Profil uživatele

Terezak

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Veronika Boušová: 7 % (6)
Anežka Hrebiková: 10 % (10)
Iva Bryndová: 11 % (14)
Michal Novák: 11 % (29)
Jiří Landa: 12 % (35)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

Další stránky hodnocení: 1 2 >

(zadáno: 6.3.2020)
Druhá zkušenost s anglickými Cimrmany a opět nadšení. Překlad je výborný, zejména u písniček. Na hercích je, oproti originálu, znát určitá nejistota, ale je vidět, že si to užívají a přistupují k hrám s respektem. Za mě opět top Ben Bradshaw, tentokrát v roli mamky - myslím, že jestli jeho výkon a taneční kreace viděl Miloň Čepelka, určitě byl spokojený.
Pokračujte a překládejte další hry!
(zadáno: 5.3.2020)
Krásná scéna i kostýmy, působivá hra se světlem a dobré, velmi uvěřitelné herecké výkony v čele s knížetem Myškinem, jehož naivní upřímnost se A. Bilíkovi podařilo dobře vystihnout.
(zadáno: 17.2.2020)
Velmi dobré herecké výkony všech, i menších rolí. Dobře se podařilo vystihnout tísnivou atmosféru zapadlé vesnice, kde cokoli, co se vymyká, nemá šanci a kde si všichni hrají na počestné zbožné občany, ačkoli k nim mají daleko. Působivá scéna a práce s hlasy, byť v nich byl zpočátku chaos.
(zadáno: 5.2.2020)
Dobré herecké (méně už pak pěvecké) výkony, mezi kterými vyčnívá a exceluje T. Havlínek.
Děj však není příliš propracovaný, některé linky (Jack Rozparovač) jsou spíš zbytečné a zabírají prostor Slonímu muži a jeho vývoji.
Hudba je poměrně zdařilá, texty písní však vyznívají popově, jsou naprosto o ničem a písně tak nijak neposouvají děj a vytváří dojem pouhé vycpávky v ději.
Je škoda, že se tvůrci nepřiklonili k více emočnímu provedení, které by lépe vykreslilo charakter Sloního muže a vývoj, jakým projde, a dali přednost jednoduššímu ději s množstvím laciných a trapných vtipů.
(zadáno: 25.1.2020)
Anglická verze Cimrmanů mě nadchla. Obavy z toho, jestli se humor neztratí v překladu, byly zbytečné - vtipy fungovaly úplně stejně, hra bavila a herci jsou moc sympatičtí a do rolí i typově dobře sedí. Za mě nejlepší Ben Bradshaw jako Vavroch. Určitě doporučuji.
(zadáno: 15.10.2019)
Rádoby dramatické, patetické, ukřičené, ale stěží uvěřitelné herecké výkony (s výjimkou Jana Vondráčka, kterého asi nelze nemít rád, ať už na jevišti dělá cokoli).
Charaktery postav a vztahy mezi nimi vůbec nevynikly.
V porovnání s Dejvickým divadlem o dost slabší provedení.
(zadáno: 8.9.2019)
(zadáno: 15.3.2019)
Výborné pěvecké výkony, zejména v podání ústřední dvojice a matky Marii (v písni Somewhere). Dobré choreografie využívající téměř celý prostor sálu.
75 %
(zadáno: 28.10.2018)
(zadáno: 29.1.2018)
V první řadě nelze než vyjádřit obdiv hercům z Dejvického za to, na co všechno si - z hlediska akrobacie - troufli, a že to všechno předvedli s takovou lehkostí (za mě byla top Lenka Krobotová).
Samotná hra měla ideální délku, spád i napětí (pro mě z nějakého důvodu nejvíc v první akrobatické scéně). Některé scény jsem sice úplně nepochopila, některé mi došly až později, i tak ale byla základní linka příběhu srozumitelná.
Velmi zajímavý projekt, doporučuji!
(zadáno: 15.8.2017)
Moderní pojetí, které by se, spíše než na letní scénu, hodilo třeba do nějakého komornějšího prostředí. Mě, jakožto diváka spíše konzervativnějšího, příliš nenadchly moderní prvky typu "hlas otce promlouvající ze smartphonu".
Celkově to na mě působilo poněkud nevýrazným dojmem, kdy vypíchnout se dá snad jedině scéna, výkon J. Plesla a vtipná scénka s hereckým představením.
(zadáno: 3.7.2017)
Viděno na Kunětické hoře: Krásná scéna a propracované rekvizity. Velmi pohledné byly živé sochy, zejména jejich taneční scéna s Kráskou. Některé "vtipy" byly sice trochu laciné, ale většina publika se smála a vzhledem k celkovému dojmu, atmosféře a hereckým výkonům to lze odpustit. :)
(zadáno: 13.5.2017)
Představení s kolísavou kvalitou. Poměrně vtipné scénky (Othello) střídaly ty spíše trapné a ty, které tam vůbec nemusely být (např. část o komediích).
(zadáno: 24.4.2017)
Příliš ukřičené, ženské role, ač jistě dobře zahrané, byly příliš afektované.
Měla jsem z toho pocit, že hra by mohla mít poloviční délku a o nich moc bychom nepřišli.
(zadáno: 29.1.2017)
Chápu, že takhle nějak ta "itálie" mezi lidmi asi má vypadat. Na mě to ale bylo až příliš "uřvané" a přehnané. Nejspíš jsem příliš konzervativní a komedie, kde vzduchem létají urážky, židle a kulky není pro mě.
Výborná byla ale postava M. Polácha (zvláště jeho výslech před komisařem).

65 %
Viděno v rámci pardubického Grand festivalu smíchu 2017.
(zadáno: 29.1.2017)
Povedené zpracování, které dost pobaví i někoho, kdo zná celkem dobře seriálovou předlohu a ví, co bude následovat.
Viděno v rámci pardubického Grand festivalu smíchu 2017.
(zadáno: 29.1.2017)
Proč, když už se konečně téměř dopracujeme k té správně tísnivé atmosféře, je potřeba to celé zabít tančením "makareny"?
Obecně si nemyslím, že moderní pojetí, které poslední dobou razí Národní divadlo, se dá úspěšně napasovat na všechno.
Herecké výkony ale nebyly vůbec špatné, zvláště u M. Pechláta a V. Javorského.
(zadáno: 27.11.2016)
Pozitivně hodnotím kostýmy a scénu, která byla příjemně jednoduchá. Herecké výkony byly ale v podstatě všechny stejně přehnané, hysterické a příliš patetické, aniž by to však vzbuzovalo jakékoli emoce.

Další stránky hodnocení: 1 2 >