Profil uživatele

Mamaria

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Hrebiková: 7 % (3)
Helena Grégrová: 8 % (4)
Jiří Landa: 10 % (2)
Lukáš Holubec: 10 % (3)
Jan Pařízek: 13 % (10)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 7.3.2020)
Výborné představení, klasická situační komedie, jdete se pobavit. A také se pobavíte, jenom o postavách, jejich názorech, motivaci a životních křižovatkách přemýšlíte mnohem déle, než je v žánru obvyklé. Super herci.
(zadáno: 6.3.2020)
Kočky mají svojí poetiku a ta z ostravského představení nádherně dýchá. Speciální potlesk pro Rozumbrada Laco Hudce Šubrta!
(zadáno: 6.3.2020)
Skutru se inscenací Kytice povedlo ukázat, co dělá divadlo divadlem. Jdete na představení, v podstatě znáte každé slovo, a přesto napětím nedýcháte, tečou vám slzy a téměř nestíháte sledovat všechny ty nádherné obrazy, které se před vámi na scéně objevují, slévají se a zase mizí. Herecká balada.
(zadáno: 6.3.2020)
American Idiot je zdá se další, dobře vybroušený a dost specifický střípek do splněného amerického snu, který prožívá plzeňský muzikál. Minimum dialogů, songy Green Day úplně stačí. Pavel Klimenda a Josef Hruškoci opět absolutní top, ale zatraceně skvělí byli opravdu všichni. Jen pro Willa/Adama Reznera prosím příště nějakou méně "nerdskou" roli, skoro to vypadá na komfortní zónu. A mimochodem, "the real Extraordinary Girl" je ve skutečnosti Charlotte Režná, ne?
(zadáno: 23.2.2020)
Hra o lásce, o ceně za lásku, o manipulaci. A Jan Sklenář neuvěřitelně autentický.
(zadáno: 23.2.2020)
Takové "all in one" představení. Dobře se bavíte, hodně se smějete, herecky dokonalé, všechno do sebe zapadá a ještě o tom zatraceně dlouho přemýšlíte. Který život vlastně člověk žije, ten vnější, nebo ten ve své hlavě?
(zadáno: 23.2.2020)
Zajímavá a zajímavě fragmentovaná inscenace. Určitě nepatřím do fanklubu Davida Bowieho, šla jsem hlavně ze zvědavosti. Rozhodně nelituji, už kvůli skvělému Igoru Orozovičovi a famózní Erice Stárkové.
(zadáno: 23.2.2020)
Krásné, klasické, stylově čisté. Jak to, že v Dejvickém herci nehrají, ale do svých postav se převtělují?
(zadáno: 23.2.2020)
Klasický kus na prknech Národního? Úžasná jízda! V uších zní vzletné repliky, oči nevěří plejádě pokleslých vizuálů... Určitě jsem nepochopila všechno (možná ani zlomek). Musím vidět znovu, už jen kvůli Sašovi Rašilovi, Pavlíně Štorkové a Martinu Pechlátovi.
(zadáno: 23.2.2020)
Mám ráda představení, ze kterého člověk odchází s hlavou plnou otázek. A to mi Oběd u Wittgensteina bohatě splnil. Je zajištěný život to nejlepší, co mohou rodiče poskytnout svým dětem? Jak velký dar do života je nadprůměrná inteligence? K tomu skvělé herectví, zejména Saša Rašilov opět ďábelsky dobrý, a emoce podtržené primitivizujícími (?) rytmy. Za mě super, děkuji.
(zadáno: 2.12.2019)
Výpravná výprava do historie, přitom příběh banální - kam jen se poděla ta veselá holčička, aneb vliv soužití s tchýní na rozvoj partnerského vztahu. Vše vycizelováno do detailu, ale zpěv byl nejvíc. Soňa Hanzličková Borková má nádhernou barvu hlasu a zpívala fenomenálně. Pavel Režný jako Smrt také, s vědomím moci a přitažlivosti. Vizuálně bílá labuť a temný rytíř. Nádherné kostýmy, choreografie, speciální efekty. Všichni, kdo se na představení podílejí, mají být na co pyšní.
(zadáno: 14.5.2019)
Nádherný zážitek! Tenhle muzikál není pouhá show, příběh poskytuje spoustu hereckých příležitostí a ty byly dokonale využity. Miroslav Frýdl předvedl úžasného Billyho, Jaromír Desort se zřejmě jako Michael narodil. Ivana Chýlková pod maskou cynismu a ignorance buduje paní Wilkinsonovou jako ženu, která neváhá investovat víc, než by se dalo očekávat. Celé obsazení přesné, dojemné chvíle, vtipné výstupy, akční scény a také ta show, nic nechybí. K tomu hudba Eltona Johna stejný příběh vypráví svým jazykem. Děkuji...
(zadáno: 15.3.2019)
Milan Šteindler hraje Milana Štaindlera a je s touto rolí překvapivě kongeniální. Memoárová stand-up s kulisami a tématy hospůdky páté cenové skupiny, jež dokáže být tak útulná. Jenže vedle neslušných slov a nekorektních vtipů tu rezonují i závažnější otázky o regulaci a směřování dnešního světa. Věřím, že až dojde na klepání u nebeských bran, za tuhle roli pan Šteindler palec dolů nedostane.
(zadáno: 9.3.2019)
Pokud se chcete zasmát, neváhejte. Pohodové představení, které si jaksepatří užívali všichni, na jevišti i v hledišti. Top pro mě byl Tomáš Savka, dle scénáře velmi v nepohodě, ale jinak tedy úplně v pohodě a s přehledem. Možná jako bůh nevypadá, ale skoro tak zpívá. Josef Hruškoci znovu dokázal, že je mladým mužem mnoha tváří a mnoha talentů. Herecká symbióza a spousta pozitivní energie.
(zadáno: 23.2.2019)
Viděno opakovaně s odstupem, pro mě muzikálové představení roku. Komorní rozměry a zároveň lehce odpudivá a nebezpečně kontaktní show. Hudební zážitek umocněný velmi věrohodným Josefem Hruškocim a dokonale chameleonskou Stanislavou Topinkovou Fořtovou.