Profil uživatele
Eliduc
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Lukáš Holubec: 21 % (12)
Jiří Landa: 22 % (6)
Lukáš Dubský: 23 % (8)
Iva Bryndová: 26 % (18)
Pavel Širmer: 28 % (27)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 17.9.2024)
Jako skoro vždy u SKUTR krásné obrazy, obsah v zásadě absentuje. První polovina se neskutečně táhla, druhá aspoň odsýpala. Herecké výkony rozkosílané, mezi ostatními vyčnívala (negativně) T.Medvecká svou dikcí z minulého století. Nechat zpívat herečku (Ofelie), která to vůbec nedává, je nepochopitelné (s hraním to nebylo lepší). Dobří Neškudla a Vančura.
(zadáno: 17.9.2024)
Aktualizovaná (místy poněkud násilně a/nebo prvoplanově) antická hra, někdy až mraziě rezonující s dneškem. Herecké výkony místních jako vždy na úrovni, závěrečný Cranberries výstup to korunuje. Seškrtat to o 20 minut a bylo by 20 % navíc.
Btw do dupu (tohle, Gorgó, Teritorium) by se dramaturgie Antické Štvanice mohla jít učit, jak by se to dalo dělat, kdyby...
Btw do dupu (tohle, Gorgó, Teritorium) by se dramaturgie Antické Štvanice mohla jít učit, jak by se to dalo dělat, kdyby...
(zadáno: 3.9.2024)
Projekt Antická Štvanice by bylo nejlepší zrušit a ušetřené peníze věnovat na cokoliv jiného. Anebo aspoň přejmenovat na Anticlá sra*ka. K podujatím bylo lze mít námitky vždy (snad kromě "barokní opery"), ale sešup je ohromný. Loni k nepřežití, předloni to zrušili sami - a mohli by i letos. Cokoliv komentovat by byla ztráta času. Bohužel i peněz, ale ty už jsou fuč.
(zadáno: 5.6.2024)
"Zápletka" se po 10 minutách vyčerpá, dál už jen řada humorů na první signální.
(zadáno: 7.5.2024)
Jak hodnotit, když hlasová vada Anny Grundmannové (sykavky - všechny!) prakticky znemožňovala soustředit se na cokoliv jiného? Naopak vyzdvihnout lze výkon Anežky Šťastné. Samotná hra místy silná, místy prvoplánová - spíš silná. Minimalistická režie také, co je nesnesitelné, je využití písní Navarové (jež jsou samy osobně ve své rádoby naivní rádoby moudrosti samy o sobě k nevydržení).
(zadáno: 5.5.2024)
Po 1/3: Ok, zkusím i tu druhou.
Po 2/3: Nic světoborného, ale vzhledem k tomu, že to bylo zatím po hodině, tak to asi zkrátili, další hodinu ještě dám.
Při 3/3: To nebere konce! Už dost!
Udělat to, co Wagner v Mistrech pěvcích, totiž nechat si tu nejdelší část nakonec, je zločin na diváctvu - zvlášť když se tu (narozdíl od Wagnera) nedostaví žádné grandiózní finále, ale příběh se neustále cyklí v dalších "manželských historkách". Inscenace pro divačky ABC, které se dojmou nad osudy svých italských souputnic v domnění, že do sebe dostaly i trochu té historie.
Výkon souboru připomíná představení konzervatoře, kam obsadili i učitelský sbor.
Po 2/3: Nic světoborného, ale vzhledem k tomu, že to bylo zatím po hodině, tak to asi zkrátili, další hodinu ještě dám.
Při 3/3: To nebere konce! Už dost!
Udělat to, co Wagner v Mistrech pěvcích, totiž nechat si tu nejdelší část nakonec, je zločin na diváctvu - zvlášť když se tu (narozdíl od Wagnera) nedostaví žádné grandiózní finále, ale příběh se neustále cyklí v dalších "manželských historkách". Inscenace pro divačky ABC, které se dojmou nad osudy svých italských souputnic v domnění, že do sebe dostaly i trochu té historie.
Výkon souboru připomíná představení konzervatoře, kam obsadili i učitelský sbor.
(zadáno: 13.4.2024)
Zpočáku vtipné, pak vtipné, pak méně vtipné a nakonec nudné.
(zadáno: 4.3.2024)
10 % za to, že to netrvalo ani inzerovaných 75 minut.
(zadáno: 26.2.2024)
Scény s babičkou vyškrtat, druhou půlku zkrátit na 15 až 20 minut a hrát bez pauzy a bude z toho celkem zabavná jízda s lehkým přesahem (toho se snaží dosáhnout nekonečná druhá polovina, která představení totálně umrtví). Pokud Jakub Burýšek není gay, nabízí se i otázka, zda to vůbec hrát a takhle (těch několik buzních klišé zase vytváří karikaturu).
(zadáno: 12.2.2024)
Zdařile aktualizováno, výborně obsazeno (až na jednu výjimku, vizte dále) a zahráno, leč po cca 40 - 50 minutách nic nového nepřijde - i ten pocit neustálého opakování a bezvýchodnosti se stačí dostavit. A Jan Burian hraje stejně špatně, jako řídí Národní divadlo.
(zadáno: 13.1.2024)
Feministická interpretace meetu o ehm...Oidipovi... Iokasté s mnoha.narážkami na dnešní (ne)realitu. Znalce mýtu potěší nejrůznější odkazy a hunorné parafráze, shrnutí dějů a prvoplánovitější humor i ty neznalé. Nicméně to celé trochu byl jeden vtip protažený na hodinu - díky této stopáži ale nenudil. Podařená scéna i hudba, výborný P.Konáš, J.Oĺhová hlavně mimicky a herecky, občas však nezřetelná artukulace.
(zadáno: 29.11.2023)
Inscenace, kterou musí ocenit každý - od návstěvnictva alternativy (jako oddech) po diváctvo pokleslých produkcí. Kvalitně napsaný a provedený bulvár/konverzační horor s jistým přesahem. Vynikající herecké výkony zejména obou pánů, s pokračujícím večerem i dam. Stopáž 2:22 je nicméně maličko moc.
(zadáno: 29.11.2023)
Nuda, nuda, nuda, v závěru nesnesitelný aktivismus, chabá choreografie, zoufalá drag, ochotnické výkony - z nichž ční výkon P.Jeništy, který tak představení vytáhl na 10 %.
(zadáno: 19.11.2023)
Takto otevřený rasismus na scéně jsem ještě nezažil, odešli jsme asi po 50 minutách (takže pozdě).
(zadáno: 6.11.2023)
Velmi silná inscenace, sevřený tvar, něco přes hodinu a obsáhne několik lidských životů a kus 20.století. Skvělé výkony jak obou hereček i (sekundujícího) herce, tak smyčcového ansámblu. Snad jen scéna trumfování s Fredy Hirschem trochu dlouhá a oproti zbytkun nepravděpodobná.
(zadáno: 3.11.2023)
Takové pokračování Burn Out, co by mohlo přijít, až s tím herci/herečky seknou.
Nic hlubokomyslného, ale místy velmi vtipné a osvobozující (nese*e se to jen mně). Byť jen hodinové, v závěru už trochu dlouhé.
Nic hlubokomyslného, ale místy velmi vtipné a osvobozující (nese*e se to jen mně). Byť jen hodinové, v závěru už trochu dlouhé.
(zadáno: 18.9.2023)
Jako vždy si Jedl/Trmíková zvolili silné téma (takže se nedá moc kritizovat) a skoro jako vždy mám s výsledkem problém. Trmíkové herectví je afekt nad afekt, přehrávání v jejím pojetí se však nestává interpretací. Kdyby aspoň nebylo pořád stejné a v tomto případě se totálně nemíjelo s osobností hlavní hrdinky. Když se od něj divak oprostí, tak se sice nezasměje, jako dost primitivních diváků, ale uvědomí si zrůdnost totality. Tento prožitek je pak zcela rozmělněn nekonečnou produkcí M.Knoblochové (již ovšem jindy považujeme za vynikající umělkyni) a dalších v cca poslední třetině. Gagarinovskou píseň nekomentuji, stydím se ješte teď.
(zadáno: 14.9.2023)
Snižující se úroveň jednotlivých částí se s třetí hodinou stává nesnesitelná. Po debaklu z minulého roku je rozhodnutí pevné: Již nikdy žádná Antická Štvanice!
(zadáno: 1.6.2023)
Slibně rozehrané příběhy jednoho domu, které se prolínají, nebo neprolínají, tak, že v druhé půlce (a to představení trvá tak 70') není moc jasné, o čem se hraje, proč postavy říkají, co řikají, a dělají, co dělají. Většina publika se onu první polovinu hloupě hihňala neb se domnívala, že přiběh chápe, pak už asi jen zírala.
Kvalitní výkony osvědčených herců a herečky doplňoval neméně dobrý hudební doprovod.
Kvalitní výkony osvědčených herců a herečky doplňoval neméně dobrý hudební doprovod.
(zadáno: 28.5.2023)
Koncentrovaná sonda do života a mysli (nejen) Jana Zábrany.
(zadáno: 28.5.2023)
Takřka dokonalá inscenace. Předlohu jsem neznal (už objednána), bylo tak asi ještě zajímavější skládat si jednotlivé roviny příběhu, odkrývat, co je "realita", co představa hlavního hrdiny, co film, který sleduje, kdy koho Tereza Hofová (po Zdi další brilantní výkon) představuje. Trochu navíc působí jen závérečný filmový příběh Chlapce, který nikdy nebyl. Jan Cina mne (velmi pozitivně) překvapil. Na co Kamila Polívková sáhne, to se povede.
(zadáno: 28.5.2023)
Strhující výkon Jana Hájka a excelentní, žel poměrně krátká, kreace Diany Tonikové.
Byť představení není příliš dlouhé, je obtížné v záplavě textu - převážně monologu hlavní postavy - udržet pozornost. Každá věta se vrývá do mozku, člověk se nad ní nestačí ani zamyslet a je tu další.
Byť představení není příliš dlouhé, je obtížné v záplavě textu - převážně monologu hlavní postavy - udržet pozornost. Každá věta se vrývá do mozku, člověk se nad ní nestačí ani zamyslet a je tu další.
(zadáno: 24.5.2023)
Jednoznačně nejhorší zážitek sezóny, která pomalu končí. Ano, publikum řičelo smíchy (ostatně i zde vysoké hodnocení odpovídá), já se od začátku styděl za něj i herce, pak už se jen nudil a čekal přestávky, která nepřicházela. Mlácení prázdné slámy v desítkách variací a již na asi třetí repríze unavené herecké výkony mne utvrdily v jediném - že potřebuji chlast, za kterým jsem se o přestávce vypravil. Co se (ne)dělo v druhé části tedy nevím. Ale předpokládám, že nic.
(zadáno: 21.3.2023)
Vyborná interpretace antického mýtu. Soustředěné výkony herců a hereček, originální kostýmy, scéna i hudební doprovod zapadající do prostředí DUP39.
Samotnému ději předchází variace na vědeckou konferenci, kde se případní neinformovaní diváci*čky seznámí s pozadím příbéhu.
Samotnému ději předchází variace na vědeckou konferenci, kde se případní neinformovaní diváci*čky seznámí s pozadím příbéhu.
(zadáno: 22.2.2023)
Vubec nechápu, proč jsem musel být svědkem něčeho takového. 10 % za vizuální stránku.