Uživatelská hodnocení

Hodnocení jsou řazena v tom pořadí, v jakém byla zadána (od nejaktuálnějších po nejstarší).

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>

19.3.2024 | 196 hodnocení
19.3.2024 | 65 hodnocení
18.3.2024 | 74 hodnocení
Hra měla skvělé tempo. Druhá polovina mě do dění na jevišti vtáhla více než první a skvěle vyvážila bezstarostnou jízdu hlavních hrdinů v první půlce.

Jakub Burýšek je pro mě zjevení. Jak mohl režisér akceptovat pojetí babičky Janou Břežkovou absolutně nechápu. Její postava byla důležitá a mohla hru posunout ještě o něco výš.
18.3.2024 | 94 hodnocení
18.3.2024 | 798 hodnocení
Skvělí herci, i dojetí se dostaví. Nicméně mám problém s vlastní stavbou hry. Téma je skvělé, hluboce lidské, určitě aktuální. Nicméně hra se skládá z kratičkých sekvencí, střih je téměř filmový, příběh se rozvíjí pouze řadou krátkých věcných monologů, rozkouskovaná hra pak nedrží pohromadě, a závěrečné poselství není příliš zřejmé, hra končí trochu do ztracena.
18.3.2024 | 82 hodnocení
18.3.2024 | 229 hodnocení
18.3.2024 | 312 hodnocení
18.3.2024 | 4 hodnocení
Inscenace je nudná, zdlouhavá a nesourodá.
18.3.2024 | 354 hodnocení
18.3.2024 | 43 hodnocení
18.3.2024 | 2 hodnocení
Brokolice na Marsu byla nádherná. Děj s chytrým a vtipným obsahem, krásná hudba a scéna, inspirující kostýmy, výborně zahrané - všechno fungovalo. David Drábek vytvořil hru naplněnou všemi emocemi a laskavě a s něhou pohlédnul do závěrečných fází života. Všichni herci tomu pomáhali svými výkony a nasazením, nejvíce Jiří Zapletal jako Ludvík. Pane Frodo, byl jste skvělý. Děkuji autorovi a režisérovi za úžasný zážitek a uvolňující smích. Přijdu brzy znovu.
18.3.2024 | 282 hodnocení
18.3.2024 | 272 hodnocení
18.3.2024 | 12 hodnocení
Jsem si pobrečel.
18.3.2024 | 12 hodnocení
Meditační.
18.3.2024 | 12 hodnocení
Taková interaktivní Encyklopedie ničeho.
18.3.2024 | 12 hodnocení
Perfektní! Herecky, dramaturgicky, režijně, špica!
18.3.2024 | 1 hodnocení
Bezkonkurenčně nejlepší nastudování Prodanky co jsem zatím viděl. Vtipné, poučné, pro děti krásně podané dvě klasiky Hurvínek a operní Prodanka.

Všem kdo máte malé ratolesti, vřele doporučuji.

V dnešní době "modernizace všeho" a za mě neúcty k našim národním pokladům, jde o velmi krásný počin Národní divadlo Brno & Divadlo Spejbla a Hurvínka.

Velmi mile též překvapilo mladé osazení loutkovodičů a hlasů Máničky, Spejbla a Hurvínka. Sympaťáci a srdcaři na první pohled ????

Mám naději, že Český národ a opera nezahyne
18.3.2024 | 26 hodnocení
18.3.2024 | 160 hodnocení
18.3.2024 | 75 hodnocení
Výborná Dana Batulková a Zdeněk Vencl!
18.3.2024 | 1 hodnocení
Vzhledem ke komentářům zde jsme neměli velké očekávání. Toto divadlo nás ale nikdy nezklamalo a bylo tomu tak i tentokrát. Svižný a zajímavý děj s neskutečným hereckým nasazením a jako třešničkou na dortu byly pěvecké výkony a živá hudba. Musím uznat, že výkony byly fascinující. Zcela to předčilo naše očekávání. Partner prohlásil, že je to jeden z nejlepších muzikálů, které viděl (a že jich viděl) a že by to chtěl vidět a hlavně slyšet ještě jednou. Pěvecké výkony byly opravdu ohromující. Škoda jen, že toto divadlo navštěvuje tak málo lidí. Toto představení s klidným svědomím mohu doporučit všem, kteří mají rádi rockovou hudbu.
18.3.2024 | 97 hodnocení
Kdyby šlo jen o hudbu samotnou, byl bych nadšený. Od E. F. Buriana je na youtube je jen pár jazzových písniček, pro mě je to objev. Při této hudbě se mi vybavuje třeba Carl Orff nebo Kytice Bohuslava Martinů. Navíc provedení bylo perfektní. Že jsou v SD výborní zpěváci, vím dávno, ale voiceband je přece jen něco jiného než muzikál. Obdivuji jejich soustředěný a ukázněný výkon. Tady nebylo místo pro individuální kreace, vše bylo absolutně podřízeno celku.
Jelikož však nešlo o koncertní provedení, měl bych hodnotit jevištní dílo. Úplně se nedokážu srovnat s tím, co se na jevišti "dělo". Konzervativně bych volil raději tanec nebo pantomimu.
18.3.2024 | 45 hodnocení
Viděla jsem obě obsazení a mě uhranul bezchybný výkon Jana Brožka, jednoznačný adept na Thálii! Herecky dokonalý, ale hlavně pěvecky bezchybný! Perfektně vykreslená komplikovaná povaha Connora je zásluhou D.Rymeše a uvolněný L.Matouš - společně vytvořili silné scény, které bavily i dojímaly. Tato emoce mě minula při scénách A.Antalové, příliš teatrální a pěvecky hodně na hraně. Skvělí a dokonale zpívající L.Janota, D.Křížová a L.Bergerová.
18.3.2024 | 12 hodnocení
18.3.2024 | 5 hodnocení
Byl jsem naprosto paf. Viděl jsem již dvakrát a stále najdu něco, co mne překvapí. Herecké výkony senzace. Pastva pro duši, mysl a smysl vnímání. Herecké výkony skvělé. Plesl, Polívka, Fialová a spol. nikdy nezklamou. Bravo!
18.3.2024 | 63 hodnocení
Typická inscenace Jana Mikuláška. Humorné scénky, dobrý rytmus, dobrá muzika, dobré herectví - skvělí byli Petrželka a Císařovská. No ale tak nějak nevím proč, tito pábitelé se moc na jevišti neprosadili. Kolážovitý scénář není žádný zázrak.
18.3.2024 | 63 hodnocení
Otvírání takových témat je záslužné, jen by to potřebovalo větší péči. Textová koláž je málo radikální, některé linie úplně zapadají, působí to neuspořádaně, literárně. Režie Barbary Herz je těkavá, naplněná lepšími a horšími vtípky, ale bez hloubky. Všichni tři herci slušní.
18.3.2024 | 63 hodnocení
Neurazí, nenadchne. Směřování textu se opravdu dá odhadnout, nic originálního se nestane, humoru je poskrovnu. Originální není ani scéna a kostýmy. Režie Michala Dočekala je bez tajemství a gradace. Slušné herecké výkony Hanuše a Batulkové, o krok pozadu je Donutil, ostatní jsou do počtu.
18.3.2024 | 4 hodnocení
Absolutně nechápu to hromadné nadšení. Vždyť současný diskurz je úplně jiné. Mě osobně vtípky v inscenaci urážely. Herecké mrcasení Petříka a Rajmonta bylo k nepřežití. Tenhle humor a estetika by byly mimo i před půl stoletím. Brak a nebezpečná inscenace.
18.3.2024 | 806 hodnocení
18.3.2024 | 806 hodnocení

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>