Profil uživatele

InkaR

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 5 % (2)
Kateřina Jírová: 8 % (4)
Helena Grégrová: 9 % (8)
Iva Bryndová: 13 % (11)
Jan Pařízek: 13 % (11)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 24.4.2022)
Při pročítání recenzí jsem se dost bála, ale já se při představení dost bavila, stejně tak i u hry Duety. Monika Absolonová se na roli hodí, včera jsem viděla kousek filmové verze se Streisandovou a Moniky podání se mi líbilo víc. Dle mého dobře odehrané a dobře odzpívané (viděno v březnu 2022, tj. Monika byla možná v lepší hlasové kondici díky soutěži Tvoje tvář má známý hlas), možná by neškodilo zkrátit tak o 20 minut. Takže já bych to viděla na 75 %.
(zadáno: 23.4.2022)
Jedno z nejkrásnějších představení, jež jsem v letošní divadelní sezóně viděla. Výborně zpracovaný příběh a charakteristiky postav, nádherné kostýmy, sborový zpěv a scénografie. Viděno ve Vinohradském divadle, kam jsem letos po dost dlouhé době zavítala na 3 hry a tato hostující byla jednoznačně nejlepší. Klobouk dolů před tím, co vše si sem musel soubor ze Zlína dovézt. Vinohradští by se při řešení scénografie svých her měli tímto souborem dost inspirovat. Škoda, že nebylo vyprodáno, herci by si to zasloužili.
(zadáno: 30.3.2022)
Lepší byla druhá polovina, více akční a lepší zpěv všech aktérů. Bohužel mě to celé nijak moc emocionálně nezasáhlo, což by asi divadlo mělo. Scénografie a kostýmy mě také moc neoslovily (ohnivé čarodějnice byly jak z pohádek z 80. let, neustále se tam promenádovaly, takže dojem pohádky pro děti mi to vyvolávalo stále, konec konců adolescentů bylo na představení tak polovina). Asi jsem měla od tohoto kousku příliš velká očekávání.
(zadáno: 14.3.2022)
75 % Vtipná zápletka, nadšení mladí herci, skvělí tanečníci, ale něco mi tam chybělo. Těšila jsem se víc na tu retro nostalgii 90tek a bylo tam víc těch Lunetiků ve víceméně reportážovém/přednáškovém vydání prošpikovaném vtipnými hláškami. Nedávno viděná Špinarka se mi líbila o fous víc.
(zadáno: 5.3.2022)
Bohužel nevím, pro koho má být představení určeno. Jestli pro dospělé, tak to má příšerné písničky (něco na způsob "Chytila jsem na pasece žížalu žížalu...") a děj je tedy také velmi lehce předvídatelný - taková maličko komplikovanější pohádka "O zlaté rybce", pokud pro děti, tak ty se v tom zase budou ztrácet a je to ukrutně dlouhé. Pro větší úspěch hry bych vynechala minimálně 3/4 písní a celkově zkrátila na takovou hodinu dvacet max.
(zadáno: 14.1.2022)
Krásné představení se skvělými herci, 3 hodiny mi utekly jako voda. Mladším ročníkům možná až tolik neučaruje (některé retro vtípky možná tolik nepochopí), pro pamětníky je ale velmi vtipně vykreslen komunistický režim s jeho různými peripetiemi v podobě lustrací a schvalování umělců atp.
(zadáno: 9.1.2022)
Krásný tanec, zpěv i mluvené slovo, akorát tedy v příběhu jsem se jaksi ztrácela, ale ten tam je asi podružný. Největší zážitek pro mě byl nádherný zpěv Gustava Ariela Colmenareja. Velmi příjemné osvěžení pro milovníky španělštiny, tance a argentinského tanga!
(zadáno: 9.1.2022)
Na mě toto až příliš moderní pojetí a až moc vulgarit a repu. Navíc Cyrano bez velkého nosu u mě není žádný Cyrano!
(zadáno: 9.1.2022)
Krásně poetické a nostalgické s dobrým mixem starých hitů. Víc se mi líbila druhá polovina.
(zadáno: 9.1.2022)
Vizuálně efektní, nicméně opravdu nevhodné pro děti do 10 let minimálně. Zvíře je totiž něco jako kříženec mezi Frediem a Střihorukým Edwardem (navíc obklopený černými zakuklenci, aby přidali na děsivosti) a i jsem v hledišti zaslechla pár vyděšených dětí. Co mi hodně chybělo je jakékoliv emoce, nepochopila jsem, proč se vlastně Kráska do netvora zamilovala, že jí nosil každý den růži? Přišlo mi to skoro patologický, něco na způsob Nataši Kampush zamilované do svého věznitele. Asi nejvíc se mi líbily Krásčiny sestry, které se uměly krásně hašteřit.
(zadáno: 26.12.2021)
Krásné představení, které i přes svojí délku nenudí. Výborný Jan Vondráček.
(zadáno: 26.12.2021)
Povedený herecký koncert Karla Rodena, umí navodit tu správnou Dickensovskou náladu a je v roli skvělý. Největší slabinou je druhý duch v podání Mariny Vyskvoriny, které při zpěvu není rozumět a je velmi patrný její cizí akcent (ruský). Pokud by se podařilo jí nahradit českou zpěvačkou (např. Monika Absolonová či Radka Fišarová) bylo by to velmi ku prospěchu celku a přidala bych 10 %.
(zadáno: 1.10.2021)
Opravdu krásné představení jak scénograficky, tak skvělé herecké výkony všech. Pro mě to gró bylo rozvinutí myšlenky, že ať je láska sebevětší, člověka to z gruntu nezmění. Chvilkově se může i snažit, pak ale opět sklouzne ke svému naturelu. Vidím tam věčné ambice žen předělat si muže k obrazu svému a pak to zklamání, které v 99% případů dříve či později přijde. Pokud by hra byla tak o 20 minut kratší, nebylo by to na škodu a ubírala bych minuty spíš v té první půlce.
(zadáno: 10.2.2020)
Krásný zážitek po pěvecké, taneční i herecké stránce. Výhrady mám jen ke zpěvu Vandy Chaloupkové. Představení dokázalo celou dobu zaujmout, skvělé byly také české titulky k zpívaným částem. Zážitek nám trochu zkazila železná tyč zábradlí na balkoně, seděly jsme ve 2. řadě a zábradlí nám dělilo jeviště ve dví, což je u tak vizuálně působivého díla velká škoda. Příště jen přízemí...
(zadáno: 6.2.2020)
Krásné představení, které stojí zejména na Edith tj. paní Fialové. Ten zpěv byl téměř jako originál. Bonusem ke "koncertu" je i že se něco dozvíme o životě slavné šansoniérky.
(zadáno: 6.2.2020)
Na Edith a Marlene jsem byla již potřetí (nyní asi po 15 letech od své druhé návštěvy). V prvních dvou návštěvách jsem byla nějak více ohromena ztvárněním a zejména zpěvem Edith - Hany Seidlové. Nyní mi přišlo, že lépe zpívá Marlene. Jinak je to moc hezky vystavěná hra, akorát je škoda, že víc jak polovina se věnuje až závěrečným letem Edith, když už měla závislost na lécích a morfiu. Viděla jsem i ostravskou verzi a asi se mi více líbila ta, tam z toho zpěvu Hany Fialové šla opravdu husí kůže.
(zadáno: 6.2.2020)
Obdivuhodný hlavní představitel se naučil spoustu věcí bez použití rukou. Až při této hře si člověk uvědomí, co to musí být, se takto narodit. Je dobře, že se ztvárňují příběhy takto postižených lidí, kteří se i přes svůj handicap a překážky v podobě posměchu a šikanování snaží něco dokázat. Hra má dobrý spád.
(zadáno: 5.2.2020)
První polovina se mi docela líbila, měla spád a bylo tam i pár vtipných momentů. Druhá polovina byla nastavovaná vším možným plus ošuntělé vtípky hraničící s trapností. Celkově nevím, zda toto mělo mít nějaké poselství, či jakou emoci to mělo vyvolat, u mě nevyvolalo žádnou (až na pár komických situací v 1. polovině). Zpěv od všech dobrý, ale to je v ABC standard. Dost mě pak šokoval potlesk ve stoje na závěr. Když to srovnám s takovým Bezrukým Frantíkem...
(zadáno: 14.1.2020)
Opravdu krásný zážitek a skvělý tanec i zpěv, škoda jen, že tak krátké (chápu však vzhledem k počtu protagonistů...).
(zadáno: 14.1.2020)
Líbilo se mi moderní pojetí a dobré výkony herců, byla jsem spíš příjemně překvapena.
(zadáno: 27.2.2019)
Krásné, vizuálně nesmírně působivé. Herci dokonalí, hudba taktéž.
(zadáno: 7.2.2019)
Bohužel i přes nesporné skvělé herecké výkony bylo představení natolik depresivní, že jsem já i maminka odešly v polovině. To se mi už dlouho nestalo. Tam nesvítila snad ani nějaká jiskřička naděje v nějaký happy end. No před Vánoci to byl teda nářez...Akorát jsme litovaly pak ty herce, že museli dlouho takovou depkoidní hru zkoušet a pak hrát xy repríz.