházeli po dobu představení v houfech. Děs. 10%
(zadáno: 4.2.2019)
Mile bulvární. Studio Dva nasadilo lehkou a štiplavou hru o ikoně kosmetického průmyslu. Nic víc za tím hledat nejde. Krátké estrádní scény z jejího života utečou jako voda, přestože scénografie je nijaká a kostýmy bez nápadu. Syslová v titulní roli baví, hraje lehce a sledovat jí je zábava. Hána a Steinmasslová jsou dobří herci a odvádějí dobrou práci. Divadlo, na které vezmu babičku. Nenáročné. 60%
(zadáno: 4.2.2019)
Jsem dost zmatená. Epos o Americe 80.let mi do jisté míry připomíná šestihodinový epos Máhabharátu, kterou ABC uvádělo před sedmi lety. Režie zastaralá, scéna nefunguje tak, aby vás bavila 4,5 hodiny. Herci nevyvážení. Salzmannová hraje to, co jsme od ní viděli už tisíckrát, Pavelka zrovna tak. Havlínek podává solidní výkon, Dvořákovi dochází výrazně dech v průběhu. Nad vším ční otřesný výkon Donutila jr., který byl vyloženě příšerný. Kaňoková s Březinou pobavili, ale Pacoláková moc nevěděla, co vlastně hraje. Avizovaná událost roku se zdaleka nekoná. Zklamání. 50%
(zadáno: 24.1.2019)
Velmi dobré. La Fabrika je mé oblíbené divadlo a tentokrát rozhodně nezklamala. Překvapení bylo o to větší, než bylo mé očekávání. Neodvrátila jsem oči ani na sekundu. Stropnický předvedl úžasný výkon, který bych od něj vůbec nečekala. Krejčík je špička našich divadelních herců a byl opět dechberoucí. Jakoby své postavy nehráli, ale žili. Nováková podala též skvělý, silný herecký výkon a rozhodně si ji pohlídám v jejích dalších počinech. Ráda jsem si na konci stoupla a rozhodně půjdu ještě jednou. Tleskám. 75%
(zadáno: 27.11.2018)
Výborné. Mám moc ráda film, takže jsem na představení šla s dost kritickým očekáváním. A bylo skvělé. Adamovská předvádí výkon hodný Thálie, Petr Štěpánem ji skvostně sekunduje. Její postava je dojemná, zákeřná, zkažená, ale divák si ji musí zamilovat. K tomu nádherná scéna, výborná režie a nekončící standing ovation na konci představení. Víc takových zážitků, rozhodně půjdu ještě jednou. Bravo! 100%
(zadáno: 27.11.2018)
Náročné. Lístky na premiéru jsem měla pořízené dlouho dopředu kvůli Zachovi, ale v představení má vlastně dost malou roli. Celé představení se točí okolo jeho manželky, kterou na doraz hraje Petra Horvátová. Je to dost dlouhé, hodně sexuální a pro někoho i vulgární. Pro ty, co neznají příběh jistě poutavé, zbytek ocení krásné projekce a muziku. Herecké výkony dost nevyrovnané. Vlastně ani nevím, co si o tom mám myslet. 55%

Další stránky hodnocení: 1 2 3 > >>