Chci vidět - přidat do seznamu

Volby

Hodnocení (56)

HODNOCENÍ REDAKCE
Veronika Holečková  70 %
26.7.2023 | 2 hodnocení
V první řadě je třeba chválit - interpretovat skladby Queen chce nejen odvahu, ale především hudební talenty, kteří je zvládnou zahrát a zazpívat, což se souboru (až na drobné, místy přiznané výjimky) podařilo. Na druhou stranu dějová linka místy hapruje. (Viz. například nelogické dějové zkratky či zbytečně nízký humor.) Freddieho životopis je obohacen o originální rovinu vypravěče, ale i o rovinu "morální kontrolorky", jejíž linka je v inscenaci z několika důvodů tak trochu navíc. Ovšem, zápal a energie, s níž ansámbl DRB uhrančivě probouzí k životu ducha tehdejších Queenů dává jednoznačnou odpověď na otázku Who wants to live forever. Díky!
Jiří Landa  70 %
4.2.2019 | 3026 hodnocení
+ souhlasím
75% Muzikálová inscenace, která je postavena hlavně na nezpochybnitelném talentu M. Klucha. Jeho charisma v titulní roli dokáže diváky strhnout už v první části představení, přičemž v té druhé ono napojení hlediště na jeviště graduje. Jedná se spíš o divadelní show, které jako pojítko slouží jednoduchý scénář K. Janáka, nicméně i díky dalším profi výkonům J. Korna, P. Pálka, R. Tomeše a S. Postlerové vznikla kvalitní muzikálová podívaná, která dokáže zvednout ze sedadel diváky všech generací.
Pavel Širmer  70 %
25.9.2018 | 2000 hodnocení
+ souhlasím
Michael Kluch, frontman revivalu Queenie, má Mercuryho písně pod kůží. S rolí Freddieho se nepotkal v divadle prvně. Efektní show dominuje hudební složka s živým doprovodem Queenie. Oslnivého Klucha ostatní přijatelně doplňují. Z představení intenzivně sálá energie, takže se v nadšení snadno odpouští i prvoplánovost libreta, s níž se účinkující vypořádali důstojně. Ozvučení mile překvapilo, skromnější scénografie nevadila. V choreografických číslech by se našly rezervy v nápadech i provedení. Počin nepatří k české muzikálové špičce, ale nízkou laťku mnoha pražských produkcí převyšuje.
Helena Grégrová  80 %
15.8.2018 | 1656 hodnocení
+ souhlasím
75 %. Je to absolutně nezpochybnitelné: Show must go on! A snad vážně nejvíc o tom věděl on. ;) Přeji Freddiemu co nejdelší život s tímto šmrncovní energií nadupaným muzikálem, vzpomínajícím na legendární ikonu a nebývalý talent na vlně příjemné nadsázky, s poměrně věrohodně namixovanou dávkou svůdné okázalosti, kterou vyvažuje pokoru nemíjející sebezpytné zpětné zrcátko té divoké jízdy. A i když se místy o slovo opravdu přihlásí klišé, činí tak poměrně cudně a tiše, neb nesmrtelnými hity převálcováno.
Pavla Haflantová  80 %  Tip Pavla Haflantová
10.7.2018 | 355 hodnocení
+ souhlasím
Senzace. I když by se několik výtek najít dalo, celkový dojem byl výborný. Známé písně zůstávají v originálním jazyce, což oceňuji, a i když je ne vždy zpíval hlavní představitel, byly většinou vkusně aranžované a vhodně zasazené do jednoduchého přímočarého příběhu.
Nepřekonatelnou devizou této inscenace je každopádně Michael Kluch (za neopominutelné podpory své kapely Queenie). Hudebně-performerským vrcholem pro mě byla píseň I want it all, ovšem celé představení sršelo energií, která vtáhla i ty z počátku spíš netečné diváky.
Určitě se půjdu podívat znovu, Freddie za to rozhodně stojí!
Iva Bryndová  60 %
4.6.2018 | 540 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Vidět se to dá a při tom jednom zhlédnutí to člověka celkem i baví (hlavně díky hudbě), ale...
Dokonalou trefou na tomhle kousku bylo především obsazení - skupina Queenie byla skvělou volbou (byť M.Kluch je pro mě skvělý především pěvecky - Freddieho také výborně imituje, ale není to herectví - po herecké stránce mě prostě neoslňuje a nebaví), a výborní byli i R.Tomeš a P.Pálek. Ale celé to zásadně kulhá u příběhu, který není nijak zvlášť dobrý, ani nápaditý - strašně snadno zapadne v paměti. A ani výprava a choreografie neoslní - chvílemi působí až amatérsky.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
MartinB  70 %
23.2.2024 | 126 hodnocení
+ souhlasím
Představení je sice hezké, ale působí strašně natahovaně, především v závěru. Roman Tomeš nemá problém skvělým způsobem utáhnout titulní role v jiných projektech, ale Freddie mezi ně nepatří. Byl velmi dobrý, ale nikoli takový tahoun, jako je u něj zvykem. Při zpěvu mi přišlo, že moc tlačí na pilu. Při vší úctě, do své role se Romana Goščíková nehodí a uhrát ji nedokáže. Ve vedlejších rolích byli naprosto báječní Strenáčik, Steinerová a Halíček. Obsazení však naprosto exceloval Přemysl Pálek v roli zmetka Prentera. Přiznané přestavby při pološeru jsou sice docela dobré, ale je jich sakra moc.
JirkaS  80 %
4.12.2023 | 350 hodnocení
+ souhlasím
Jednoduchost děje, jenž je rámován známými událostmi ze života Freddieho a existence skupiny Queen, je snadno odpustitelná, zní-li tato nesmrtelná muzika z úst renomovaných interpretů, což se v tomto případě i stalo. Měl jsem sice pocit, že občas se děj posouvá až příliš násilně jen aby došlo na tu konkrétní píseň, kterou je potřeba odzpívat, ale já a evidentně i budějcké publikum jme si to užili. Pánové Tomeš, Kříž, Čekan či Burian vše zvládli s přehledem. Žádné velké umění pro náročného diváka, ale je to jednoduše strhující. A o to v tomto případě jde. /15.11.2023 v Č. Budějovicích/
Jackmartas  100 %
15.6.2023 | 116 hodnocení
+ souhlasím
Velmi emotivní dojemné. Příběh super známé pisnicky. A herecké výkony všech zúčastněných byli supr. Vřele doporučuji.
Apfele  100 %
8.2.2023 | 6 hodnocení
+ souhlasím
Parádní představení. Skvělé pěvecké výkony. Zajímavé pojetí.
Milovník divadla  100 %
25.6.2020 | 10 hodnocení
+ souhlasím
Úžasné představení! Obsazení Tomeš, Kříž, Pálek, Doubravová, Čekan, Hurušínský - PARÁDNÍ. Je to neuvěřitelná show. Pěvecké výkony jsou fenomenální. Představení je plné písní od Queenů, které se prolínají životním příbehem Freddieho. Několikrát se dojmete i zasmějete. Ať jste milovníci skupiny Queen nebo ne, tohle představení ve vás zanechá obrovský zážitek a domů půjdete plní emocí. Byla jsem na představení již 4x a rozhodně né naposled!!
Svazák  80 %
10.3.2020 | 29 hodnocení
+ souhlasím
Hra postavená na hudbě. Něco mezi muzikálem a koncertem. Jednotlivé, na sebe navazující scénky, jsou vytvořeny na míru každé skladbě. O hereckých výkonech to není. Jako fanouška Qeueen mě to celé dohromady bavilo a taky občas dojalo. Co mi vadilo, byly titulky, které jsou nepochopitelně nekompletní. Shlédnuto s Romanem Tomešem v hlavní roli místo M. Klucha. Toho jsem si nadmíru užil na geniálních koncertech Queenie.
Čiko  70 %
20.8.2019 | 1079 hodnocení
+ souhlasím
Tomeš, Pošta, Kříž, Burian, Nekudová. Roman Tomeš fajn, ale do Freddieho mu ještě něco chybí. Jan Kříž vypadá spíš jako parodie na Bryana Maye, ale zpívá božsky. Pošta dobrý, Nekudová vtipná, Lukáš Burian - tak to radši bez komentáře...
Veronika86  100 %
14.3.2019 | 18 hodnocení
+ souhlasím
Herecký i pěvecký koncert Michaela Klucha. Z vedlejších postav stojí za zmínku výborný výkon Přemysla Pálka, Charlotty Doubravové a skvěle pojaté taneční company.
Jula  90 %
7.3.2019 | 36 hodnocení
+ souhlasím
Výborné. Hlavní představitel je sympaťák a skvěle zpívá. Nejvíce se mi však líbil neuvěřitelně charismatický Přemysl Pálek v roli Prentera.
Alice  80 %
23.1.2019 | 20 hodnocení
+ souhlasím
Pěkné představení!
Adelakle  60 %
22.1.2019 | 36 hodnocení
+ souhlasím
Pribeh to velmi nema, Romana slaba english, Michael skvely, da sa vidiet, ale videla som po filme, tak nechcem byt prilis kriticka.
Trafalgaros  90 %
22.1.2019 | 34 hodnocení
+ souhlasím
Kluch je Mercury! Je to jeho show. Chci jej videt znovu.
Eliskas  50 %
22.1.2019 | 42 hodnocení
+ souhlasím
55 %.První půlka byla docela utrpení.Byla jsem téměř rozhodnutá, že při přestávce odcházím.První půlka: Pěvecky byly všechny role špatné, nezvládnuté, špatně slyšitelné, bez drivu a energie, kterou Queeni vždycky měli a mají (výjimku ztvárnil zde jen Tomeš), doprovodné titulky nebyly kompletní, příběh byl divnej, písničky do něj byly našroubovány nepřirozeně, směšně, herecké výkony byly děsivé.Druhá půlka:je za těch 55 %.Asi první tři písničky byly ve stylu první půlky, ale ten zbytek teda už konečně bral ten dech a konečně se dostavilo to, co tady diváci popisují. Konečně se dostavil Freddie.
Fedorocko  90 %
13.12.2018 | 746 hodnocení
+ souhlasím
Úžasné představení, Michael Kluch vynikající, Jiří Korn rovněž výborný.Viděno ve stejném týdnu jako film a bylo to příjemné porovnání. Film pochopitelně top,ale i tohle se hodně povedlo.
Antonio  100 %
17.11.2018 | 120 hodnocení
+ souhlasím
Michael Kluch hvězda představení .....bez něho by to bylo průměrné představení.
Anah  90 %
1.11.2018 | 184 hodnocení
+ souhlasím
Božský zpěv Michaela Klucha
Valmez  100 %
23.9.2018 | 502 hodnocení
+ souhlasím
Skvělá hudba!

Viděl jsem 2x.
Eviik  70 %
26.8.2018 | 289 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Po hudební a pěvecké stránce opravdu není co vytknout. M. Kluch má Freddieho Mercuryho zmáknutého na jedničku s hvězdičkou, ale ani ostatní herci po pěvecké stránce nezaostávají. Příběh je poněkud slabší a tvoří spíše vatu mezi jednotlivými hudebními čísly. Na scénáři by se dalo ještě leccos vylepšit. Na druhou stranu je obdivuhodné, jak tvůrci dokázali zapracovat texty písní skupiny Queen do příběhu (např. píseň Under Pressure). Také mě potěšilo, že se tvůrci rozhodli ponechat písně v anglickém originále (s českými titulky).
Lucilla  80 %
25.8.2018 | 214 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Uznavam, ze lvi podil na mem hodnoceni ma hudebni slozka. Po herecke strance ma hra rezervy, dej je jen pojitkem mezi jednotlivymi songy, tanecne i kostymove je to prumer. Ale jakmile zazni hudba, zapomenete na vse kolem, protoze M.Kluch je naprosto fenomenalni, stejne jako zivy doprovod kapely Queenie. Za pochvalu stoji i J.Korn, ktery me nazivo velmi prekvapil (jen v dobrem), dale i P.Palek a R.Tomes. Ze se predstaveni v zaveru zmenilo v regulerni koncert a standing ovation trvala dlouhe minuty, bylo naprosto zaslouzene.
Koncert Queenie uz mam take v merku. ;-)
Denisa H.  70 %
23.8.2018 | 373 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
To byl koncert!!! Ne herecký, ale pěvecký a hudební obecně teda rozhodně! M. Kluch je fakt fenomenální, ale i J. Korn, P. Pálek a R. Tomeš byli skvělí.
Dějová linka opravdu slouží spíš jako hrubý provázek pro navlékání jedné hudební perly vedle druhé, ale pokud s tímto "předsudkem" do divadla vyrazíte, zklamaní z návštěvy nebudete. I přesto, že herecky představení pokulhává, kostýmy a kulisy nejsou moc výrazné a ani choreografie není nijak objevná.
75 %
P.S.: Už si vyhlížím nějaký ten koncertík skupiny Queenie ;-)
Martin21  90 %
22.8.2018 | 456 hodnocení
+ souhlasím
85%. Alt.: Korn, Tomeš, Nekudová, Pálek.
AliV  80 %
1.8.2018 | 116 hodnocení
+ souhlasím
Muzikál stojí především na nesmrtelné hudbě Queenů a na skvělém nasazení všech herců. Samozřejmě zcela vévodí Michael Kluch v hlavní roli. Jeho "Bohemian Rhapsody" na začátku vytrhne všechny z pochyb, že se jedná jen o "napodobovače Freddieho". Z ostatních musím vyzdvihnout Jiřího Korna, jehož hlas s písněmi Queenů zní skvěle. V dalších rolích skvělými pěveckými dovednostmi ohromovali Roman Tomeš, Charlotte Doubravová, Tereza Nekudová nebo Lukáš Burian. Rozhodně doporučuju na letní večer.

Ale přidávám se k názorům, že scénář je plný klišé. Ale jakmile začne hrát hudba, všechno mu odpustíte.
Teddy  90 %
18.6.2018 | 284 hodnocení
+ souhlasím
Viděla jsem ještě původní verzi s Michaelem Kluchem v roli Freddyho Mercuryho. To se obráží v mém hodnocení.
Monty70  90 %
17.4.2018 | 254 hodnocení
+ souhlasím
Naprosto úžasné představení. Bravo všem účinkujícím, ale nejvíc Michael Kluch. Doporučuji ke shlédnutí.
Edit po letech: Tak jsem zjistil, že jsme měli ještě štěstí na původní obsazení, kdy v titulní roli exceloval Michael Kluch. Dneska bych již takové hodnocení nedal.
Osgood  90 %
16.4.2018 | 78 hodnocení
+ souhlasím
Je to prostě skvělé! Co mám himbajs psát:) Ale pokud chcete, přečtěte si blog:-) (více v článku na blogu)
Romana35  100 %
15.4.2018 | 320 hodnocení
+ souhlasím
Neumím si představit nikoho jiného, než Michaela Klucha, který by dovedl tak dokonale ztvárnit fenomenálního Mercuryho. Michael Kluch jako Freddie je naprosto věrohodný, kdo nezná jeho vystupování se skupinou Queenie, tak to honem napravte. Ostatní velmi dobří, zejména mě zaujali Jiří Korn, Tereza Nekudová, Roman Tomeš, Rudolf Hrušínský mladší. Přemysl Pálek velice charismatický.
Vzkaz pro Rejpalku pode mnou : pokud herec ztvárňuje postavu s dlouhými vlasy (v tomto případě kytarista Brian May) tak prostě paruku mít musí.
Michelle97  90 %
14.4.2018 | 143 hodnocení
+ souhlasím
Vynikající muzikál! Představení jsem viděla už na generální zkoušce a opravdu jsem byla mile potěšena. Neumím si v roli Freddieho představit nikoho jiného, než Michaela Klucha, který ho ztvárnil přímo bravurně (což však není žádné překvapení, s tím jsem počítala). Dál také musím vyzdvihnout Jiřího Korna a Přemysla Pálka, kteří mu skvěle sekundovali. Celkově představení hodnotím velmi kladně, rozhodně jsem nebyla zklamaná. Všem vřele doporučuji!
Rejpalka  50 %
14.4.2018 | 206 hodnocení
+ souhlasím
(+2)
55% - Bohužel se stalo přesně to co jsem očekávala a jednalo se spíš o koncert skupiny Queenie s umělem našroubovaným příběheme. Freddie stojí a padá s vynikajícím Michaelem Kluchem jako Freddiem, který se jím prostě stává. Sekundovat mu nedokáže nikdo, ale slušně se svými rolemi poprali Přemek Pálek a Tereza Nekudová. Pokud chcete koncert s příběhem tak je to něco pro vás, ale do skutečného muzikálu to má daleko. Obzvlášt mi vadili kulisáci na scéně proplétající se mezi company a PROBOHA sundejte Romanu Tomešovi tu směsnou paruku.
DivadelniFan  80 %
13.4.2018 | 342 hodnocení
+ souhlasím
85% - muzikál v roce 2018, ne "concert show 2019"
Toto představení bych označil spíš za dokumentární muzikál. Divákům je přiblížen neobyčejný život legendy. Freddieho nepřekonatelně ztvárňuje Michael Kluch. To se musí zažít! Skvěle mu sekundují J. Korn i E. Čekan, T. Nekudová i S. Postlerová, P. Pálek i L. Burian. Zaujal D. Ondráček v menší roli fotografa, kterého zahrál opravdu věrohodně. Ch. Doubravová ani R. Goščíková nenadchnou neurazí. Velikým plusem je živá kapela Queenie. Jednodušší kulisy a choreografie, což se dá ale v menším divadle omluvit, jsou i tak efektivní. Vřele doporučuji.
Barka  90 %
13.4.2018 | 295 hodnocení
+ souhlasím
(+3)
Michael Kluch zpívá jak bůh! Asi není náhoda, že se to rýmuje, opravdu neskutečný výkon. Z celého muzikálu jsem ohromně mile překvapena. K muzikálům na českých divadelních scénách jsem dost skeptická, o to větší mám radost, když se nějaký povede. Jasně, stojí to hlavně na hitech skupiny Queen, v tom má tato inscenace oproti ostatním českým muzikálům nespornou výhodu, ale on ani ten děj není špatný! Mercuryho divoký život je zde v příjemné zkratce vylíčen citlivě a poutavě a výkony ostatních zpěváků jsou taky skvělé (především P. Pálek a T. Nekudová). DRB má rozhodně nakročeno k trháku :)
Bert  50 %
16.1.2024 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Viděl jsem obsazení 16.1.2024. Chtěl jsem v divadle zažít oblíbené skladby Queen s "Freddiem". Podle mého názoru nejde o muzikál. Nejslabším místem je scénář. Několik dobrých až skvělých zpěváků bylo slyšet, ale téměř u všech byla velmi slabým místem angličtina, což kvalitu skladeb snižovalo. Paruka R.Tomeše je směšná. V některých momentech představení působilo ochotnicky. V tomto divadle jsem byl poprvé a naposled. Je tam víc sedadel než by bylo pro tak malý prostor vhodné. Nebudu domýšlet, co by se dělo v případě nutné evakuace diváků. Jen dva vchody do hlediště, před jedním z nichž ještě překážel stůl techniky. Také tam bylo moc teplo.
Honzák  70 %
8.12.2023 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Muzikál hudebně, dějově i pěvecky moc hezký.Velkým zklamáním byl ale pěvecký výkon Romana Tomeše. Možná neměl svůj den. Ale jeho pěvecký projev zejména v první polovině zcela bez emocí. Jeho podání totální karaoke. Ostatní dobří.
Daniela Bamby  20 %
8.3.2020 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Vzali si velmi velké sousto. Od první minuty jsem doufala, že je to pouze vtip ale bohužel ne. Do Queenu to melo velmi daleko. Freddie se k originálu zpěvem ani z dálky nepřiblížil. Strašně velké zklamání. Určitě nedoporučuji milovníkům Queen a Freddieho!
Poradkyně  20 %
28.11.2019 | 2 hodnocení
+ souhlasím
(+2)
Pro mě veliké zklamání. Tak špatné představení by snad neudělal ani žádný amatérský spolek. Oceňuji pouze Romana Tomeše, ale on nemůže zachránit celé představení. První půlka katastrofa, druhá půlka o něco menší katastrofa. Do Queenů to mělo fakt hodně daleko!
Kralupy  20 %
27.6.2019 | 4 hodnocení
+ souhlasím
pouze za snahu Romana Tomeše
Andy  100 %
23.8.2018 | 4 hodnocení
+ souhlasím
Úžasná, víceméně koncertní show, nenásilně podbarvená životním příběhem Freddieho Mercuryho, s vynikajícím projevem jeho představitele Michaela Klucha a kapely Queenie. Písně ,a není jich málo, provázejí úsek jeho životní pouti. Od BOHEMIA RHAPSODY až po závěrečnou SOMEBODY TO LOVE. Nadšení nezná mezí. Určitě půjdu znovu a znovu.
KyleReese  90 %
17.2.2024 | 27 hodnocení
Daniela123  50 %