Uživatelská hodnocení

Hodnocení jsou řazena v tom pořadí, v jakém byla zadána (od nejaktuálnějších po nejstarší).

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>

(zadáno: 8.8.2020, počet hodnocení: 117)
(zadáno: 7.8.2020, počet hodnocení: 34)
(zadáno: 7.8.2020, počet hodnocení: 72)
Strašně dlouhé a nudné představení.
Daniel Krejčík texty spíše recitoval než hrál, výkon paní Horváthové na úrovni absolventského představení DAMU. Hudební scény J. Korna naprosto kýčové a zbytečné (proboha proč musel hrát i Lady Gagu???). Nahé scény nadbytečné, většinou do děje nezapadají.
Představení by šlo zkrouhnout na polovinu. Bohužel na mě nepůsobily žádné emoce, které by z tohoto představení měly být.
Možná jen špatná repríza, ale tohle se opravdu hodně nepovedlo.¨
20 % za šíleně přehrávající (ale hrající) Anetu Krejčíkovou.
(zadáno: 7.8.2020, počet hodnocení: 198)
TOP
(zadáno: 7.8.2020, počet hodnocení: 208)
Traktát formou absurdního absurdního dívadla. Nejsou to mé dvě decky vína. Kouř byl. Moc kouře. Hodněkrát.
(zadáno: 7.8.2020, počet hodnocení: 29)
(zadáno: 7.8.2020, počet hodnocení: 207)
(zadáno: 7.8.2020, počet hodnocení: 207)
(zadáno: 6.8.2020, počet hodnocení: 48)
Velmi originální prostředí, kde se divadelní hra hrála. Bázen Barrandovských teras to byla atmosféra. Dialogy byly super, vřele doporučuji a zaručuji, že se nudit nebudete.
(zadáno: 6.8.2020, počet hodnocení: 163)
Divadlo v Celetné
Velmi zábavné, mírně postapokalyptické a docela poučné setkání s lidmi Těsta (Kvásek! Ať kyne!), kmenem lidí Láhví, které téměř dokonale drží tvar (Ccsss, ach!), kmenem Smetáků a skrytě žijícím kmenem Poutníků (umí číst a uchovávat vědomosti, pozor, lstivě sexy veřejně čtou Padesát odstínů šedi!). Tak schválně, dohodnou se a dovedou obětní rituál svým bohům do konce, nebo naše civilizace odcouvá pozpátku do dějin?
(zadáno: 6.8.2020, počet hodnocení: 66)
(zadáno: 6.8.2020, počet hodnocení: 10)
Inscenace viděna na Pražském Hradě ze třetí řady, takže se scénou jsem problém neměl. I výkony pana Plesla a Šimčíka jsou skvělé. Problém nebylo ani vynechání "Být či nebýt".
Problémem pro mě bylo, že inscenace působila zmateně. Ořezání některých charakterů vneslo trochu zmatek do motivace jejich počínání. A hlavně mi přišlo, že v první polovině představení to byla tak trochu komedie a v druhé už nezbylo příliš času na vysvětlení jednání postav. Z druhé půlky se pro mě stal masakr zelenou pistolkou.
Celkově poněkud nevyrovnané představení.
(zadáno: 6.8.2020, počet hodnocení: 1)
Procenta za výkon herců,naprosto necitlivě osekaná verze Hamleta.
(zadáno: 5.8.2020, počet hodnocení: 345)
Skvěle napsaná a také výborně zinscenovaná biografie uváděná v příjemných a komfortních prostorách Muzea Kampa. V titulní roli MEDY jsem viděl Pavlu Beretovou, která se jí zhostila se ctí a bravurně. Z alternací ve větší roli manžela D. Šváb a ostatní jim "sekundující" herci V. Chaloupková, S. Jachnická a V. Krátký. Jedno z nejlepšich letních představení v Praze, které vás provede velmi zajimavým a úctyhodným životem silné ženy => a ta, "když chtěla, tak mohla".
(zadáno: 5.8.2020, počet hodnocení: 99)
Pohodová oddechovka v krásném prostředí Vyšehradu. Zatím nejzdařilejší, co jsem na této letní scéně viděla. Písně jsou v ději příjemným oživením. M. Absolonová je skvělá herecky i pěvecky, navíc je velmi sympatická lidsky! F. Blažek mě mile překvapil, zpívá lépe, než jsem čekala. Dobře zvolená ústřední dvojice. Líbí se mi i nápad spojení různých příběhů, nenudila jsem se ani chvilku. Nejlepší čast hry je ta svatební... Doporučuji všem, kteří se chtějí odreagovat a zasmát :-)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 1)
Tennessee Williams by byl určitě více spokojen než s filmovou verzi z roku 1958. Děkuji!
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 92)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 92)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 92)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 92)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 92)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 92)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 92)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 117)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 207)
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 44)
Viděno 2x. Poprvé minulý rok na Pražském hradě a letos 31.7.2020. Měla jsem to štěstí vidět alternace. A musím říct, že z výkonu pana Hofmanna minulý rok jsem byla nadšená. Tak letos mě výkon pana Isteníka dostal na kolena. Jeho Leontes je dokonale přesný a táhne celou hru. Jedinou výtku bych měla a to, že některým hercům nejde moc rozumět nebo byli špatně nadzvučeni. A to jsem seděla v 10 řadě.
(zadáno: 4.8.2020, počet hodnocení: 11)
(zadáno: 3.8.2020, počet hodnocení: 170)
(zadáno: 3.8.2020, počet hodnocení: 75)
(zadáno: 3.8.2020, počet hodnocení: 2)
Nemám pochopení pro ty, kteří tuto hru hodnotí jako to nejhorší, co vyšlo z hlav dvojice S+S. Viděno na vlastní oči dokonce dvakrát (2019/20) v sestavách Svěrák, Rumlena/Brukner, Reidinger, Bárta a Svoboda. Milan Svoboda sice není v semináři tak výrazný jako býval Pavel Vondruška, ale Pavla Vondrušku dokáže vkusně, nenuceně a dokonce obstojně nahradit a to především při dirigováním samotném, které zase již Pavel Vondruška herecky nedoprovázel. Petr Reidinger mě svým zpěvem zcela ohromil a Zdeněk Svěrák zase hru obohatil místy lehkou textovou úpravou, která trhne pokaždé bránice. Sto možných. (více v článku na blogu)
(zadáno: 3.8.2020, počet hodnocení: 2)
Viděno v sestavě Čepelka, Rumlena, Brukner, Hraběta, Bárta a M. Weigl (2019) a až na absenci Zdeňka Svěráka, který již bohužel v této hře moc nevystupuje, nelze nic vytknout. Pokud je člověk ovšem cimrmanolog amatér, tak ani tato absence mu vadit nebude, ale srovnávání Svěrák/Rumlena se stejnak neubrání. Miloň Čepelka podal ještě lepší výkon než Ladislav Smoljak a už jen tato jeho one man show stojí za podívanou. Hra i v sestavě bez S+S trhá bránice celému sálu a nevidět tuto hru na vlastní oči byl by hřích.
(zadáno: 3.8.2020, počet hodnocení: 118)
Užila jsem si to :) Spolu se zimní pohádkou ideální ke shlédnutí :)
(zadáno: 2.8.2020, počet hodnocení: 44)
(zadáno: 2.8.2020, počet hodnocení: 103)
(zadáno: 2.8.2020, počet hodnocení: 112)
Slabší muzikálová verze české podoby pražského případu Nicka Cartera. Samozřejmě na poměry Divadla Broadway je to vcelku přijatelný kus, sama Adéla má hodně vtipný kostým, ale celé je to takové vodnaté. Snad je to zvolenými alternacemi pro DVD záznam, na což se názory různí, ale rýmy jsou za hranicí primitivnosti, choreografie na úrovni normalizačního baletu ČST a scéna je podivně laciná. Na druhou stranu Petr Vondráček vysloveně uzrál a poprvé jsem zažila, že jeho herecká manýra má opodstatnění (pokud stojí na divadelních prknech), protože jinak v televizi nebo ve filmu to nikdy nebylo ono.

Další stránky: 1 2 3 4 5 > >>